Wilbers

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

VFooR
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 mei 2007, 10:45
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Oost-Vlaanderen

Re: Wilbers

Bericht door VFooR »

Nondedju,

Amper 4000km en 4 maanden oud en mijn voorveer lijkt te lekken. Er vormt zich een kleine kring olie op de stang die in de demper gaat. Reeds afgekuist maar een rit later staat er weer zo een kleine oliekring. :no: :scratch:

Dit mag normaal toch niet? De achterdemper heeft niets. Men zegt dat er niets zichtbaars mag hangen aan die stang.

Dit constateede ik na een rit van de vogezen.

Moet dus nu binnen bij motorhuis Thijs maar die is net 14d in verlof :oops:

Ik veronderstel dat dit zeker garantie is :!: , zowel de demontage als het herstellen. Iemand ervaring met de NA-service van Wilbers? Of iemands reeds iets dergelijks meegemaakt?

Dat is balen zeg, mekker duur spul dat prima werkt en nu een klein lek. Ik weet het, kan bij alles voorkomen, maar soit! Ik ga nu :silent:
R 1100 GS: Full Wilbers, stalen remleidingen, Laser + Chip + K&N + regulator + Nieuwe buizen.
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Wilbers

Bericht door J »

als ge gaat, laat dan eens iets weten. Ik wil wel meerijden tot ginder. Ga dan ook eens wat uitleg vragen over mijn veren.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Nahoj
Berichten: 1134
Lid geworden op: 05 apr 2009, 20:43
Woonplaats: Dendermonde
Locatie: Gijzegem (bij Dendermonde)

Re: Wilbers

Bericht door Nahoj »

J schreef:als ge gaat, laat dan eens iets weten. Ik wil wel meerijden tot ginder. Ga dan ook eens wat uitleg vragen over mijn veren.

J
j als je wil ik heb hier wel nog enkele formulieren liggen ivm instellingen van wilbers veren
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA➡️ R80Gs
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Wilbers

Bericht door J »

johanelsie schreef:
J schreef:als ge gaat, laat dan eens iets weten. Ik wil wel meerijden tot ginder. Ga dan ook eens wat uitleg vragen over mijn veren.

J
j als je wil ik heb hier wel nog enkele formulieren liggen ivm instellingen van wilbers veren
thx Johan, ik heb die er ook bijgekregen, maar ik wil gewoon eens meegaan tot bij die mannen voor wat uitleg.

toch bedankt,

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
stefke
Berichten: 366
Lid geworden op: 21 jul 2005, 18:41
Locatie: belgie

Re: Wilbers

Bericht door stefke »

VFooR schreef: Ik veronderstel dat dit zeker garantie is :!: , zowel de demontage als het herstellen. Iemand ervaring met de NA-service van Wilbers? Of iemands reeds iets dergelijks meegemaakt?
Dienst na verkoop en garantie zouden geen enkel probleem mogen zijn! Mijn maat zijn GS zakte na één week al door zijn poten vooraan. Netjes opgelost in garantie! Prima service ginder! 8-)
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Wilbers

Bericht door Dirk Pauwels »

stefke schreef:
VFooR schreef: Ik veronderstel dat dit zeker garantie is :!: , zowel de demontage als het herstellen. Iemand ervaring met de NA-service van Wilbers? Of iemands reeds iets dergelijks meegemaakt?
Dienst na verkoop en garantie zouden geen enkel probleem mogen zijn! Mijn maat zijn GS zakte na één week al door zijn poten vooraan. Netjes opgelost in garantie! Prima service ginder! 8-)
Motorhuis Thijs lijken mij ook wel correcte mensen. al zou ik er niet echt happy mee zijn dat mijn nieuwe dempers zo snel al service nodig hebben, als er bij de fabrikant correct gemonteerd is en degelijke onderdelen gebruikt worden, zou dat niet mogen voorvallen..... De mijne doen het na een kleine 10000km nog goed....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie