dat kunnen we nu nog net arrangeren sè !Pete schreef:...
PS: ik ga in Schotland wel een stevige slok single malt nodig hebben om dit allemaal eens goed te verwerken. Op jullie gezondheid!
Het is gebeurd voor je het weet...
Moderator: GVN
Pete, ge moogt mijn portie ook hebben want ikke drink dat niet.
Laat maar iets weten als we nog iets kunnen doen, eens motard altijd motard en een helpende hand is steeds welkom.
Toedeloe
Stoffel
Laat maar iets weten als we nog iets kunnen doen, eens motard altijd motard en een helpende hand is steeds welkom.
Toedeloe
Stoffel
Laatst gewijzigd door Stoffel op 03 mei 2005, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jan Somers
Pete,
Veel succes met de verzekeringsprocedure. We duimen voor jouw. Misschien kan je later de afloop ook op het forum plaatsen zodat iedereen weet wat kan en niet kan; en wat best te doen in geval ze het ook eens zouden (niet te hopen) meemaken. Ik wens je alvast een ontspannende reis naar Schotland toe. (Dit is trouwens ook bedoeld voor alle schotland vaarders)
Veel succes met de verzekeringsprocedure. We duimen voor jouw. Misschien kan je later de afloop ook op het forum plaatsen zodat iedereen weet wat kan en niet kan; en wat best te doen in geval ze het ook eens zouden (niet te hopen) meemaken. Ik wens je alvast een ontspannende reis naar Schotland toe. (Dit is trouwens ook bedoeld voor alle schotland vaarders)
Eerste moto was Deauville (Honda) nu R1150RT
Pete, een late reactie maar lees nu pas wat er gebeurd is. Een geluk geen al te erge schade aan lijf en leden. De schade aan de GS kan gemaakt worden en als Winge Moters zegt dat ze dat kunnen maken tegen volgende week donderdag zodat je er mee naar Schotland kan is dat toch een pluspunt. Ik hoop dat het in orde komt met de verzekering want de wegen liggen erop vele plaatsen slecht en gevaarlijk bij. En de Fluppe,(West-vlaming?) ja ik heb daar geen woorden voor. Prachtig. Gisterenavond als ik naar huis op weg was lag er een motorijder in de berm. In een flauwe bocht zijn achterwiel geblokkeerd en geschoven tot in de graskant, met zijn schouder tegen een verkeersbord maar gelukkig zat er een protectie in zijn jas. Ik ben gestopt en samen met een automobilist hebben we zijn moto rechtgezet en hij kon verder. Juist een beetje schade aan zijn kuip. Die gast is daar goed weggekomen.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Hallo Jan,
Ik laat jullie zeker weten hoe dit verhaalt afloopt. Hier kunnen we allemaal wat van leren denk ik.
Ondertussen ben ik al van mijn mankepoot af. Volgens de dokter was het maar een lichte verrekking van mijn ligament.
Morgen de uitslag van de expertise... spannend.
Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes,
Pete
Ik laat jullie zeker weten hoe dit verhaalt afloopt. Hier kunnen we allemaal wat van leren denk ik.
Morgen de uitslag van de expertise... spannend.
Groetjes,
Pete
1150 GS (bj 2000)
Sans Souci Member
Sans Souci Member
-
Flat Twin Power
Pete,
mijn schoonvader heeft een jaar of twee geleden ook eens zware schade opgelopen naar aanleiding van een slecht onderhouden wegdek.
Hij heeft ook de politie vaststellingen laten doen. De wegbeheerder weigerde de fout toe te geven en de rechtsbijstand heeft het voor de rechtbank getrokken, waar de wegbeheerder volledig aansprakelijk werd gesteld. Het heeft zo'n anderhalf jaar aangesleept, maar mijn schoonvader werd schadeloos gesteld.
mijn schoonvader heeft een jaar of twee geleden ook eens zware schade opgelopen naar aanleiding van een slecht onderhouden wegdek.
Hij heeft ook de politie vaststellingen laten doen. De wegbeheerder weigerde de fout toe te geven en de rechtsbijstand heeft het voor de rechtbank getrokken, waar de wegbeheerder volledig aansprakelijk werd gesteld. Het heeft zo'n anderhalf jaar aangesleept, maar mijn schoonvader werd schadeloos gesteld.