R1150RT - Hoogte zadels ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Nolle

Bericht door Nolle »

Martin M. schreef:Hoi Francis,

Hier met Martin(van Ann). Uw link naar de website van Artistiek was ook voor mezelf nuttig. Sinds ik mijn cordura-pak heb aangeschaft heb ik last van de schuivende kont :D . Steeds als ik rem, schuif ik voorwaarts naar de benzinetank toe. Met een lederen broek heb je dat fenomeen niet. Ik zal eens moeten contact opnemen met die zaak over de kostprijs om mijn zadel aan te passen zodat die uitschuivers uitgesloten worden.

Groeten, Francis, en tot later eens op je bureel. Dan kunnen we nog eens lekker kletsen :wink: .

Martin M.
wij ( t'vrouwke & ikzelf ) hadden ook dat probleem met onze cordura broeken...bij ons in de buurt is er een "gareelmaker" die ook allerlei zaken in leder maakt voor de paardensport.
wij hebben ons een leder inzetstuk op het zitvlak van onze broeken laten naaien en dat werkt perfect , kostprijs zo'n 100 € !
vr gr,
Arnold.
Scarto
Berichten: 710
Lid geworden op: 29 sep 2004, 13:47
Locatie: Merelbeke

Bericht door Scarto »

Thx voor de tip, Arnold.
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door John »

Een simpel maar doeltreffende oplossing. Ga naar een Aveve winkel en koop een paar inlegzolen in kurk. Kost een kleine 9 €uro. Snij ze op maat en steek die in je botten/laarzen. De hielhoogte kan je (dacht ik) kiezen tot 4 cm. Je zal na een tijdje rondhossen met die inlegzooltjes wel vrouwenbenen krijgen maar dat kan ook zijn scharme hebben. :lol:
Plaats reactie