18 Juni : Club-BBQ Tregenata

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
WimLT
Contacteer:

Re: 18 Juni : Club-BBQ Tregenata

Bericht door WimLT »

Met 10 man ... gééééén probleem, hoor :clown:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

tweecilinderke schreef:
Het enige minpunt was dat we wel op een zeer onvriendelijke wijze werden buitengezet door de eigenaar van de trenegate.
Wat mij betrefd was de Oase toch een leukere kroeg voor de gezelligheid.

Conclusie : wij zitten daar nie graag mods

Andere lokatie is welkom! :mrgreen: :mrgreen:

moet toch ene ne keer zijn m... opendoen he :lol:
't is maar een ideetje he :wink:
eetcafe ’t kleitenaarke
halledreef 1B
dat is aan de kerk in kleit!!
mooi terras en lekkere voeding ook natuurlijk.
ruimte voor motoren te parkeren
Afbeelding
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Frank K

Bericht door Frank K »

Heb gisteren wel niet deelgenomen aan de BBQ maar toch eens gaan piepen in de voor mij nieuwe locatie.
Bediening?? De welke?
Gezelligheid lokaal?? Ver te zoeken..
Gezelligheid deelnemers... heel tof!!!
Persoonlijk vond ik de Oase veel leuker en daar reed ik graag 30 minuten langer voor dan Brasschaat. Nu gaat mijn voorkeur toch uit naar Brasschaat.
Zodra locatie beter is, ga ik weer om en om naar de ene en de andere want de gasten in Merelbeke zijn best te pruimen...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Tja, na in 't begin heel content te zijn om uit dat lawaai van d'Oase weg te zijn, begin ik nu toch ook m'n twijfels te hebben bij Tregenata :-?

Als er mensen zijn met voorstellen, ze moeten 't maar zeggen, ik ken daar niks in de geburen, en weet dus niet of er betere locaties in de omgeving zijn. Of misschien is een klapke doen met den baas van Tregenata, mogelijk kan dat helpen, maar op ne vrijdagavond om 01u00 weigeren om nog drinken te serveren omdat ge wil gaan slapen, dat begrijp ik niet. Dan hadden ze maar niet in den horeca moeten werken, maar op een kantoorjob.

Baidewee, om ff on-topic te gaan, ik kon nie komen, sta met de vroege en dan heeft 't weinig zin om tot daar te komen, en een kwartier later terug naar huis te moeten :-|

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Relax

Bericht door Relax »

Vergeet niet dat er tegenwoordig nogal de hand gehouden wordt aan het verplichte sluitingsuur. Hoe het daar zit, weet ik niet, maar 't zou een reden kunnen zijn.
Ken zo nog een paar café waar het wel 'ns 3-4 u pleegde te worden op een donderdagavond (nou ja) na training. Tegenwoordig: 1 u.
I respect your opinion. But I don't give shit.
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Nogmaals de vraagstelling herhalen :

Graag alle voorstellen voor een nieuwe onthaalavondlocatie versturen naar onze onthaalverantwoordelijke voor Oost Vlaanderen.
Ik heb de Oase aangebracht, en toen de situatie ondraaglijk werd ook samen met de onthaalverantwoordelijke beslist te verhuizen naar Tregenata.
Nu is het aan jullie om een nieuwe locatie voor te stellen bij Gerard De Sorgeloose.
Ik zal op visite komen, maar zal de nieuwe organisatie niet blijven doen ; beetje teleurgesteld. Ik heb voldoende werk met andere dingen achter de schermen, alsook mijn zaak, dus dan kan ik dit onderdeel ook aan anderen overlaten, het is me al meermaals kwalijk genomen dat ik als bestuurslid een onthaalavond blijf ondersteunen. Het wordt me blijkbaar niet in dank afgenomen.

Enkele tips voor de zoekers ; zorg voor :

- voldoende parkeergelegenheid
- vlot bereikbaar uit alle mogelijke hoeken van het land
- zaaltje appart met mogelijkheid tot 80 personen
- voldoende eten en drinken tot late uren
- liefst rookvrij, met een overdekte rookzaal... ook niet vergeten
- een goede verwarming en airconditioning (ook menig commentaar over gehad)
- een mooi terras
- wat natuur in de buurt voor de Brunch en wandeling
- Motorrijders toegelaten, zelfs in druipend motorpak
- en een meewillende waard... die alle wensen kan vervullen

Veel succes !

En ahja, BTW de BBQ was geslaagd. Back to basics.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

JüRgen schreef:beetje teleurgesteld
Begrijpelijk, maar daar kan jij niet aan doen, hé. Op zich is Tregenata een heel leuke lokatie, maar hoe de baas is moet je ook altijd nog afwachten. Maar onder ons: wat kun je nu anders verwachten van iemand die zone stomme, onuitspreekbare naam aan zijn etablissement geeft :mrgreen:

Komt wel goed. Meer café's dan stadhuizen in België :clown:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Wally

Bericht door Wally »

Misschien moeten we iets constuctiever te werk gaan, en maar meteen enkele voorstellen doen van alternatieve locaties, met eventuele voor- en nadelen?
Of moet er actiever naar thema-avonden worden gewerkt, om zo meer volk samen te krijgen ( hoewel dit niets veranderd aan de gerieven, eigen aan de locatie, die hierboven beschreven worden)?

Het blijft in ieder geval zinloos de nadelen van Tregenata op te werpen, zonder met een mogelijke oplossing voor de dag te komen.

Hier alvast een eerste poging:

De Trollenkelder - St Jacobs - Gent Centrum:

Pro: Gezellige locatie, centraal gelegen, parkeergelegenheid in de buurt, kleine snacks te verkrijgen, bijna doorlopend open, quasi oneindige bierkaart.
Contra: Geen afzonderlijke parking, centrum Gent, misschien geen aparte ruimte, geen speeltuin, misschien ook geen terras.

