Rit:Anders dan anders!

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Pollemaddog
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 sep 2008, 23:02
Locatie: 1830 Machelen

Re: Rit:Anders dan anders!

Bericht door Pollemaddog »

Nou we worden verwend dit jaar ... alweer een prachtige rit gereden ... met speciale dank aan Kurt en Sab en allen die er nog aan meegewerkt hebben om de rit te organiseren ... alsook de weermaker van dienst ... heb stil vermoeden dat die ook lid is van BMCVl :?:
Inderdaad anders dan anders ... niet verwacht van Sab en Kurt ... maar OK.
Schone weggeskes en mooie uitzichten, goed gezelschap, schoon weer ... lekker op ons gemakske pauze maken aan de veerpont, goedkope benzine in Aken, lekker ijs in Vaals ... weer schone weggeskes en een warm onthaal aan de eindstop.
Meer moet dat niet zijn.
Voor mij een bijzondere rit daar het middag gedeelte zich afspeelde in mijn geboortestreek ... mijn toenmalige speeltuin.
Met dank aan het goede en heldere weer vollop kunnen genieten van de schone vergezichten over de drie landen (voor wie het goed opgemerkt had) :cheese:
Iedereen nogmaals bedankt en tot de volgende keer ... hoop ik ... als ik mag.
Om de sfeer een beetje te proeven enkele fotookes op https://picasaweb.google.com/Pollemaddo ... AndersRit#
PS: Rabbedabben >>> Vastelaoves Vereiniging de Rabbedabben.
Duo-dientje
Berichten: 58
Lid geworden op: 30 sep 2004, 00:32
Locatie: Hasselt

Re: Rit:Anders dan anders!

Bericht door Duo-dientje »

@pollemaddog : ik zou het niet beter kunnen verwoorden en die extra km 's tot Vaals waren de moeite waard. :-P
Gezellige dag. 't was een rit van Kurt en Sabke , verrassend ANDERS.
Onthaalmedewerker BMW-MC-VL.
RUSOR
Berichten: 2326
Lid geworden op: 18 jan 2005, 14:56

Re: Rit:Anders dan anders!

Bericht door RUSOR »

Hoi,

Beter laat dan nooit een reactie op de rit ....

Zeer toffe rit die de beloftes voor alles wat in boekske stond volledig inloste.

Ook zeer fijn onthaald door de clubleden na lange afwezigheid. Fijne en zeer onspannende dag gehad.

Bedankt Kurt en Sabke voor de organisatie

GRTS Rusor
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Rit:Anders dan anders!

Bericht door WimLT »

Eindelijk de pics in een scriptje kunnen gieten. Ze staan op de vertrouwde plaats, hé :wink:

Afbeelding
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Plaats reactie