Graptjen hè Peter.
Waarde 2dehands
Moderator: GVN
Re: Waarde 2dehands
't heeft toch niks met die sticker te maken
Graptjen hè Peter.
Graptjen hè Peter.
Dat dient om te rijden en niet om elke week te kuizenbmwfreakske schreef:Gisteren 11500 voor mijn GSA van 2009!
Wel in propere staat![]()
R1200GS.
-
Chris Wils
Hallo.
Ok,uw dealer geeft er een habbekrats voor,nu is het aan u om er op in te gaan,of niet.Ga je er op in,en ga je akkoord,dan doet de dealer een gouden zaak. Verkoop jij hem zelf via het internet,zit uw dealer ook niet met die een jaar garantie,die hij meestel geeft op een 2de handse motor,en kan hij u weer een nieuwe verkopen.Maar dat is overal zo. Mijn neef kocht 1,5 jaar geleden een Opel Astra,nieuwprijs 26.000€,na 18 maanden kreeg hij bij zijn garage daar nog 14.000€ voor. Hij heeft dat natuurlijk niet gedaan.Ik blijf met mijn R1100RS rijden tot ,m uit elkaar valt,want hij is 18 jaar oud,95.000km,en ik krijg er nog 0€ voor.Geen enkele dealer wil ,m overnemen,dus ik kan ,m mischien gratis achterlaten,als ik een nieuwe koop van 20.000€,t,zal niet waar zijn.
Veel geluk met de verkoop.
Salu.
Chris.
Ok,uw dealer geeft er een habbekrats voor,nu is het aan u om er op in te gaan,of niet.Ga je er op in,en ga je akkoord,dan doet de dealer een gouden zaak. Verkoop jij hem zelf via het internet,zit uw dealer ook niet met die een jaar garantie,die hij meestel geeft op een 2de handse motor,en kan hij u weer een nieuwe verkopen.Maar dat is overal zo. Mijn neef kocht 1,5 jaar geleden een Opel Astra,nieuwprijs 26.000€,na 18 maanden kreeg hij bij zijn garage daar nog 14.000€ voor. Hij heeft dat natuurlijk niet gedaan.Ik blijf met mijn R1100RS rijden tot ,m uit elkaar valt,want hij is 18 jaar oud,95.000km,en ik krijg er nog 0€ voor.Geen enkele dealer wil ,m overnemen,dus ik kan ,m mischien gratis achterlaten,als ik een nieuwe koop van 20.000€,t,zal niet waar zijn.
Veel geluk met de verkoop.
Salu.
Chris.
-
Cindy
Hoi Chris,
Tuurlijk doe ik hem niet weg voor die habbekrats...wilde gewoon mijn verontwaardiging even melden.Een motor van 2 jaar kan toch moeilijk 3/4 van zijn prijs kwijt zijn als ie in perfecte staat is mét natuurlijk gebruikssporen.
Als je vor een 2de hands gaat kijken met zelfde optie's ben je meer dan het dubbele kwijt,ook bij de dealer.En ja hij geeft een jaar garantie maar meer dan het dubbele winst maken op een tweede hands vind ik er toch over.
Wetende dat het de 5de nieuwe motor zou zijn op een tijdspanne van 3 jaar met de nodige accessoires en kledij...Ik moet/wil zeker geen begunstigde zijn op dat punt maar bestolen hoef ik me toch ook niet te voelen hé?
Tuurlijk doe ik hem niet weg voor die habbekrats...wilde gewoon mijn verontwaardiging even melden.Een motor van 2 jaar kan toch moeilijk 3/4 van zijn prijs kwijt zijn als ie in perfecte staat is mét natuurlijk gebruikssporen.
Als je vor een 2de hands gaat kijken met zelfde optie's ben je meer dan het dubbele kwijt,ook bij de dealer.En ja hij geeft een jaar garantie maar meer dan het dubbele winst maken op een tweede hands vind ik er toch over.
Wetende dat het de 5de nieuwe motor zou zijn op een tijdspanne van 3 jaar met de nodige accessoires en kledij...Ik moet/wil zeker geen begunstigde zijn op dat punt maar bestolen hoef ik me toch ook niet te voelen hé?
-
Chris Wils
Hallo.
Ik weet wat je bedoelt Cindy,maar t,is inderdaad erg tegenwoordig he?
Salu.
Chris.
Ik weet wat je bedoelt Cindy,maar t,is inderdaad erg tegenwoordig he?
Salu.
Chris.
Dan mag ik niet klagen van de prijs die ik voor mijn wrak van bijna 6 jaar heb gekregen....
€3.000
€3.000

Als ge 2200 € bijlegt kunt ge die van Cindy kopen.Frank K schreef:Dan mag ik niet klagen van de prijs die ik voor mijn wrak van bijna 6 jaar heb gekregen....
€3.000
Btw, kunt ge al terug rijden(lichamelijk)
-
bmwfreakske
Er zijn teveel motor's op de 2dehandsmarkt met minder km's en in beter uitziende staat...dus er is keuze voor kopers,zeg nu zelf...wat zou je kopen....Cindy schreef:Hoi Chris,
Andalousie 09/2018
dien tuf ziet er nie uit!!!
maar 5200 is wel overdreven.
ik geef er 5500 voor.
ik geef er 5500 voor.
broem..broem..GAAAAZ
Heb Cindy zondag 6000 geboden, krijgt ze nog een kus van me 
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Cindy, laat Petra haar vrouwelijke charmes eens gebruiken, dat zal schelen!
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
Cindy
bmwfreakske schreef:
Er zijn teveel motor's op de 2dehandsmarkt met minder km's en in beter uitziende staat...dus er is keuze voor kopers,zeg nu zelf...wat zou je kopen....
Jullie hebben overschot van gelijk....rob.vanbilsen schreef:dien tuf ziet er nie uit!!!
ik geef er 5500 voor.
Zal hem eens poetsen is ie gelijk 8000 meer waard
Doch blijf er nog efkes mee doorrijden, voor mij rijd ie nog als nieuw en daar dient ie voor, niet om elke dag te poetsen...
@Fred...véél beloven ja, wacht er al lang op
Noppes. Nog steeds naar kine en morgen terug op controle in het ziekenhuis.RBee schreef:Btw, kunt ge al terug rijden(lichamelijk)
Begint wel serieus te kriebelen en zeker nadat ik hier ergens Koppel!! zijne moto heb gezien...

-
pvde
- Contacteer:
Yep,
Frank, een F800GS in de kleuren Geel/zwart zeker
Houdoe
Frank, een F800GS in de kleuren Geel/zwart zeker
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L