WP Vering ?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Indierock

Re: WP Vering ?

Bericht door Indierock »

Dat klopt. Tot vorig jaar was dat, als ik me niet vergis, vrij van invoertaks tot ocharme 75 euro.
Nu tot 750 euro, maar dat is nog te laag om de stukken waar we hier over praten, goedkoop in te voeren. Zelfs al bestel je voor en achter niet tesamen.
Vandaar het zekere voor het onzekere genomen, en 5 minuten geleden een set Ohlins in UK besteld bij Harris. NOOIT problemen met shipping uit UK. NOOIT gezever met extra taxen enz.
Handel met de USA is altijd uit je doppen kijken, wat je doet. Je hebt gelijk.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
Domi

Bericht door Domi »

Loop gewoon ééns binnen bij Bike set up ,daar weten ze perfect wat ze doen,mijn Ohlins vering(die ik 2de hands gekocht had) voor m'n R1150GS is daar prima(en gratis!!)afgesteld op mijn gewicht en rijstijl.
Een vriend van mij z'n Honda Deauville is daar verlaagd,en dit is zéér vakkundig gedaan.
Dus denk ik wel dat ze u daar goed kunnen helpen i.v.m je LT.

http://www.bikesetup.be/

Allez, op hoop van zegen, dat dit weer niet verkeerd begrepen word als reclame ,maar gewoon een verwijzing naar een motorzaak om iemand te helpen :wink:
Laatst gewijzigd door Domi op 12 mei 2009, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Een held is iemand die domme dingen doet met een goede afloop.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Bedankt ik hou het bij, hoor :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Indierock schreef:Ik kwam hier op dit forum veel tevreden comments tegen van een Camille Geysemans in Mechelen.
Camille just aan de lijn gehad en idd al heel wat wijzer geworden. Wilbers moet hélemaal niet onderdoen voor WP en een achterveer kan rustig alleen geplaatst worden om pas later eventueel gevolgd worden door de voorveer. Zodoende zijn de kosten wat gespreid :idea: Prijzen ook direct binnen handbereik. Uiteindelijk komt het erop neer dat dat allemaal rond mekaar draait eender welk merk je koopt :-? Dat wordt nog een zware beslissing :roll:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie