't is nu maar te hopen dat Garmin Tom-Tom niet overneemt wantWimLT schreef: Voor mij eindigt het Garminverhaal definitief als TomTom een nieuwe, volwaardige motorGPS op de markt brengt.

greetz
ferre
Moderator: GVN
't is nu maar te hopen dat Garmin Tom-Tom niet overneemt wantWimLT schreef: Voor mij eindigt het Garminverhaal definitief als TomTom een nieuwe, volwaardige motorGPS op de markt brengt.
Als dat gebeurt, betaal je terug 1.500 € voor je GPS ! Dat wette toch, hé. Want wat velen vergeten is dat juist TomTom er voor heeft gezorgd dat het Garminmonopolie werd doorbroken en ze drastisch in hun prijzen moesten snoeien toen TomTom op de markt kwam met toestellen van 500 €ferre10 schreef:'t is nu maar te hopen dat Garmin Tom-Tom niet overneemt wantdan is dit de laatste oplossing
![]()
![]()
![]()
Awel,ik zou ook dan nog durven overstappen,je neemt dan een lifetime update bij de GPS en dan dezelfde problemen als Wim gehad bij het uploadenWimLT schreef: Voor mij eindigt het Garminverhaal definitief als TomTom een nieuwe, volwaardige motorGPS op de markt brengt.
En geloof mij: Mapsource is ook allang een achterhaald argument. Er zijn veel (gratis) routeplanners die veel beter in mekaar steken
KimG schreef:Vraagje aan Wim LT,
Ik volg het forum nu al geruime tijd. Ik lees zeer veel negatieve reacties van U op vragen over de Zumo 660, die niet altijd onterecht zijn. Maar ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom je dat zogenaamde "kloteding" dan blijft gebruiken. Je schrijft zelf een topic over hoe simpel het is om de garmin-routes over te zetten naar tomtom en dat er betere alternatieven zijn voor mapsource/basecamp. Wat houd U dan toch tegen om tomtom te gebruiken ??? Deze vraag is zeker niet uitdagend bedoeld hoor.
Vriendelijke motorgroeten,
Kim
WimLT schreef:.........................
'k Weet het: het was wéér mijn onkunde. Wat ben ik toch een oen![]()
![]()