Kweettetluc boxer schreef:Peter die weg hebben we ook gezien, maar voor de kiezelweg staat een verbodsbord dus komt deze niet mee in een clubrit.Shulty schreef: Daar ben ik vorige week nog doorgereden. Je kan hier ook naar links door die zware kiezel...niet doen!!! Ben daar vastgereden en heb een half uur aan't trekken en kl**ten geweest om m'n Adventure (Tank) weer op de baan te krijgen, pfffffff...zweten, zénne!
Grts,
Peter
Naam voor GS rit?Gevonden + datum
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Shulty
Re: Naam voor GS rit?
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Bmw of niet ik kom af
zal wel achter jullie rijden.
ziet er goed uit.
J
zal wel achter jullie rijden.
ziet er goed uit.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Dat zal wel je weet de weg niet
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Zodra hij door ne plas rijd ..... heb 't ge hem

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Re: Naam voor GS rit?Gevonden + datum
Hallo GS’sers, vandaag zijn we onze rit nog wat gaan verkennen en hebben we ons weer zeer goed geamuseerd.
We hebben ook een datum en een naam doorgegeven voor op de kalender.
Namelijk zaterdag 7 Maart met als naam "Veeg de prut uit uw ogen GS rit"
We hebben voor een zaterdag gekozen om minder hinder te hebben van fietsers en/of wandelaars die we vandaag wel tegen kwamen.

We hebben ook wat goed berijdbare stukken erbij gedaan.

En ze zijn voor iedereen te doen.

Na onze verkenning was het tijd om nog eens van motor te wisselen (wie zou dit nu weer gevraagd hebben)
Ik zeer tevreden van de HP2

En walter zeer tevreden van de GSA

Zelfs toen ik vroeg om voor altijd te wisselen was zijn antwoord zeer duidelijk.

Zo dit was weer een prima dag met een datum voor de off-road rijders om in hun agenda te plaatsen.
Zaterdag 7 maart
We hebben ook een datum en een naam doorgegeven voor op de kalender.
Namelijk zaterdag 7 Maart met als naam "Veeg de prut uit uw ogen GS rit"
We hebben voor een zaterdag gekozen om minder hinder te hebben van fietsers en/of wandelaars die we vandaag wel tegen kwamen.

We hebben ook wat goed berijdbare stukken erbij gedaan.

En ze zijn voor iedereen te doen.

Na onze verkenning was het tijd om nog eens van motor te wisselen (wie zou dit nu weer gevraagd hebben)
Ik zeer tevreden van de HP2

En walter zeer tevreden van de GSA

Zelfs toen ik vroeg om voor altijd te wisselen was zijn antwoord zeer duidelijk.

Zo dit was weer een prima dag met een datum voor de off-road rijders om in hun agenda te plaatsen.
Zaterdag 7 maart
Pfffff ..... 'k Vond mijn voorstel véééééééééééééééééééééééél beterluc boxer schreef:"Veeg de prut uit uw ogen GS rit"
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

merde slechten datum voor mij! maar in belgie tot 20feb...
Zal de rit dan maar andere keer doen.
niet aan te doen
Zal de rit dan maar andere keer doen.
niet aan te doen
BMW1200GS
Geen probleem Michael je kan nog altijd mee gaan verkennen,
voor wannneer het past.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
chocoladepitje
- Contacteer:
Luc schreef :
Origineel!
Lijkt me bedacht door een tof clublid.
See 'ya,
Nadine
Hey Luc,zaterdag 7 Maart met als naam "Veeg de prut uit uw ogen GS rit"
Origineel!
Lijkt me bedacht door een tof clublid.
See 'ya,
Nadine
The mind is like a parachute, it only functions when its open.
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Onze foto's
Onze films
Ja, chocoladepitje je hebt de hoofdprijs gewonnen en dat is,je mag de 7de maart de rit meerijden.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Luc,
ik weet wat je bedoelt met
"daar moet ik bij mijn vrouw niet mee aankomen."
Daarom verkoop ik de mijne
Tegen dan zal ik geen bmw'ke meer hebben. = Ik zal niet meer mee kunnen dus.
Greetz Sleetie
ik weet wat je bedoelt met
"daar moet ik bij mijn vrouw niet mee aankomen."
Daarom verkoop ik de mijne
Tegen dan zal ik geen bmw'ke meer hebben. = Ik zal niet meer mee kunnen dus.
Greetz Sleetie
Zolang hij niet verkocht is moet je uw boxer laten draaien, je kunt nog altijd mee komen verkennen
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu ben ik toch nog blij dak niet gewonnen benluc boxer schreef:Ja, chocoladepitje je heb de hoofdprijs gewonnen en dat is,je mag de 7de maart de rit meerijden.

