long way down !!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

In Extremo
Contacteer:

Re: long way down !!

Bericht door In Extremo »

Op naar bladzijde 2 ... :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
Michel
BMW-MCV-lid met een R1200 GS Adventure 07/2008, Garmin 2720, Autocom

My Facebook___
K1200GT

Bericht door K1200GT »

Maar... :shock: :-? :shock: .... er zijn al drie pagina's: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... g+way+down :drunken:
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
In Extremo
Contacteer:

5 dan ... :lol: :lol: :lol:

My Facebook___
K1200GT

Bericht door K1200GT »

Alles hoger Walter, op naar de wagen!!! :clown:
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF :twisted: , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
In Extremo
Contacteer:

't Was maar om op een ludieke manier duidelijk te maken dat je niet verplicht bent om een bepaald topic te volgen en/of te lezen.
Je kan het nog altijd, zelfs zonder het gelezen te hebben markeren als gelezen ...
d' Er zijn hier op het forum ook topics die ik helemaal niet lees, zonder daar telkens te gaan posten dat ik het niets vind ...
mijn gedacht hierover.

Groetjes,
Michel :wink:

My Facebook___
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

In ieder geval,waar zou ik deze 2,long way round,en long way down op DVD kunnen kopen?
Ben niet elke Donderdag vrij om op National Geographic er naar te kijken!

Groeten,
Frank
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

DJAIRO schreef:In ieder geval,waar zou ik deze 2,long way round,en long way down op DVD kunnen kopen?

Groeten,
Frank
Tenzij de reeks herhaald wordt zou je trouwens ook niet veel zien. Was donderdag de laatste aflevering met aankomst in Kaapstad
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

DJAIRO schreef:In ieder geval,waar zou ik deze 2,long way round,en long way down op DVD kunnen kopen?

Groeten,
Frank
Ik heb ze hier gekocht
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Bedankt!!

Frank
Geert I

Bericht door Geert I »

Ik heb de dvd besteld bij Motoren & Tourisme! OOk vermelden dat je lid bent van BMW-club België en je krijgt een kleine korting!
drevandezee

Bericht door drevandezee »

In de LWR is de cameraman Claudio op een andere motor moeten gaan rijden bij het binnenkomen van Mongolie omdat zijne motor beschadigd was.
Motor op de truck en weg naar Ulaan Bataar, Claudio op nen ter plaatse gekochte MZ 250 verdergereden en wat bleek?

De gefilmden kunnen de rooie ridder op zijn bromfiets nie meer volgen want hij rijd nergens vast in de blubber ! Door het lichte gewicht, zeker nie door zijn stuurmanskunst want hij had pas de week ervoor zijn rijbewijs gehaald.

Wat wil ik hier nu al mee bedoelen?
Wel ga naar een land , koop iets dat terplaatse gemaakt wordt en overal kan onderhouden worden en zo geraak je het verst en makkelijkst, verkoop het terug in een grote stad , ga te voet de grens over en herhaal proces.
Scheelt je veel aan "carnet de passage" , benzine, papierwerk en slapeloze nachten want je kapitaal die s'nachts voor de deur staat is ietsje minder dan GSA.

Verder ist een entertainende reeks waarvan ik de eerste de puurste vond.

Veel kijkplezier allemaal !!
GStephen
Contacteer:

Bericht door GStephen »

beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...

Lid BMW MC VL
Smullie
Contacteer:

Bericht door Smullie »

drevandezee schreef:In de LWR is de cameraman Claudio op een andere motor moeten gaan rijden bij het binnenkomen van Mongolie omdat zijne motor beschadigd was.
Motor op de truck en weg naar Ulaan Bataar, Claudio op nen ter plaatse gekochte MZ 250 verdergereden en wat bleek?

De gefilmden kunnen de rooie ridder op zijn bromfiets nie meer volgen want hij rijd nergens vast in de blubber ! Door het lichte gewicht, zeker nie door zijn stuurmanskunst want hij had pas de week ervoor zijn rijbewijs gehaald.

Wat wil ik hier nu al mee bedoelen?
Wel ga naar een land , koop iets dat terplaatse gemaakt wordt en overal kan onderhouden worden en zo geraak je het verst en makkelijkst, verkoop het terug in een grote stad , ga te voet de grens over en herhaal proces.
Scheelt je veel aan "carnet de passage" , benzine, papierwerk en slapeloze nachten want je kapitaal die s'nachts voor de deur staat is ietsje minder dan GSA.

Verder ist een entertainende reeks waarvan ik de eerste de puurste vond.

Veel kijkplezier allemaal !!
Moet je wel met een korrel zout nemen hoor... Claudio reed al veeeeel langer met de moto dan dat zenne... Die heeft idd zijn rijexamen nog moeten afleggen, maar dat was enkel omdat zijn (ik dacht zwitsers) rijbewijs voor de moto niet gold voor engeland (en andere landen wss dus ook)...
Bekijk het nog maar eens na...
:wink:
GS staat voor geil speelgoed
In Extremo
Contacteer:

Just Smullie,
hij mocht niet in Engeland rijden.

Groetjes,
Michel

My Facebook___
J
Contacteer:

Bericht door J »

bijna 3
't vollek va Gùùk red ùùk........
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Vanaf vandaag elke zondagavond op BBC2, voor dat ander knap programma Top Gear (nieuwe reeks sinds vorige week) :wink:
Plaats reactie