en met dat haar moet je niet inzitten ....als't goe ligt trekt het ook op niks
MALGRE-TOUT GS (FR)
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: MALGRE-TOUT GS (FR)
Goe nieuws

toetindendroai
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
R1150GS
R80GS basic
G650X Challenge
Ha noppenrijders,
ik had dit topic al eerder gezien maar zit vast aan den openbedrijvendag en mag daar niet rondcrossen. Ik meende echter gelezen te hebben dat er zaterdag nog een verkenning werd gedaan (weliswaar beperkte groep).
Zou dat kunnen en wie moet ik dat vragen ?
Tot in den plas!
ik had dit topic al eerder gezien maar zit vast aan den openbedrijvendag en mag daar niet rondcrossen. Ik meende echter gelezen te hebben dat er zaterdag nog een verkenning werd gedaan (weliswaar beperkte groep).
Tot in den plas!
R1150GS Adventure '03 Titanium
R80GS 92 (offroad use)
-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
R80GS 92 (offroad use)
-------------------------------
Mijn gedroomde motorvakantie : alle voorgaande en de volgende
Olivier de inrichter van de ritYves GSA schreef:Ik meende echter gelezen te hebben dat er zaterdag nog een verkenning werd gedaan (weliswaar beperkte groep).
Tot in den plas!
je hebt pm met z'n e-mail
Meteo voor Nord-pas-de-Calais ziet er nog zo slecht niet uit voor zondag.
Had problemen met invoeren van het adres vd kamping op m'n Zumo. Hij kende de straat niet. In het clubboekje staat Rue DU ... Het is gewoon Rue DE ...
Vandaag bij Quickly m'n noppenbandjes laten opleggen. Vakmanschap is meesterschap. Tot zondag aan de deelnemers.
Had problemen met invoeren van het adres vd kamping op m'n Zumo. Hij kende de straat niet. In het clubboekje staat Rue DU ... Het is gewoon Rue DE ...
Vandaag bij Quickly m'n noppenbandjes laten opleggen. Vakmanschap is meesterschap. Tot zondag aan de deelnemers.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Deze week elke avond serieus aan de brommer gesleuteld om die tegen morgen klaar te krijgen ... Ook al staan er nog wel een pak wijzigingen aan de brommer op het programma (verlangen, Ecxel velgen, koffers met bijbehorend subframe, ...) zal dit voorlopig moeten volstaan voor morgen ...
Zonet een eerste testritje gedaan ermee ... het stuurgedrag met die MT21's valt serieus tegen op de baan vind ik ... vanavond de brommer op de aanhangwagen en morgenvroeg met de auto naar Noord-Frankrijk voor de doop van zowel mezelf als van de XChallenge op het onverhard ...
Hopelijk zit het weer een beetje mee morgen en geraak ik op tijd uit mijn bed en vooral : sla ik daar morgen hopelijk geen mal figuur
...

Zonet een eerste testritje gedaan ermee ... het stuurgedrag met die MT21's valt serieus tegen op de baan vind ik ... vanavond de brommer op de aanhangwagen en morgenvroeg met de auto naar Noord-Frankrijk voor de doop van zowel mezelf als van de XChallenge op het onverhard ...
Hopelijk zit het weer een beetje mee morgen en geraak ik op tijd uit mijn bed en vooral : sla ik daar morgen hopelijk geen mal figuur

Denk dat dat iets voor mij zal zijn, want het is morgen ook de doop van mezelf en m'n funduroRone schreef: en vooral : sla ik daar morgen hopelijk geen mal figuur...
Wij vertrekken vanavond met z'n tweeen met de motoren in een camionette uit Gistel en Westkerke.
Aan die foto's te zien is dat precies die fietswinkel aan dat rond punt in Jabbeke
grtz,
kris
Overnachten jullie in de camionet, tent of heb je een hotelletje geboekt ?platte vis schreef:Wij vertrekken vanavond met z'n tweeen met de motoren in een camionette uit Gistel en Westkerke.
Klopt ... als je voor 17u komt tanken vandaag dan zien we elkaar nog voor morgen ...platte vis schreef:Aan die foto's te zien is dat precies die fietswinkel aan dat rond punt in Jabbeke![]()
heela
den deze is ook weg , tot straks!
ze spreken van stevige wind van nacht, allez dan weten we morgen of slapen in een daktent tof is
peter.
den deze is ook weg , tot straks!
ze spreken van stevige wind van nacht, allez dan weten we morgen of slapen in een daktent tof is
peter.
We overnachten in tent of camionette, hangt af van de wind, hier waaien we momenteel al bijna wegRone schreef:Overnachten jullie in de camionet, tent of heb je een hotelletje geboekt ?
als je voor 17u komt tanken vandaag dan zien we elkaar nog voor morgen ...
jammer, just gaan tanken bij Watty, handjes schudden zal voor morgen zijn
Dat ziet er hier dik in orde uit
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenRe: MALGRE-TOUT GS (FR)
Deze week elke avond serieus aan de brommer gesleuteld om die tegen morgen klaar te krijgen ... Ook al staan er nog wel een pak wijzigingen aan de brommer op het programma (verlangen, Ecxel velgen, koffers met bijbehorend subframe, ...) zal dit voorlopig moeten volstaan voor morgen ...
Zonet een eerste testritje gedaan ermee ...
...

[img]http://i367.photobucket.com/albums/oo11 ... 1254569676
Ben er ook een beetje van geschrokken in de bochten op de gewone baan. Je wordt als het ware naar buiten getrokken.
Vertrek morgen tussen 6u30 en 7u00. als een duif, ... kortste weg. :
Een mal figuur ... Rone. Geen zorgen, tot hiertoe heb ik op alle enduroactiviteiten, zowel van BMW mc Vl als andere alleen veel gezond verstand gezien. Niemand zal U dwingen van risico's te nemen. Het moet genieten blijven, geconcentreerd, meer dan op de weg, dat wel. Niemand ziet graag z'n machine toegetakeld op de grond liggen, laat staan dat er iemand letsels oploopt.
Zonet een eerste testritje gedaan ermee ...
vanavond de brommer op de aanhangwagen en morgenvroeg met de auto naar Noord-Frankrijk voor de doop van zowel mezelf als van de XChallenge op het onverhard ...Rone schreef: het stuurgedrag met die MT21's valt serieus tegen op de baan vind ik ... [/img]

[img]http://i367.photobucket.com/albums/oo11 ... 1254569676
Ben er ook een beetje van geschrokken in de bochten op de gewone baan. Je wordt als het ware naar buiten getrokken.
Vertrek morgen tussen 6u30 en 7u00. als een duif, ... kortste weg. :
Een mal figuur ... Rone. Geen zorgen, tot hiertoe heb ik op alle enduroactiviteiten, zowel van BMW mc Vl als andere alleen veel gezond verstand gezien. Niemand zal U dwingen van risico's te nemen. Het moet genieten blijven, geconcentreerd, meer dan op de weg, dat wel. Niemand ziet graag z'n machine toegetakeld op de grond liggen, laat staan dat er iemand letsels oploopt.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
-
pvde
- Contacteer:
Yep,

had er graag bij geweest, maar de gezondheid laat het momenteel niet toe om te kunnen deelnemen

Have fun en keep it save
Houdoe

Have fun en keep it save
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Ja watten dit was nog eens een GS rit om U tegen te zeggen
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen-
Shulty
Zag er tof uit.....moet eens een BMW logo op mijnen TT plakken.... 
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Maar natuurlijk en dan zeg je maar dan je je motor hebt omgebouwd. Geen kat die dat dan ziet.Shulty schreef:Zag er tof uit.....moet eens een BMW logo op mijnen TT plakken....
René, net over de grens in NL, kan een perfecte striping maken.

Prachtige Rit !!! Leuk gezelschap ... en het weer zat reuze mee ... ik kijk al uit naar de volgende rit
Al leuke foto's gezien ... da vraagt naar meer ...
vooral weer veel bijgeleerd :
- een spuitbus om een lekke band te herstellen kan op zo'n dag goed van pas komen.
- ik heb een fietspomp ipv een goeie achtervering onder mijn brommer gemonteerd.
- Luc Boxer steekt geen pinker uit als ie net voor je neus ineens linksaf slaat richting struikgewas.
- een GSA is (te) zwaar voor zo'n werk.
- het is gevaarlijk een helling op te rijden als je niet weet wat er na de top komt ... je kan wel eens in de mestput belanden
- ...
Al leuke foto's gezien ... da vraagt naar meer ...
vooral weer veel bijgeleerd :
- een spuitbus om een lekke band te herstellen kan op zo'n dag goed van pas komen.
- ik heb een fietspomp ipv een goeie achtervering onder mijn brommer gemonteerd.
- Luc Boxer steekt geen pinker uit als ie net voor je neus ineens linksaf slaat richting struikgewas.
- een GSA is (te) zwaar voor zo'n werk.
- het is gevaarlijk een helling op te rijden als je niet weet wat er na de top komt ... je kan wel eens in de mestput belanden
- ...
mannekes
superrit! zo moesten er meer zijn
meer moet dat niet zijn op het lijf geschreven voor de F800GS.
JA , slapen in een daktent bij rukwinden en stevige regen heeft wel iets
Peter.
zeg Luc zag jij soms in mij ne boswachter dat je er bij gaat liggen.
superrit! zo moesten er meer zijn
meer moet dat niet zijn op het lijf geschreven voor de F800GS.
JA , slapen in een daktent bij rukwinden en stevige regen heeft wel iets
Peter.
zeg Luc zag jij soms in mij ne boswachter dat je er bij gaat liggen.
bedoel je dan zoietsRone schreef:- het is gevaarlijk een helling op te rijden als je niet weet wat er na de top komt ... je kan wel eens in de mestput belanden![]()

Hier meer foto's : http://plattevis.smugmug.com/Motorcycle ... 9405_6bvgY
Mooie reeks foto's Krisplatte vis schreef:Hier meer foto's : http://plattevis.smugmug.com/Motorcycle ... 9405_6bvgY
Foto’s staan erop was nog even voor drie dagen naar de eifel.
Nog enkele foto’s doorgekregen van greystoke waarvoor dank, en ze staan mee op de smug.
Puur genieten.

Sommige waren zelfs uitgerust om wat van de Franse mest mee naar huis te nemen.

En anderen waren er gewoon aan het opeten.

Nog enkele foto’s doorgekregen van greystoke waarvoor dank, en ze staan mee op de smug.
Puur genieten.

Sommige waren zelfs uitgerust om wat van de Franse mest mee naar huis te nemen.

En anderen waren er gewoon aan het opeten.

Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:21, 4 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenRe: MALGRE-TOUT GS (FR)
Dat was zeker leuk, prima werk van Olivier.
Maar ook van danielGS die samen met Olivier de verkenning heeft gedaan.

En daniel nog eens bedanken om als laatste de kudde bij elkaar te houden, het geen niet altijd simpel was, af en toe sprong er eens eentje tussenuit die dacht dat het gras groener was in de weide ernaast.
Maar ook van danielGS die samen met Olivier de verkenning heeft gedaan.

En daniel nog eens bedanken om als laatste de kudde bij elkaar te houden, het geen niet altijd simpel was, af en toe sprong er eens eentje tussenuit die dacht dat het gras groener was in de weide ernaast.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC Vlaanderen-
tweetyoost
Zag er een mooi ritje uit.. jammergenoeg heb ik het wel moeten missen.. heeft iemand een garmin log van het ritje?