NIEUW MODEL
Moderator: GVN
-
Dirk Pauwels
Re: NIEUW MODEL
Die witte K75 opent wel perspectieven....Da koop je voor een appel en een ei, off road fourgeke erin uit nen ouwen XR of zo, wel een 21" wiel want den deze heeft nog een origineel voorwiel, en een spaakwiel van een R80GS achteraan erin (als da past)...superbetrouwbaar, 75 pk, wel nogal zwaar, ne wheely gaat er nie inzitten denk ik, maar voor niet te zwaar terrein...
Mss voor een volgend projectje 
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Dat ze het maar bij een boxer houden al dan niet watergekoeld...
Laag zwaartepunt, goede bescherming van de voeten en onderbenen bij een onverwachte schuiver...zelfs warm in de winter.. Wat wil je nog meer 't is bijna Kerst???
Laag zwaartepunt, goede bescherming van de voeten en onderbenen bij een onverwachte schuiver...zelfs warm in de winter.. Wat wil je nog meer 't is bijna Kerst???
Ik denk dat ik je daar wel in volg Dettie; ik vind die looks ook wel vrij overtuigendDettie schreef:sorry, maar ik vind de F800GS een totaal andere moto dan de 1100/1150/1200 GS, heeft niet dat begeesterende uiterlijk waar ik het over had ... ik heb het over een 1200GS met iets anders in dan een boxer-motor...demito schreef:Die V twin is er toch al met de F800GS?
Maar het is volgens mij net dat boxerconcept met zijn typische slanke blok en zijn boezems, die het plaatje maken...
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...
R1150 gelände und strasse adv.

R1150 gelände und strasse adv.