dag mannen,
foto rechts onder genomen op de kleine st bernhard,net voorbij top, zicht op het zuiden.prachtige streek daar.
kan geen fotos meer plaatsen want ben alle fotos kwijt/vorige computer naar de kl**ten en geen cdke van gemaakt
grtz wilsoneke
Het verhaal achter de kalender 2011
Moderator: GVN
Re: Het verhaal achter de kalender 2011
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Check je mailboxwilsoneke schreef: alle fotos kwijt/vorige computer naar de kl**ten en geen cdke van gemaakt
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
wilsoneke
thanksKLT-SE schreef:Check je mailboxwilsoneke schreef: alle fotos kwijt/vorige computer naar de kl**ten en geen cdke van gemaakt
Ondertussen zijn we alweer de laatste maand van het jaar.
Maar liefst 4 van de 6 foto's zijn van mij

Hier zien we Sven en Stefanie op de Passo Penes

Als ik mij niet vergis is dit "Willy de loodgieter". Dit is op de Passo di Mendola.

John en Eva op de Colle Santa Lucia

En last but not least, Mufke op de voornoemde Colle
@ KLT-SE, ik herhaal de vraag van Luc Boxer: Komt er ook een kalender voor volgend jaar?
Maar liefst 4 van de 6 foto's zijn van mij

Hier zien we Sven en Stefanie op de Passo Penes

Als ik mij niet vergis is dit "Willy de loodgieter". Dit is op de Passo di Mendola.

John en Eva op de Colle Santa Lucia

En last but not least, Mufke op de voornoemde Colle
@ KLT-SE, ik herhaal de vraag van Luc Boxer: Komt er ook een kalender voor volgend jaar?
Laatst gewijzigd door GStephen op 01 dec 2011, 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Oktober 2010 op de motorbeurs van Keulen INTERMOT.

Houdoe
Oktober 2010 op de motorbeurs van Keulen INTERMOT.

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
[/quote]
Het formaat en het gewicht van de kalender zijn daar debet aan.
Of er een kalender komt beslis ik natuurlijk niet alleen, dat ligt aan het enthousiasme van de (forum) leden. Het minimale aantal om net kostprijsdekkend te kunnen werken is 75 ex.
Mocht iemand zich geroepen voelen een poll op te zetten, geen probleem!
GRTZ klt-se
Ik heb al even overleg gehad met Luc Boxer, het probleem is het te geringe aantal wat werkelijk verkocht wordt, daarbij komt het probleem van de verzendkosten, in NL valt dat nog mee, maar 1 kalender naar België versturen kost bijna 10 Euro.GStephen schreef: @ KLT-SE, ik herhaal de vraag van Luc Boxer: Komt er ook een kalender voor volgend jaar?
Het formaat en het gewicht van de kalender zijn daar debet aan.
Of er een kalender komt beslis ik natuurlijk niet alleen, dat ligt aan het enthousiasme van de (forum) leden. Het minimale aantal om net kostprijsdekkend te kunnen werken is 75 ex.
Mocht iemand zich geroepen voelen een poll op te zetten, geen probleem!
GRTZ klt-se
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL