autosalon 2011 tickets

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
jpblocken
Berichten: 263
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:49
Woonplaats: Hasselt
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: autosalon 2011 tickets

Bericht door jpblocken »

Hobgoblin schreef:ik heb mijn M&T bij de krantenboer gekocht en er zat helemaal GEEN ticket in...
ik wou nochtans tijdens een nocturne gaan...

Ik heb hen daarom dan ook een mail gestuurd zodat ze op de hoogte zijn van dit probleem, want blijkbaar is dit geen alleenstaand geval.
Ben benieuwd naar hun reactie.
Vloer mij idem: koop je een mooi in plastiek verpakte editie... NIks ticket. Dan maar een ticket aanschaffen zeker?
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: autosalon 2011 tickets

Bericht door Danny »

mijn M&T ticket voor die avond mag je hebben,Ik ga liever overdag wanneer 't me past :wink:
als je 't wil hebben, adres dan stuur ik 't op :wink:

trouwens ik vraag me af wanneer ze nu eens gaan ophouden bij M&T met daar jaarlijks die dikke modellenboek aan te hangen die ik nie wil en toch betaal en dan direct bij 't oud papier katapulteer.
Ook wanneer de reclame gecentraliseerd wordt??
tegenwoordig moet je zoeken naar een artikel tussen al die blitse reclameshots... als ik zaag moogt ge het ook zeggen :mrgreen:
Bob
Berichten: 1597
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: autosalon 2011 tickets

Bericht door Bob »

Danny schreef:als ik zaag moogt ge het ook zeggen :mrgreen:
Ge zaagt. Maar wel met recht en reden :wink:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: autosalon 2011 tickets

Bericht door WimLT »

Danny schreef:trouwens ik vraag me af wanneer ze nu eens gaan ophouden bij M&T met daar jaarlijks die dikke modellenboek aan te hangen die ik nie wil en toch betaal en dan direct bij 't oud papier katapulteer.
Na 5 jaar heb ik mijn abooke opgezegd. Op de duur leesde dat niet meer of met moeite nog even snel-snel doorbladeren en weg ermee. Op de duur wreed saai al die motorlectuur :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Danny
Berichten: 6460
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: autosalon 2011 tickets

Bericht door Danny »

Na 5 jaar heb ik mijn abooke opgezegd
ik koop eens heel af en toe ene en nu heb ik er weer mijnen buik van vol, als wc papier is 't ook al nie geschikt :twisted: :mrgreen:
tweecilinderke
Berichten: 2545
Lid geworden op: 11 mar 2007, 10:59
Locatie: gentbrugge

Re: autosalon 2011 tickets

Bericht door tweecilinderke »

ik koop eens heel af en toe ene en nu heb ik er weer mijnen buik van vol, als wc papier is 't ook al nie geschikt
brand anders wel goed zunne! :-P
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Plaats reactie