conti road attack/probleem/VERVOLG

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

bmwfreakske

Re: conti road attack/probleem

Bericht door bmwfreakske »

J schreef:
bmwfreakske schreef: Als ik het aantal km's van sommigen hier lees...dan scheelt er iets aan mijne moto Of mijn......rijstijl

Mijn 4de set banden bij 30000km..
of ge verandert uw banden te snel.

Ik rij tot ge er den draad door ziet of to er letterlijk niets mee is op mijn achterwiel. Mijn voorband heeft er 21.000km opgezeten en was helemaal vol scheuren van het remmen.
Ik trek me dat allemaal niet zo aan, ge kunt veel verder rijden dan ge denkt met nen band.
Ik ben er inderdaad voorstander van om mijn banden op tijd te vervangen,scheuren van remmen ga je bij mij niet zien,mijn remblokjes zijn nog meer dan half na 30K
Mijn banden staan nogal rap vierkant en cuppen door het traject dat ik dagelijks doe,dit geeft geen aangenaam gevoel als je dan bochtjes gaat nemen.
Andalousie 09/2018
J
Contacteer:

Bericht door J »

awel hier is hetzelfde probleem. Ik heb geen opritten of afritten waar je kan scheuren en de zijkanten opsmoren. Dus na een 10K lijken ze meer op autobanden, maar mijn woon-werk verkeer laat het ook niet toe om te scheuren.
't vollek va Gùùk red ùùk........
Relax

Bericht door Relax »

En dan lopen zagen dat je banden gaan glijden...
Als je op je smoel gaat en er zijn vaststellingen, dan hang je, verzekeringsgewijs.
I respect your opinion. But I don't give shit.
J
Contacteer:

Bericht door J »

Relax schreef:En dan lopen zagen dat je banden gaan glijden...
Als je op je smoel gaat en er zijn vaststellingen, dan hang je, verzekeringsgewijs.
op je smoel gaan? van wanneer was dat? is mi sinds het BMW tijdperk nog niet echt gebeurd.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Relax

Bericht door Relax »

"Als". Dat is voorwaardelijke wijs.
I respect your opinion. But I don't give shit.
bmwfreakske

J schreef:
Relax schreef:En dan lopen zagen dat je banden gaan glijden...
op je smoel gaan? van wanneer was dat? is mi sinds het BMW tijdperk nog niet echt gebeurd.

J

Wijze woorden van Relax,wat niet is kan nog komen hé.Met dergelijke gedachten ben je beter op het circuit dan op de openbare weg of rij je daar met goede banden???

Uiteindelijk vind ik wel dat het duur is om zo snel te veranderen maar liever zo dan stommiteiten tegen te komen.
Andalousie 09/2018
bmwfreakske

Vervolg....Dit we de motor buitengehaald met het nagelnieuw setje conti tral attack's en daar gaan we weer met die voorband,ben eens nieuwsgierig hoe lang het nu weer gaat duren voor ik nieuws krijg van de banden leverancier.
Ik heb nu zelf eens een mailtje gestuurd naar de importeur en wacht ook op nieuws van hen!!
Andalousie 09/2018
Plaats reactie