Ik kreeg, in den tijd dat ik met mijne RT reed, ook al wel eens de opmerking dat het een moto voor de bompa's was.
Maar ik reed, in de week en in het week-end, in de zon en door de regen, korte en lange ritten, binnen en buitenland.
En daar gaat het tenslotte toch om : RIJDEN, zoveel als je kan, tenminste als het je "ding" is en je ervan kan genieten.
Er zouden er nog veel meer moeten komen, motorijders.
Er zouden minder files zijn, en er zou wat meer respect komen van de autobestuurders.
Het is omdat er nu nog veel te weinig rijden, dat ze ons dikwijls gewoon "vergeten".
Het valt mij echt op dat in de winter heel wat autobestuurders echt verrast zijn als je als motorijder voorbijkomt.
Terwijl in de zomer, als er toch wat meer moto's op de baan zijn, je merkt dat een autobestuurder, meer plaats laat
in de fille, of zelfs al eens in zijn spiegels kijkt voor ze van baanvak wisselen.
Ik zal de mijne nog eens gaan starten, en naar huis snorren.
En 't zal vandaag een droge rit zijn, wat ik van die van zaterdag niet kon zeggen : "zeiknat" maar toch tevreden en
zondag was het poetsen, en ook dat geeft mij een goed gevoel. Ik heb graag dat mijn beestje er op zijn best voorkomt.
tot in den draai...
Scooter ?
Moderator: GVN
Re: Scooter ?
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"