Noordeifelrit 5 april
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Noordeifelrit 5 april
Da ziet er goed uit.
'kpeis da'k ook zal afkomen
'kpeis da'k ook zal afkomen
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
tweecilinderke
Awel, hoe veel komen er van uit het gentse naar de eifel?
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Voor wie graag samen naar het vertrekpunt willen rijden vanuit regio Leuven.
We spreken af om 8 - 8.15 uur aan het Esso tankstation - Carestel op de E314 richting Lummen
tussen afrit 21 Rotselaar en 22 Aarschot.
Tot maandag
We spreken af om 8 - 8.15 uur aan het Esso tankstation - Carestel op de E314 richting Lummen
tussen afrit 21 Rotselaar en 22 Aarschot.
Tot maandag
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
Wanneer komt de route op het Forum om te downloden???

Yamaha Bulldog - FZ1S Fazer - R1200GSA mu- R1200gsa Triple Black
K1600GT
K1600GT
-
sprint
Ik veronderstel dat dit zondag namiddag zal zijn via de "Ledenzone". 
Marnix.

DJU ..... DJU ..... DJU .....
Ik sta één dag achter met mijn keukenrenovatie en zal dus moeten passen voor deze wondermooie rit in mijn meest favoriete rittenstreek. Niks aan te doen, maar ik rij ze zeker na wanneer er een voor mij minder interessante streekrit aan de beurt is.
HAVE FUN EVERYBODY ! ! !

Ik sta één dag achter met mijn keukenrenovatie en zal dus moeten passen voor deze wondermooie rit in mijn meest favoriete rittenstreek. Niks aan te doen, maar ik rij ze zeker na wanneer er een voor mij minder interessante streekrit aan de beurt is.
HAVE FUN EVERYBODY ! ! !
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

De nieuwe man ... zeker geen MLF'er
WimLT schreef:DJU ..... DJU ..... DJU .....![]()
HAVE FUN EVERYBODY ! ! !![]()
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
'k Weet niet of keukenrenovaties voor de nieuwe man zijn
Eigenlijk sta ik niet eens àchter maar juist op schema. Alleen dacht ik om gisteren een voorsprong te kunnen pakken, maar dat is niet gelukt
Eigenlijk sta ik niet eens àchter maar juist op schema. Alleen dacht ik om gisteren een voorsprong te kunnen pakken, maar dat is niet gelukt
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Dan even voor op het schema geraken en morgen meegaan
WimLT schreef:'k Weet niet of keukenrenovaties voor de nieuwe man zijn![]()
Ik zie het zo voor me

jpblocken schreef:@ dosch71: We dwingen een of andere onverlaat die je wilnemen. Tot maandag
WimLT schreef:DJU ..... DJU ..... DJU .....![]()
HAVE FUN EVERYBODY ! ! !![]()
Spijtig,k had U wel graag s bezig gezien op Uw LT,dan zou k U s tenminste leren kennen buiten 't forum.
Next time & maak r een beestige keuken van.
Grtz
Geert KR
GPS file nu te downloaden op de Ledenzone . 
Laatst gewijzigd door NoPa op 04 apr 2010, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Volgens mij zit er een foutje in de ITN file. Het startpunt (pauze aan afrit 32) ligt héél diep in Duitsland in plaats van aan de snelweg. Ik kreeg een berekende rit van 1900 km... Verder had ik ook de klaargemaakte TRB file voor Tripy gebruikers aan JP doorgemaild, die werd niet opgenomen in de download. Spijtig. Zij die Tripy willen rijden, ik heb het roadbook op usb stick bij morgen. Kan eventueel ter plaatse aan organisatie gegeven worden.
NoPa schreef:GPS file nu te downloaden nu op de Ledenzone .
Laatst gewijzigd door MOTOBLOG op 04 apr 2010, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- mdc
- Webmaster

mag je gerust naar mij doormailen, zet ze er dan bij in de download
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Iemand van rond het Antwerps of het Mechelse die de Eifelrit ook gaat doen?
Waar desnoods afspreken?
Laat mr weten
Grtz
Geert KR
Waar desnoods afspreken?
Laat mr weten
Grtz
Geert KR
-
Jo De Paepe
Yup Sprint,
lutser rij je morgen naar den Eifel
lutser rij je morgen naar den Eifel
done
mdc schreef:mag je gerust naar mij doormailen, zet ze er dan bij in de download
- mdc
- Webmaster

Zit bij de download. Dus wie de Tripy route wil, nogmaals de download van de ledenzone halen.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
-
Wulf
GROOT probleem als ik de route download kan ik hem niet niet unzippen omdat de route zogezegd niet volledig werd gedownload ???
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
Hier geen prob. probeer nog eens .
-
Sven 12RT
Wij gaan ook 
Zijn er mensen die uit West- of Oost-Vlaanderen via de E40, over de Ring, zo naar de start rijden.
Ik dacht een eerste aansluiting op de Texaco van Groot Bijgaarden te houden.
Technisch gezien mag je van de parking niet meer naar Zaventem (volle lijn), maar dat zien we effe over door de vingers.
Vertrek om 7u30.
Eventueel nog eens stoppen op de parking van de Shell.
Da's op de E40, net na de aansluiting van de E314.
Vertrek om 8u00.
Zijn er mensen die uit West- of Oost-Vlaanderen via de E40, over de Ring, zo naar de start rijden.
Ik dacht een eerste aansluiting op de Texaco van Groot Bijgaarden te houden.
Technisch gezien mag je van de parking niet meer naar Zaventem (volle lijn), maar dat zien we effe over door de vingers.
Vertrek om 7u30.
Eventueel nog eens stoppen op de parking van de Shell.
Da's op de E40, net na de aansluiting van de E314.
Vertrek om 8u00.
Is het nu gelukt??Patrick HP2 schreef:GROOT probleem als ik de route download kan ik hem niet niet unzippen omdat de route zogezegd niet volledig werd gedownload ???
Das dan straf, want zo had ik ze uiteraard niet doorgestuurd. Let op alles, maar vooral het aantal km's is een referentie om te contoleren of de route wel kàn kloppenpvdk schreef:Volgens mij zit er een foutje in de ITN file. Het startpunt (pauze aan afrit 32) ligt héél diep in Duitsland in plaats van aan de snelweg.