Flitspaallocaties Europa
Moderator: GVN
-
StievieR11S
Re: Flitspaallocaties Europa
YOO
Een vraagje, in welke landen is 't nu officiïeel verboden om de flitspaallocaties te hebben? Ik weet dat Zwitserland er één van is, door zouden ze je GPS in beslag kunnen nemen indien dit zo is, maar heb verder geen weet van andere landen.
Grtz, Philip!
Een vraagje, in welke landen is 't nu officiïeel verboden om de flitspaallocaties te hebben? Ik weet dat Zwitserland er één van is, door zouden ze je GPS in beslag kunnen nemen indien dit zo is, maar heb verder geen weet van andere landen.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
Nascar
- Contacteer:
Ik ben zeker van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Groetjes
Nascar
Groetjes
Nascar
-
bougimain
- Contacteer:
En frankrijk
Bougimain
Bougimain
Nascar schreef:Ik ben zeker van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.
Groetjes
Nascar
-
TonTon
volgens mijn info is het NIET verboden om flitslokaties op je toestel te hebben die verkregen zijn via de normale weg.
wat wel is verboden zijn effectieve radar verklikkers.
in Zwitserland en Duitsland is het verboden om gelijk welk toestel te hebben waar flitslokaties opstaan...
wat wel is verboden zijn effectieve radar verklikkers.
in Zwitserland en Duitsland is het verboden om gelijk welk toestel te hebben waar flitslokaties opstaan...
-
bougimain
- Contacteer:
Ge kunt gelijk hebben Arnold maar ik heb andere echt gebeurde verhalen gehoord van frankrijk.
Hier nog wat info...........
Flitspalen in je GPS, waar mag het?

Bougimain
Hier nog wat info...........
Flitspalen in je GPS, waar mag het?

Bougimain
-
TonTon
mannen , vanaf nu kan ik geen flitspaal bestanden meer doorsturen , mijn "leverancier" stopt ermee , te gevaarlijk geworden i.v.m. illegale verspreiding , ik ga ze nu hier halen , kost amper 9.95 € voor een gans jaar , je kan ze zowel voor Garmin als TomTom als nog andere krijgen.
http://www.scdb.info/nl/
http://www.scdb.info/nl/
Heb gelezen dat Arnold niet meer in de mogelijkheid is om flitspaalbestanden door te sturen.
Kan er mij toch iemand helpen voor de flitspalen in Spanje( waar het nog wel toegelaten blijkt..)
Met dank
Kan er mij toch iemand helpen voor de flitspalen in Spanje( waar het nog wel toegelaten blijkt..)
Met dank
ik heb die poi's gedownload maar krijg ze nie op de mapsourse om ze dan naar mijn gps over te zetten kan mij iemand helpen a.u.b.
-
jantje beton
gps aan pc koppelen gps openen dan pois bestand openen en naar het bestand slepen of kopieren 
BEN WEER EENS ONLINE
-
TonTon
je gps aan de pc koppelen via usb kabel , de verkenner openen en dan zal je uw gps zien staan , normaal krijgt die de naam "Garmin" , als je daar op klikt krijgt je rechts in je verkenner 2 mappen , "Garmin" en "MP3" , dubbelklik op "Garmin" en dan krijg je een reeks mappen te zien waaronder een map "POI" , daar moet je de flitsers naar toe kopiëren...peeke71 schreef:ik heb die poi's gedownload maar krijg ze nie op de mapsource om ze dan naar mijn gps over te zetten kan mij iemand helpen a.u.b.
succes
Peeke,
als jij ze gedownload hebt,kun je ze mij dan eventueel doorsturen?
Bedankt
als jij ze gedownload hebt,kun je ze mij dan eventueel doorsturen?
Bedankt