-
Iron Gonzo
nou als het meezit kom ik ook af, wel niet met een GS, maar een andere enduro.
zit momenteel in onderhandeling
zit momenteel in onderhandeling
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
yep
als ik de GS800 win deze avond kom ik met een GS.
anders zou het wel eens iets anders kunnen zijn
als hij klaar geraakt en de onderhandelingen vlot verlopen.
ik wacht nog op 1 berichtje voor ik hem ga halen al dan niet.
dan nog wat kleine werkjes uitvoeren en RAGGEN
als ik de GS800 win deze avond kom ik met een GS.
anders zou het wel eens iets anders kunnen zijn
ik wacht nog op 1 berichtje voor ik hem ga halen al dan niet.
dan nog wat kleine werkjes uitvoeren en RAGGEN
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Dààrom dusluc boxer schreef:De portbagage van tegenwoordig is niet meer zo stevig hé Wim.![]()
![]()

Om te laten zien dak toch ne sportieve verliezer ben:
GEFELICITEERD NADINE !!! (ik zou pas nà de rit naar de kapper gaan als ik u was
)

Gotland Grand National Motorcycle Race
GEFELICITEERD NADINE !!! (ik zou pas nà de rit naar de kapper gaan als ik u was

Gotland Grand National Motorcycle Race

Deze middag nog eens een stukje kunnen verkennen.

Bij om en bij de nul graden was het toch warm genoeg en bleek alles er prima bij te liggen.
http://nl.youtube.com/watch?v=I-w3Il6dLqg[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=0vO4u1mSqt8[/video]
Morgen kan ik hopelijk de volledig toer eens gaan verkennen.

Bij om en bij de nul graden was het toch warm genoeg en bleek alles er prima bij te liggen.
http://nl.youtube.com/watch?v=I-w3Il6dLqg[/video]
http://www.youtube.com/watch?v=0vO4u1mSqt8[/video]
Morgen kan ik hopelijk de volledig toer eens gaan verkennen.
Aan het tweede filmpje tezien word dat een noppenritje
Ik zie er al naar uit
Ik zie er al naar uit
toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Zo gisteren met 5 moto's een poging gemaakt om het parcours te verkennen.
Spijtig genoeg liet na een goeie 40km de HP2 het afweten voor een uurtje.... na een kleine technische tussenkomst van mezelf (gewoon gestart) deed die moto het terug... resultaat.... een uur achter op het schema.
Gelukkig had ik de banden van de moto 's morgens vlak voor de start op 1,5Bar gezet en dit gaf een wereld van verschil op het terrein. Niet dat ik overal vlotjes door kon rijden maar de machine ging toch veel vlotter door het terrein als anders. Ja, met momenten geraakte ik zelfs in vierde versnelling.
Een paar maal de moto zachtjes neergelegd en eenmaal volledig vastgereden in de modder.
Conclusie (althans de mijne) :
- rit is te tijden met gewone banden (Metzler Tourance op mijn moto)
- rit is wel heel inspannend (100km en ik was bekaf)
- ga toch eens kijken om een offroad- of crosshelm te kopen met crossbril want 's avond waren mijn ogen doodmoe aangezien ik constant met open vizier heb gereden.
- offroad blijft een uitdaging maar eentje met heel veel voldoening achteraf (alleen het poetsen van de moto is er teveel aan)
Spijtig genoeg liet na een goeie 40km de HP2 het afweten voor een uurtje.... na een kleine technische tussenkomst van mezelf (gewoon gestart) deed die moto het terug... resultaat.... een uur achter op het schema.
Gelukkig had ik de banden van de moto 's morgens vlak voor de start op 1,5Bar gezet en dit gaf een wereld van verschil op het terrein. Niet dat ik overal vlotjes door kon rijden maar de machine ging toch veel vlotter door het terrein als anders. Ja, met momenten geraakte ik zelfs in vierde versnelling.
Een paar maal de moto zachtjes neergelegd en eenmaal volledig vastgereden in de modder.
Conclusie (althans de mijne) :
- rit is te tijden met gewone banden (Metzler Tourance op mijn moto)
- rit is wel heel inspannend (100km en ik was bekaf)
- ga toch eens kijken om een offroad- of crosshelm te kopen met crossbril want 's avond waren mijn ogen doodmoe aangezien ik constant met open vizier heb gereden.
- offroad blijft een uitdaging maar eentje met heel veel voldoening achteraf (alleen het poetsen van de moto is er teveel aan)

Ja, Frank het was dik in orde gisteren, ik zal zo dadelijk wat foto’s en filmpjes plaatsen.
Allee het wordt dan misschien ook zo’n monsterke (van een helm)

Allee het wordt dan misschien ook zo’n monsterke (van een helm)

Het was een bewogen prut ritje waar we waarschijnlijk wel iets moeten aanpassen om deze vlotter te doen verlopen.
Met vijf zijn we er met goede moed aan begonnen.

Frank,Mon,Brigitte,Walter en Ik
Frank en Mon mee om te verkennen op gewone straatbanden en die van Mon zelfs goed versleten banden
met de nodige gevolgen.
Ik heb mijn TKC op 1,5 bar gezet en dat ging redelijk goed.
In het begin ging alles goed, met de nodige afwisseling zoals een mixt-ritje en de nodige stukjes bos.

Midden in het bos kreeg walter met zijn HP2 startproblemen.
Met zen allen even duwen, maar er was geen starten aan. Dan zat er niets anders op dan hem door het bos te duwen tot aan de openbare weg.
Op gps niet zo ver, maar al duwend vlug een heel eind.
BMW service gebeld en na al dit werken was de maag van walter al hevig aan het protesteren en maakte hij gebruik nu hij de man van BMW service aan de lijn had om een Chinese maaltijd mee te brengen voor vijf personen, walter doet dit meer hij kende de nummers van de maaltijden vanbuiten.
Maar het probleem is zeker niet bij de HP te zoeken als blijkt dat Frank deze simpel start en dat hij het voor de rest van de dag beter deed dan ooit tevoren. Dit heeft wel als gevolg dat Frank de volgende keren steeds mee moet, en dat we onze Chinese maaltijd moesten anuleren.
Nu werd het terrein iets wat vochtiger.

Hier komt Frank.
http://nl.youtube.com/watch?v=lsVohwnQ2 ... annel_page[/video]
En hier het BMW team Brigitte–Mon-Walter
http://nl.youtube.com/watch?v=LXYel9m9j6s[/video]
Even in Wildert aan de molen een stop gehouden waar bleek dat we al meer dan een uur achter zaten op schema.

En eens terug op krachten kon het echte prut ritje beginnen.

Met voor Mon het begin van………
Niet gisteren gefilmd maar wel op dezelfde plaats met hetzelfde gevolg.
http://nl.youtube.com/watch?v=5CrvsZ00D ... annel_page[/video]
Zo ging het nog wel een tijdje verder.

Af en toe terug simpel.
http://nl.youtube.com/watch?v=jEhdi14l8 ... annel_page[/video]
De vermoeidheid bij Mon was hoog genoeg om er mee te stoppen, ook wetende wat er nog moest komen besloten Mon en Brigitte te stoppen en konden we Frank enkel maar goede hoop toe spreken met te zeggen: Nu gaat het prut ritje pas echt beginnen.
Mon vertelde er nog bij, vorige keer stak mijn GS daar zeer mooi.

En Frank dacht al iets te snel dat kan ik ook en beter.

Uiteindelijk hebben we de rit niet volledig kunnen uitrijden, en dit niet alleen door de HP vertraging maar ook de keuze van de banden. Voor Frank is het doenbaar met Tourance en de juiste druk, maar niet iedereen rijd zoals Frank en in grotere groep moeten we ofwel de rit korter maken en iedereen de kas geven dit te proberen, ofwel maken we het enkel een poppenrit maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Wordt nog vervolgd en hopelijk komt Mon hier nog met zijn foto’s boven water (modder)
De foto’s van alle verkenningen beginnen al een mooi aantal te zijn.
http://lucboxer.smugmug.com/gallery/643 ... 5821_g5vLY
Met vijf zijn we er met goede moed aan begonnen.

