Marokko 2008 (februari-maart)

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
kloon
Contacteer:

Re: Marokko 2008 (februari-maart)

Bericht door kloon »

Dag Fred,

Mooie reportage ! Begin juni vertrek we met 2 GS1150 naar Marokko wij nemen in Seté , frankrijk de overzet naar tanger. Vandaar zien we wel hoe we verder rijden.
Gezien jij reeds een Marokko expert bent :lol: mijn vraag of jij soms nog de adressen hebt van jullie overnachtingen ? Mocht je dit soms hebben als waypoints voor garmin of een andere GPS zou die zeer welkom zijn !
Hierbij ook nog een pratische vraag hoe zit het met de benzine ? onze GS'sjes zijn verzot op benzine met een octaan gehalte van 98 :mrgreen: is het nodig om octaan verbeteraars mee te nemen ? En voor de rest als je nog praktische tip hebt voor ons laat gerust weten alle info is welkom !

Alvast bedankt !
GS1150 2006 Noorwegen , 2007 één dag Marokko , 2008 Marokko prachtig ! ,2009 Noordkaap , 2010 moskou-peking(trein), 2012 Oekraine;-)
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Benzine is geen probleem als je op de weg blijft. Indien je gaat piste's rijden is er wat telwerk en niet teveel verkeerd rijden.Tank steeds waar je kan, het volgende station heeft geen loodvrij :wink: Wat reserve kan nooit kwaad als je veel piste's rijdt.
Ik heb hier wel een mooi bestandje met wp's. Let op, ik heb ze niet allemaal op hun echtheid van bestaan gecontroleerd. Als je nog ff geduld hebt, Jos heeft alles op track staan van de laatste trip.
Hij gebruikt de 278c,... moet nog naar de pc geraken, ... dan tot hier ... van zodra ik de track heb krijg je hem.
Hier kan je een gratis topokaart van Marokko downloaden: http://www.motor-europe.com/morocco.php?lang=nl
(Als je de overige wp's wil, stuur me dan een privémail zodoende ik je adres heb)
Veel plezier aldaar !
Grt-Fred.
michel buyckx
Contacteer:

Bericht door michel buyckx »

Fred,

Zegt deze lokatie je iets?.... 2 weken geleden

Afbeelding
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Hoi Michel,

Plaats je afbeelding eens opnieuw, zo is het iets te moeilijk :wink:
michel buyckx
Contacteer:

het schijnt me niet te lukken

Afbeelding
-Fred-

Bericht door -Fred- »

Lijkt me verdacht veel op deze prachtige pas :

Afbeelding
michel buyckx
Contacteer:

Hebde daar ook gepicknickned? Plezante afdaling toch?
Mc B
Contacteer:

Bericht door Mc B »

man man man

die fotokes doen me weer terugdenken aan 2004 , toen ik met twee tweepeekaatjes en vier man ook via Nador door Plateau du rekham ben gereden, naar de duinen toen, en dan over de altasbergen terug omhoog . 'k heb daar een prachtige diareeks van.

Sindsdien droom ik elk jaar om daar terug te keren. Eerst met m'n R80GS P/D, maar nu met m'n KTM 950 Adventure.

Geen idee echter in welk jaar... :-(
Leap and the net will appear
Plaats reactie