Zoekt maar iemand anders om u van uwe moto te heffen hoor.... ik ben die advocaat hier aan de deur beu hoorchocoladepitje schreef:Als het ok is voor iedereen gaan wij ook mee.![]()
![]()
Nadje en patje

GRTS Danny
Moderator: GVN
Zoekt maar iemand anders om u van uwe moto te heffen hoor.... ik ben die advocaat hier aan de deur beu hoorchocoladepitje schreef:Als het ok is voor iedereen gaan wij ook mee.![]()
![]()
Nadje en patje
Tof, als ik de eerste ben zal ik alvast 3 koffie's bestellenp@sc@l schreef:Hé Kris morgen ben ik er ook met Dré
toch nietEn zo staat de webmaster er ook eens op
Sorry hoor dat ik uwe titel aan een ander had gegeven.... het is aangepastmdc schreef:toch nietEn zo staat de webmaster er ook eens op, was er niet bij vandaag
Bedankt om voor te rijden en ons op sleeptouw te nemen, maar euh, ..... je was er nie om mij van mene moto te heffen hé!Ik had een hele bende op sleeptouw en hoop dat die de gids een beetje kunnen vergeven dat die ze in de namiddag even verloren was.
Vorige rit nog zo:RUSOR schreef:Ik had een hele bende op sleeptouw en hoop dat die de gids een beetje kunnen vergeven dat die ze in de namiddag even verloren was.
Ge moet het maar kunnen uitleggen, héRUSOR schreef:@WimLT... als ge liever niet meer met ons een pint pakt rijde maar door, he![]()
Dat leerde wel met zo'n maffe bende...WimLT schreef: Ge moet het maar kunnen uitleggen, hé![]()
![]()
![]()
![]()