Er zijn zeker en vast nog andere/betere locaties in en rond Gent, dus gooi hier maar jullie cafè-ervaring in de groep!

Wally :pig:

ps: Sorry, had voorgaande posts nog niet gelezen alvorens bericht te plaatsen. Ik laat het toch maar integraal staan.
Leven is het meervoud van lef!
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

Ik vond persoonlijk d'oase ook gezelliger dan Tregenata.
Maar ik vind het gezelschap belangrijker dan de locatie, maar dat ben ik.

Spijtig genoeg ken ik niks meer in de buurt van Gent, 'k zijn daar al veel te lang weg.
In Diegem ken ik wel een leuke plaats :lol:

Misschien eens een apart topic openen om een nieuwe locatie te vinden in 't Gentse?
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Het spreekwoord zegt : de beste stuurlui staan aan wal en ik heb altijd gezegd, als anderen het beter kunnen dan ik, dan ben ik de eerste om een stap opzij te zetten.
Ik meld bij deze dan ook aan Danny dat we juli en augustus nog zullen laten doorgaan, maar dat hij erna niet meer op ons moet rekenen.

De stuurlui mogen dan bij deze mailtjes beginnen sturen... naar Gerard de Motard.
jakke

Bericht door jakke »

JüRgen schreef:Het spreekwoord zegt : de beste stuurlui staan aan wal en ik heb altijd gezegd, als anderen het beter kunnen dan ik, dan ben ik de eerste om een stap opzij te zetten.
Ik meld bij deze dan ook aan Danny dat we juli en augustus nog zullen laten doorgaan, maar dat hij erna niet meer op ons moet rekenen.
De stuurlui mogen dan bij deze mailtjes beginnen sturen... naar Gerard de Motard.
Ik kan er inkomen, maar vrees dat je het wat te persoonlijk neemt!!
Mischien kan je beter tegen de uitbater zeggen wat onze bevindingen zijn? Hij kan er zijn conclusie uit trekken en er mischien iets aan veranderen! Op vlak van lokatie en voorziening kan je niet beter zitten mijn ged8.
Maar in het verleden toch meermaals meegemaakt, dat er nogal wat mensen nog iets wilde eten als ze toekwamen. Echter heb ik al twee keer gezien dat, van de vijf keer dat ik in Tregenata was, het daar blijkbaar steeds een probleem is om nog iets te eten. Op een vrijdag in de vroege avond dan nog wel. Ook een portie kaas of wat dan ook is blijkbaar moeilijk.

Het zou niet juist en onterecht zijn dat jij jezelf hiervan de schuld geeft. Het is beter een mening te geven dan gewoon weg te blijven.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Ik lees en luister goed, en ik neem dit nogal persoonlijk. Soit, geen probleem, zelfs hiervoor zijn oplossingen.
Kritiek geven is makkelijk, het is nu aan die mensen om eruit te komen, ik neem daarvoor graag een stapje terug.
Ik beloof zelfs geen kritieken te uiten op de komende locaties, sportief hé.

Soit, Danny is van plan tegen september de feestzaal te verbouwen met open haard, en een complete nieuwe inrichting. Dat gaan we nu niet meer kunnen meemaken.
De man in kwestie heeft een zware tijd achter de rug en kon niet alles in één beweging realiseren, er waren wat te veel lijken uit de kast gevallen bij de overname na het weggaan van zijn compaan.

Op het eten heb ik wel een bemerking, het is inderdaad een feit dat het een "bistro" / restaurant is, en dat we voor een gewone croque daar niet terecht kunnen. Het is nu eenmaal geen "café / taverne"
Dat was ook geweten, maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de talrijke voordelen. Soit, commentaren van alle uithoeken leren me dat ik gefaald heb. Dus bij deze aan de anderen om het opnieuw te laten slagen. Eventueel in Sint Niklaas, bij de GS mannen, why not, maar dan zonder mij. Het is momenteel erg hard werken voor de centen, en dit resulteert in erg weinig vrije tijd, waardoor ik ook m'n conclusies zal moeten nemen. Mensen die de ware toedracht van het verlaten van de Oase willen weten kunnen dit ook altijd vragen, er zijn geen geheimen omtrent. Ik beantwoord de mails en PM's altijd.

We gaan hier nu wel méga off topic, want ik wil er nog nog even op duiden dat het vlees erg lekker was, en dat we ondanks alles lekker hebben gegeten. (zelfs iets te veel... :oops: )
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

JüRgen schreef:We gaan hier nu wel méga off topic
Je kan hier moeilijk off-topic gaan hé, vermits het evenement waarvoor het topic is opgestart toch al voorbij is :mrgreen:

Wally

Bericht door Wally »

Nieuw topic dan maar?

Verdere verloop : http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 11&t=28489
Wally

Bericht door Wally »

Bij de weg:

Geen enkele steen in jouw richting, Jürgen, enkel goedbedoelde opmerkingen en vaststellingen van feiten.
Niets van dit alles ligt in jouw persoonlijke mogelijkhied om daar iets aan te veranderen, echter samen naar een oplossing zoeken en er weer een onthaalavond van maken op het èlan van Oase kunnen we wel.
Alle respect voor je beslissing om een stapje terug te zetten, het blijft tenslotte jouw (schaarse) vrije tijd.
Het gaat er niet over of anderen dit "beter" kunnen dan jij, wel over het afwegen van de voor-en nadelen van deze locatie, in combinatie met de opkomst. En misschien is een nieuwe locatie een verbetering, misschien ook niet.
We zien wel.

Wally :pig:
Gesloten