K 1800 Lt ???

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

BMW-4-Ever
Berichten: 152
Lid geworden op: 06 mei 2008, 21:12

Re: K 1800 Lt ???

Bericht door BMW-4-Ever »

Had 'm ook gezien, je bent me net voor :grin:

Ben toch benieuwd wat het gaat worden, al ben ik er bijna zeker van dat de opvolger mijn LT ook een GSA gaat worden :grin:
Groeten,
Erik
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Re: K 1800 Lt ???

Bericht door ®win »

Hallo Erik,

Dit is nog maar een concept. Voordat hier een produktierijpe LT uit voortkomt zijn we al minimaal een jaar, wellicht 2 jaar verder. Dan ook nog wachten tot de eerste kinderziektes eruit zijn .....


.... dan kun je al wat jaartjes op een Adventure hebben rondgetuft. :wink:
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
BMW-4-Ever
Berichten: 152
Lid geworden op: 06 mei 2008, 21:12

Re: K 1800 Lt ???

Bericht door BMW-4-Ever »

Zekers,
in mijn dromen staat er ook al een 1200GSA in die mooie wit / rode kleurstelling van 2006 /2007 :mrgreen:

Maar eerst een nieuwe motor voor de vrouw, die is bijna geslaagd :grin:

Dus voorlopig nog even op de LT

Groeten,
Erik
dillen
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 aug 2005, 11:44
Locatie: nijlen

Re: K 1800 Lt ???

Bericht door dillen »

®win schreef:Hallo Erik,

Dit is nog maar een concept. Voordat hier een produktierijpe LT uit voortkomt zijn we al minimaal een jaar, wellicht 2 jaar verder. Dan ook nog wachten tot de eerste kinderziektes eruit zijn .....


.... dan kun je al wat jaartjes op een Adventure hebben rondgetuft. :wink:

Ik zou zeggen "dit is AL een concept... :grin: :grin: ", eindelijk een lichtpuntje aan het einde van de tunnel :!:
Ik begon al te vrezen dat de doemdenkers (crisis, te duur, past niet in sportief imago,...) gelijk zouden krijgen en dat er geen LT meer zou komen :-( , maar nu geloof ik er weer helemaal in :cheers:

Net zoals Honda onlangs met hun EVO6-prototype een signaal gaf naar de GW-rijders, doet BMW dit volgens mij nu ook naar de LT'ers :thumright:

En dat ik er nog een paar jaar moet op wachten :-( ...., is nog altijd beter dan dat er geen meer zou komen. :lol:

Groeten,
Dirk :salut:
"...Explore, Dream, Discover!"
fé1150
Berichten: 38
Lid geworden op: 08 okt 2004, 20:16
Locatie: 2950 Kapellen

Re: K 1800 Lt ???

Bericht door fé1150 »

Beste K rijders ,

Ik heb zelf ook uit goeie bron vernomen zoals Erwin schrijft dat er een nieuwe K1600 zescilinder LT op de markt zou komen.
Als die persoon liegt ,heb ik het voordeel dat ik in commmisie lieg waarvoor mijn verontschuldiging .




Vele K1200GT groetjes..
K1200GT-groetjes
fé 1150
Afbeelding I'm always waiting at home !!
®win
Berichten: 2287
Lid geworden op: 28 sep 2004, 16:36
Woonplaats: Republiek Hollands Midden
Locatie: Republiek Hollands Midden
Contacteer:

Re: K 1800 Lt ???

Bericht door ®win »

fé1150 schreef:Beste K rijders ,

Ik heb zelf ook uit goeie bron vernomen zoals Erwin schrijft dat er een nieuwe K1600 zescilinder LT op de markt zou komen.
Als die persoon liegt ,heb ik het voordeel dat ik in commmisie lieg waarvoor mijn verontschuldiging .




Vele K1200GT groetjes..

Wees gerust, het is ook al door BMW aangekondigd:
BMW Press schreef:The new BMW straight-six will further expand the K-Series in the foreseeable future. The first model to be introduced will be an innovative and luxurious BMW touring machine. Reflecting the tradition of the BMW K-Series, this will of course be a genuine top-of-the-line product.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + ┴ɹϛㄥʞ
Plaats reactie