emergency schreef:Hallo,
Ik ben ook newbie (zelfs mag volgende week dinsdag mijn moto pas gaan halen).
Heb in de BMW garage gevraagd wat zo een onderhoud kost.
Klein: 200-250 euro
groot: 300-350
Tuurlijk als er geen te grote stukken bijkomen zoals remmen, banden,...
Vind ook verschil tussen BMW en PAN de kappen opzij. Bedoen plaats voor de benen. Ben zelf 1.99m en ja dan kijk je daar wel naar. Heb een pan bekeken en getest maar ik lag met mijn schemen om die kap. Terwijl bij RT plaats genoeg heb en die kappen vormen zich schoon rond mijn been vind ik. ALsof ze op maat gemaakt zijn.
Qua kwaliteit denk ik weinig verschil.
Ge kunt 50 BMW's gehad hebben en de 51ste kan veel problemen geven.
Gewoon je zin volgen en waar je je goed mee voelt zul je geen spijt hebben denk ik.
Ben zelf 28 jaar heb ne 1200 RT gekocht dus echt 'ou' zakken motor zou ik het toch niet durven noemen.
Ahaaaaa, ik ben ook boven de 1m90 en zat toch het comfortabelste op de BMW! Ze rijdt ook scherper dan de PAN. De bmw vibreert wel wat meer dan de PAN, ma daar lig ik niet van wakker, het viel me gewoon op hoe hard het scherm aan het meewiebelen was.
Volledig uit de wind was ik niet, zowel bij de Pan als de BMW, maar nu ben ik aan het muggenziften: windstil zal het nooit worden achter een scherm (denkek..).
Waar hebt ge die onderhoudskosten nagevraagd emergency?
De Honda-dealer zei dat hij een paar klanten had die toch +200.000km op de teller hadden, zijn hier nog mensen die hetzelfde kunnen zeggen?