HEB DE BMWKElK AAN MIJ LATEN VOORBIJGAAN

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Steffz1

Re: HEB DE BMWKElK AAN MIJ LATEN VOORBIJGAAN

Bericht door Steffz1 »

Dirk Pauwels schreef:Ben ook eens benieuwd naar het verbruik van mijne SMT. Voorlopig is het verbruik 0.0, zeer zuinig dus :grin: Wordt maar geleverd in maart. In tegenstelling tot BMW is de optie lijst bij KTM redelijk beperkt: Handvatverwarming en een paar kleine kofferkes....Ook een verademing :-) De koffers moest ik nie hebben, de handvatverwarming wel. ABS heeft hij ook niet gelukkig, dan kan dat al nie kapot gaan... ge moet tegenwoordig al moeite doen om ne moto te vinden zonder ABS.... Wel leuk meegenomen is het 3de jaar garantie dat ik er bij kreeg zonder opleg en een leuke korting.
Ik had het al gelezen :wink: De enige optie waar ik voor gegaan ben is een aansluitstekker voor mijn verwarmde Gerbings ;o))

Proficiat he, kunnen we wat gedachten en gegevens uitwisselen :wink:

PS de ABS die er niet is ...kga toch wel wat het zekere (vangnet) gevoel missen ...

mvg

Stef
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Ik heb een 2007 ex-demo op de kop kunnen tikken.

Oké, de panelen sluiten niet zo strak aan als bij Honda en BMW, aan die dubbele tank moet je wat wennen, beetje on-off aan het gas maar da's zeker niet slechter dan pakweg mijn FJR van het werk.... maar als ge d'r mee op de baan bent krijg je meteen het "who f*#§ ing cares" gevoel :mrgreen:

Bij gemengd verkeer geraak ik toch ook 300 km ver met een tank hoor.
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Ik heb een testrit gedaan op de KTM 990A maar helaas, voor mijn aandoening teveel resonanties via het stuur waardoor m´n armen vrijwel gelijk doodslaan. Qua fun was het geweldig, heb me er in Luxemburg erg mee vermaakt. Ik wacht nog even op de nieuwe Honda v4 met kardan africa twin :drunken:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Plaats reactie