problemen na kleppen stellen +synchronisatie

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over olie, remmen en technische werking van bepaalde onderdelen of de motor.

Moderator: GVN

Dirk Pauwels

Re: problemen na kleppen stellen +synchronisatie

Bericht door Dirk Pauwels »

stevenrt1200 schreef:Moet hier toch even op reageren.
... toen ik daar wou vertrekken en voelde dat men RT niet aanvoelde als voorheen ben ik wel terug binnengestapt en heb dit dan ook gemeld aan de hoofd mekanicien.Na de testrit door hun uitgevoerd was er volgens hun niks aan de hand en kon ik opkrassen.
Dit had me dan wel 440 € gekost,wie gaat me dan nog vertellen dat de dealer niet de kans heeft gehad om de zaak recht te zetten.

Steven.
Nen Boxer is geen rocket science hé, als je als mechanieker al geen kleppen kunt afstellen op dergelijk relatief simpele mechaniek, dan hoor je niet thuis in een werkplaats.... Helaas komt het meer voor. Veel dealers werken met leergastjes, die moeten ook de stiel leren, maar hun werk moet wel gecontroleerd worden, da's de verantwoordelijkheid vd hoofdmechanieker, als die er ook zijn voeten aan vaagt.....tja, beter andere dealer zoeken dan of het zelf doen, als je tenminste geen garantie meer hebt.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
mecapuet

Bericht door mecapuet »

Inderdaad, het den dag van heden is het niet gemakkelijk om nog een goede mecanicien te vinden en moeten ze iemand aannemen die er weinig koek van gegeten heeft.
Dat zou misschien anders zijn als deze mensen eens zouden betalen naar behoren, want een loon van een mecanicien is om te huilen, daarom heb ik mij herschoold en voor een andere job gekozen.... :wink:

Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ik volhard in mijn beroep
doch doe ik nu kranen, buldozers en vorkhef trucks bij :pig:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie