K1300GT- GIEREND GELUID + HARDE KLAPPEN TRANSMISSIE
Moderator: GVN
-
J-P
- Contacteer:
Re: K1300GT- GIEREND GELUID + HARDE KLAPPEN TRANSMISSIE
Ik had ook hetzelfde met mijn 1200GSA, gierend geluid en harde klappen, op een gegeven moment 2 echt harde klappen en daarna nog 1, toen bleken er 3 tanden van het cardantandwiel afgebroken. Nieuwe cardan. Dik 700 euro kosten.
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Het knallen van de versnellingsbak wordt veroorzaakt door een slecht vrijkomende koppeling.
Met een andere oliesoort Castrol RS Power 4T 10W50 zou het schakelen een heel stuk beter zijn.
Met een andere oliesoort Castrol RS Power 4T 10W50 zou het schakelen een heel stuk beter zijn.
K1600 GT - 2012 - 215.000 km
Bedankt voor reactie.
Ik heb inmiddels gekozen voor een oplossing die me ondertussen zéér gelukkig heeft gemaakt : K1300GT ingeruild voor R1200GSA (ook met alle beschikbare toeters en bellen)... en nog geen minuut spijt gehad...
Sorry, blijkbaar zijn er GT-mensen en GS-mensen... en ik hoor duidelijk tot de laatste catergorie : ik tel steeds de minuten af om weer met mijn GSA te kunnen rijden en m'n GT stond vaak wekenlang werkeloos in de garage... had reeds teken aan de wand moeten zijn....
So long, K-people !
Merci voor het meedenken !
Marc
Ik heb inmiddels gekozen voor een oplossing die me ondertussen zéér gelukkig heeft gemaakt : K1300GT ingeruild voor R1200GSA (ook met alle beschikbare toeters en bellen)... en nog geen minuut spijt gehad...
Sorry, blijkbaar zijn er GT-mensen en GS-mensen... en ik hoor duidelijk tot de laatste catergorie : ik tel steeds de minuten af om weer met mijn GSA te kunnen rijden en m'n GT stond vaak wekenlang werkeloos in de garage... had reeds teken aan de wand moeten zijn....
So long, K-people !
Merci voor het meedenken !
Marc
FORMER HONDABOY -NOW A BEEMERIST ?
-
Nick Murof
hout vasthoudenslijkmoto schreef:ingeruild voor R1200GSA (ook met alle beschikbare toeters en bellen)... en nog geen minuut spijt gehad...![]()
ABSOLUUT ! De GSA is ook geen wondermoto, maar het rijplezier is er toch al....Nick Murof schreef:hout vasthoudenslijkmoto schreef:ingeruild voor R1200GSA (ook met alle beschikbare toeters en bellen)... en nog geen minuut spijt gehad...![]()
Tja, zo ben je natuurlijk ook van het probleem af.slijkmoto schreef:Bedankt voor reactie.
Ik heb inmiddels gekozen voor een oplossing die me ondertussen zéér gelukkig heeft gemaakt : K1300GT ingeruild voor R1200GSA (ook met alle beschikbare toeters en bellen)... en nog geen minuut spijt gehad...![]()
Hopelijk bevalt deze versnellingsbak/koppeling beter.
K1600 GT - 2012 - 215.000 km
Marc, veel geluk met je GSA.
Ik voel me als herboren op de mijne, gelukkig verschillen we allen, stel je voor dat iedereen zich verplaatste op een GS...
Ik voel me als herboren op de mijne, gelukkig verschillen we allen, stel je voor dat iedereen zich verplaatste op een GS...
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Vanguard schreef:Marc, veel geluk met je GSA.
Dank je wel, Vanguard...
Gelukkig heeft niet iedereen zo'n excellente smaak als wij...
Enneuh,..... onderscheid moét er zijn, nietwaar ?!
En nu maar al onze vingers en tenen gekruist houden dat dit vehikel ook geen kuren krijgt...