Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Relax »

'k Vind die kop best gelukt, ic met scherm. De tank zelf vind ik nog wat wittekes. Beetje groen rond tankdop, aflopend naar je zadel of zo?
I respect your opinion. But I don't give shit.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Ben ik ook over aan 't denken, zat zelf al beetje in 't achterhoofd op 't moment van hermontage v.d tank. Zal wel voor na 't verlof zijn, geen tijd meer nu :wink:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Kurt Steyaert
Berichten: 294
Lid geworden op: 14 jul 2006, 09:03
Locatie: Bassevelde (B)

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Kurt Steyaert »

Die snavel zou ik meespuiten of weglaten en de tank overlangs van groen naar wit of volledig groen.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Volgende stap ook afgewerkt, groene (zelf met een breekmes uitgesneden) letters ipv de blauwe letters geplaatst.

Afbeelding

En de nieuwe Zega Pro kofferset ook maar gemonteerd.

Afbeelding

Alsook de nieuwe zijkoffers bestickerd.

Afbeelding

Afbeelding

Nu nog vers rubber (Dunlop Trailmax) en een onderhoud, en de bevestigingsflappen van de tanktas terug plaatsen. En de neopreen sokken over de voorvork.
En in blijde verwachting van een stuurmousehoes met m'n eigen logo.

Mvg, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Frank K »

Ik vind het geslaagd, al mocht van mij dat groene nog wat verder op de koffers doorlopen of zo...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Mogelijk gaat de tank nog een extra stukje groen krijgen, daar waar 't zadel aansluit. En vergeet niet, het is niet gezegd dat 't zadel gewoon zwart blijft hé :D
Trouwens, zou me niet verwonderen dat ik 't zilverkleurige rek achterop ook aanpak, maar dat dan weer grotendeels in 't wit. 't Moet gene Kawasaki worden hé :wink:

Soit, allemaal als en indien, wat al zeker vaststaat is dat 't momenteel zo blijft tot ik terug ben van verlof.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Raketman
Berichten: 905
Lid geworden op: 15 sep 2005, 20:10
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Raketman »

Het ontwerp vind ik wel geslaagd, heel geslaagd zelfs. 't Was er u immers ook om te doen om een rijdend reclamebord te worden :mrgreen: .
Maar van die spuitbussen vrees ik dat ge binnen afzienbare tijd spijt gaat krijgen...had ik dees nu iets vroeger gelezen, dan had ik met plezier mijn spuitpistool met groen gevuld :wink: 8-) ...
Regelmatig wassen met een zachte spons, geen daaaagen in de blakende zon laten staan, geen druppelke naft, remvloeistof, remmenreiniger, aceton, thinner of andere soortgelijke producten op morsen want dat zal zijn gevolgen hebben.
Nil volentibus arduum
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Relax »

Dan belt 'm naar jou, voor je spuitpistool.
I respect your opinion. But I don't give shit.
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Bwa, ondertussen door scha en schande (lekke benzine snelkoppeling) al ondervonden dat de lak best wel tegen benzine kan. Kan er zelfs beter tegen dan de 3M High Grade witte refeltorstrips op m'n zijkoffer :-|

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Motard de l'Allier
Berichten: 545
Lid geworden op: 19 mar 2007, 13:50
Woonplaats: Auvergne (Fr.)
Locatie: Auvergne (Fr.)
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Motard de l'Allier »

Raketman schreef: Maar van die spuitbussen vrees ik dat ge binnen afzienbare tijd spijt gaat krijgen...had ik dees nu iets vroeger gelezen, dan had ik met plezier mijn spuitpistool met groen gevuld :wink: 8-) ...
Regelmatig wassen met een zachte spons, geen daaaagen in de blakende zon laten staan, geen druppelke naft, remvloeistof, remmenreiniger, aceton, thinner of andere soortgelijke producten op morsen want dat zal zijn gevolgen hebben.
Ben een beetje van hetzelfde gedacht, over de duurzaamheid heb ik mijn twijfels :-?
Toch niet beter nen Kawa gekocht ?? :mrgreen:

Mvg Motard de l'Allier :wink:
CZ400 -> YZ125 -> KLX250 -> R100RT -> GS1100 '94 -> GS1100 '98 + CB500 -> F650 GS '10 (T)-> 0
Sven 12RT
Berichten: 310
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:39

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Sven 12RT »

Harald schreef:Phil, nooit aan gedacht om de cilinderkoppen mee te spuiten in het groen?
Persoonlijk zou ik het heiligschennis vinden, om de deksels te spuiten.
Ok, misschien vloekt het blauw met het groen.
Maar koop andere en verf die.
Hou de blauwe of verkoop ze, ik vermoed dat er vraag genoeg naar is.
R1200RT, again :-)


Afbeelding
KLT-SE
Berichten: 587
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:08
Locatie: Zeeland (NL) Ja 'n ollander

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door KLT-SE »

Koppel!! schreef:Kan er zelfs beter tegen dan de 3M High Grade witte refeltorstrips op m'n zijkoffer :-|
Grtz, Philip!
Philip, een puntje van opbouwende kritiek: de retroreflectie contourmarkering (3M 983 diamond grade) die jij waarschijnlijk hebt gebruikt op je koffers is alleen geschikt voor vlakke ondergronden, dus niet op rondingen, zeker niet in de lengterichting van de tape. dat zou kunnen verklaren dat ze loslaten.
GRTZ klt-se
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
MoTom
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2012, 12:47

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door MoTom »

Knap resultaat,
Weet je toevallig waar je zo'n voorspatbord-verbreder kan vinden ? Ik vind dit nl wel mooi !

groeten
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

@Motom,

Da's gewoon de Adventure snavel, die kan je bij je dealer terugvinden en kost eigenlijk geen drol. Let wel, er dienen gaatjes geboord te worden in de snavel, eens gemonteerd is 't dus for ever and ever :wink:

@KLT-SE,

Lang genoeg blijven aanduwen, en keer op keer herhalen als ge is langs die koffers wandelt. Resultaat is dat ze op den duur hun onwelwillendheid opgeven :mrgreen:

@anderen die schrik hebben v.d verfkwaliteit,

Heb er ondertussen al redelijk wat km's mee gebold, en benzinelek gehad op de snelkoppelingen, in Frankrijk nekeer lompweg naft gemorst op de tank...
Nergens, maar dan ook nergens is de benzine gaan reageren of werken op de verf, 't is gewoon echt goed spul, zo simpel is 't :-P

Project is trouwens z'n volgende stap ingegaan, maar da's eentje van wree langen adem zulle :-|
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Dirk Pauwels »

Koppel!! schreef:@Motom,

Da's gewoon de Adventure snavel, die kan je bij je dealer terugvinden en kost eigenlijk geen drol. Let wel, er dienen gaatjes geboord te worden in de snavel, eens gemonteerd is 't dus for ever and ever :wink:
En gewoon bij de dealer kopen, is daar goedkoper dan op Ebay......., maar wel de vijsjes erbij bestellen dan. Monteren is piece of cake, snavel erop, gaatjes markeren, snavel eraf en boren maar....
Koppel!! schreef: @anderen die schrik hebben v.d verfkwaliteit,

Heb er ondertussen al redelijk wat km's mee gebold, en benzinelek gehad op de snelkoppelingen, in Frankrijk nekeer lompweg naft gemorst op de tank...
Nergens, maar dan ook nergens is de benzine gaan reageren of werken op de verf, 't is gewoon echt goed spul, zo simpel is 't :-P
Motip is goed spul, maar de benzine, kras en steenslag bestendigheid is beter bij de hoogglans dan bij de matte of satijn verf. Ook een paar lagen vernis helpt aanzienlijk. Die van mij moet ik deze winter weer onderhanden nemen, ben nog aan't twijfelen over de kleur....Maar voor de duurzaamheid zal het waarschijnlijk hoogglans worden ipv mat of satijn zoals nu.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Nog een stap die min of meer afgewerkt geraakt, ttz. de voorkant toch.

