ik heb momenteel Battle wings onder mijn gs steken ( lagen erop toen ik hem tweedehands kocht) .
Ik heb er nu een 4000km mee gereden, in allerlei weer, warm, kouder, droog en nat. Vroeger heb ik al met trailwings gereden en met Tourances, ook met Trail attacks van continental.
Op dit moment zit er nog een milimetertje of 2.5 op de voor en achterband en spijtig genoeg begint de achterband ook iets vierkant te staan.
Maar ik rij graag met die Battle wings, heb ze nog maar één keer een stapje opzij voelen zetten en dat was op een zwart overschilderde meet, in een bocht, met de gas erop en in de regen, maar dan schuift elke band.
Daarom dat ik ook niet begrijp dat iedereen zo op die BW's ligt te kakken, ik vond de trail attack van Continental veel gevaarlijker, omdat bij die band het verschil op droog en nat veel te groot was en die band een probleem had als er vuil ( van de boeren en hun tractors ) op de weg lag, de Tourance was het meest neutrale volgens mij, ik had steeds het gevoel dat die met vuil op de baan het minste probleem had.
Maar ik begin steeds meer te denken om opnieuw BW's te laten leggen, gewoon omdat ze me heel goed bevallen, ondanks redelijk wat autosnelweg slijten ze nauwelijks vierkant, ik vind ze heel lekker sturen en ze geven me veel vertrouwen, ook in de regen en als er al eens wat gravel op de baan ligt en sorry, maar dat kon ik van de TA's niet zeggen, die heb ik er na 4000 afgegooid en voor een fleske wijn weggegeven. Trouwens, ik ken iemand die er flink mee onderuit is gegaan (rondpunt en een vochtig plekje..) en die heeft ze vervangen door tourances... waar hij zijn steuntjes ondanks ESA flink mee tegen de grond rijdt.
Zo zie je maar, ieder het zijne en voor mij misschien nog eens een keertje Battle Wings als het effe kan.