Heeft iemand ervaring met BMW Rallye 2 pak...?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

chiepe

Bericht door chiepe »

Jup,
Heb er nog niet mee geschoven maar leer zou de "shuif-slijtvastheid" bijna evenaren van het technisch weefsel waaruit dit pak is gemaakt.
Het plastiek cover op de rug is initieel bedoeld om er een routekaart in op te bergen maar kan uiteraard ook worden gebruikt om er een wedstrijdnummer in te stoppen.
Amicaal
Chiepe
Pinker

Bericht door Pinker »

Ik heb sinds een maand ook zo'n pak. Je kan die plastick hoes ook gebruiken aan de voorkant van de jas, daar staan ook die 4 'pitsers'.
Waarvoor dient het dan, ik kan me moeilijk voorstellen dat je je kaart op je buik hangt tijdens ritten...
Iemand een idee?
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

Pinker schreef:Ik heb sinds een maand ook zo'n pak. Je kan die plastick hoes ook gebruiken aan de voorkant van de jas, daar staan ook die 4 'pitsers'.
Waarvoor dient het dan, ik kan me moeilijk voorstellen dat je je kaart op je buik hangt tijdens ritten...
Iemand een idee?
de kaart op uw buik en effe stoppen lospitsen om te kijken
terug oppitsen en verde rijden
dus het dient er wel voor
ps: live gezien (ik heb wel niet zo een pakje)
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Na die wolkbreuk van deze morgen (rond 05h00 omg. Gent) te hebben doorzwommen, kan ik wel stellen dat mijn Ralleypak mij droog houdt :D

Anderzijds zijn er toch enkele negatieve kantjes :?

De stukjes omgekeerd leder aan de binnenkanten van de knieën zijn misschien zeer modieus, en maken misschien minder krasjes op de moto dan een andere broek, maar eens ze nat zijn blijven ze nat :(
Mijn broek (en vest) heb ik op mijn werk kunnen te drogen hangen in een kamer met airco (dus droge lucht) op 22°C.
Alles was droog, behalve die stukken leder, en dat zorgt ervoor dat de Gore Texvoering klam tot zelfs nat aanvoelt. Spijtig :?

Overigens doet de Gore Tex perfect zijn werk, ben volledig droog gebleven, zowel deze morgen in die wolkbreuk (en 't was de moeite, zenne :shock: ) als deze namiddag na 't naar huis rijden :P
Maar, dat vochtige gevoel, denkende dat 't wél nat wordt binnen, blijft :? Moesten ze dat nu kunnen wegnemen (à la Streetguard) dan zou 't gewoon perfect zijn 8) Maar dan wel betaalbaar (niet à la Streetguard) :wink:

Overigens ben ik ook zéér tevreden van mijn bottekes van BMW (Contour Plus), die blijven perfect droog :!: Een geluk, da's de reden waarvoor 'k ze gekocht heb :wink:

En om is een niet-BMW product aan te prijzen, heb vorig jaar in de POLO winkel in Kempten een paar waterdichte wanten gekocht van hun merk. Simpele, zwarte met leder afgewerkt voor de prijs van nog geen 20€, en ze zijn super :!: Perfect waterdicht, en niet te warm (dat uw handen beginnen te zweten) en ook niet te koud, gewoon goed. Ge ziet, 't moet niet altijd BMWgerief zijn om er content van te zijn :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Plaats reactie