Frank,Mon,Brigitte,Walter en Ik
Frank en Mon mee om te verkennen op gewone straatbanden en die van Mon zelfs goed versleten banden
Ik heb mijn TKC op 1,5 bar gezet en dat ging redelijk goed.
In het begin ging alles goed, met de nodige afwisseling zoals een mixt-ritje en de nodige stukjes bos.

Midden in het bos kreeg walter met zijn HP2 startproblemen.
Met zen allen even duwen, maar er was geen starten aan. Dan zat er niets anders op dan hem door het bos te duwen tot aan de openbare weg.
Op gps niet zo ver, maar al duwend vlug een heel eind.
BMW service gebeld en na al dit werken was de maag van walter al hevig aan het protesteren en maakte hij gebruik nu hij de man van BMW service aan de lijn had om een Chinese maaltijd mee te brengen voor vijf personen, walter doet dit meer hij kende de nummers van de maaltijden vanbuiten.
Maar het probleem is zeker niet bij de HP te zoeken als blijkt dat Frank deze simpel start en dat hij het voor de rest van de dag beter deed dan ooit tevoren. Dit heeft wel als gevolg dat Frank de volgende keren steeds mee moet, en dat we onze Chinese maaltijd moesten anuleren.
Nu werd het terrein iets wat vochtiger.

Hier komt Frank.
http://nl.youtube.com/watch?v=lsVohwnQ2 ... annel_page[/video]
En hier het BMW team Brigitte–Mon-Walter
http://nl.youtube.com/watch?v=LXYel9m9j6s[/video]
Even in Wildert aan de molen een stop gehouden waar bleek dat we al meer dan een uur achter zaten op schema.

En eens terug op krachten kon het echte prut ritje beginnen.

Met voor Mon het begin van………
Niet gisteren gefilmd maar wel op dezelfde plaats met hetzelfde gevolg.
http://nl.youtube.com/watch?v=5CrvsZ00D ... annel_page[/video]
Zo ging het nog wel een tijdje verder.

Af en toe terug simpel.
http://nl.youtube.com/watch?v=jEhdi14l8 ... annel_page[/video]
De vermoeidheid bij Mon was hoog genoeg om er mee te stoppen, ook wetende wat er nog moest komen besloten Mon en Brigitte te stoppen en konden we Frank enkel maar goede hoop toe spreken met te zeggen: Nu gaat het prut ritje pas echt beginnen.
Mon vertelde er nog bij, vorige keer stak mijn GS daar zeer mooi.

En Frank dacht al iets te snel dat kan ik ook en beter.

Uiteindelijk hebben we de rit niet volledig kunnen uitrijden, en dit niet alleen door de HP vertraging maar ook de keuze van de banden. Voor Frank is het doenbaar met Tourance en de juiste druk, maar niet iedereen rijd zoals Frank en in grotere groep moeten we ofwel de rit korter maken en iedereen de kas geven dit te proberen, ofwel maken we het enkel een poppenrit maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Wordt nog vervolgd en hopelijk komt Mon hier nog met zijn foto’s boven water (modder)
De foto’s van alle verkenningen beginnen al een mooi aantal te zijn.
http://lucboxer.smugmug.com/gallery/643 ... 5821_g5vLY
Laatst gewijzigd door luc boxer op 15 dec 2008, 22:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
In Extremo
- Contacteer:
Ik had er graag bij geweest, maar zat spijtig genoeg met de beentjes onder tafel ....
Dat ziet er zeer goed uit !
@ Frank K,
een cross- of endurohelm met bril is een luxe om offroad te rijden en zelfs met een kleine 140 km/h valt het nog goed mee.
Groetjes,
Michel
Dat ziet er zeer goed uit !
@ Frank K,
een cross- of endurohelm met bril is een luxe om offroad te rijden en zelfs met een kleine 140 km/h valt het nog goed mee.
Groetjes,
Michel