Kwam op 't idee om een 21" velg te spaken voor de GSA. Maar die velg zou nooit in' t zelfde geannodiseerd blauw/paars geraken als 't achterwiel. En ik wil dat naast nuttig ook nog op iets trekt ook.
Dus, van 't een kwam 't ander, en op den duur besloten om zowel voor als achter de naven in een kleurke te steken, en de velgen zwart te poederlakken.

Om een lang verhaal kort te maken, kl#tespaken van een gekocht achterwiel zitten muurvast in de velg, vooraan is 't ondertussen wel gelukt. Velg van een R100GS en naaf van een R1150GS met ABSIII, in de juiste kleurkes gestoken en bij Haan Wheels laten spaken. Dit is 't resultaat.

Afbeelding

En met de remschijven gemonteerd.

Afbeelding

En op de GSA.

Afbeelding

Afbeelding

Het achterwiel moet nu nog volgen ;)

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door John »

Schoon hé Flup! Echt jong! Ge zijt nen "artiest" :lol:
Je kan eigenlijk geen betere reclame maken voor je winkel. Hoedje af! En dat meen ik hé! :wink:
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Frank K »

John schreef:Schoon hé Flup! Echt jong! Ge zijt nen "artiest" :lol:
Je kan eigenlijk geen betere reclame maken voor je winkel. Hoedje af! En dat meen ik hé! :wink:
Ik heb de eer gehad er mee te mogen rijden :grin: , en moto heeft ongelofelijk veel bekijks!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dirk Pauwels
Berichten: 4703
Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
Locatie: Sint Niklaas

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Dirk Pauwels »

Mooi! Kan je via pb dat adreske voor het poederlakken eens doorsturen, AUB?
21" -19"=2", dus motor staat vooraan nu 1" (2.54cm) hoger. Heb je hem achteraan ook hoger gezet? (kortere stang) indien niet gaat de moto wss wel goed in het mul zand, maar rijdt hij dan op de weg ook nog goed? En als je hem achteraan vehoogd, ga je wss ook je middenbok en zijpikkel moeten verlengen?
Mijne GS is verhoogd dmv langere ammortisseurs, middenbok en zijpikkel verlengd; staat even hoog als een GSA, maar die extra 2.54 cm van een 21" wiel zijn voor mij toch wat te veel, dan kan ik niet goed meer aan de grond :grin:
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Dirk, geen idee. Heb er gisteren 500m mee gereden om te testen of het ABS al dan niet zou flippen, blijkt dus van niet, weer handig om weten dus. Geen ervaring hoe 't rijdt of stuurt dus. Als 't van de week is nekeer niet zijknat is ga 'k is een toerke doen om verder te testen, rellaas zal hier wel tevoorschijn komen.

Achteraan staat hij momenteel niet hoger dan standaard, kan misschien enkele mm's pikken met de veervoorspanning te verhogen, maar dat strookt dan weer niet met onverhard rijden, dus daarmee ga 'k zeker niet overdrijven. Of vooraan ietske zachter zetten, weetnie, moe 'k allemaal nog testen.

Adreske voor poederlakken heb ik niet, is via Mat van Boxer Toko gebeurd in NL, daar heb ik de geschikte R100GS velg gevonden, itt wat de Knalpot me verkocht heeft. (die zijn me nooit meer terug :roll: ) Zoek eigenlijk zelf nog een adres in mijn geburen, 't achterwiel moet ooit nog gedaan worden.

Grtz, Philip!

P.S: Stillekes aan komt hij in de buurt van wat ik in gedachten heb :razz: :razz:
Laatst gewijzigd door Koppel!! op 04 nov 2012, 09:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Kurt Steyaert
Berichten: 294
Lid geworden op: 14 jul 2006, 09:03
Locatie: Bassevelde (B)

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Kurt Steyaert »

http://www.ral.be/Pages/index.php

Deden mijn poederlakwerk en was tevreden over prijs, snelheid en geleverde service.
Groeten Kurt
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door J »

Heb hem vandaag in levende lijve gezien. Speciaal motooken aan het worden.
En inderdaad de spaken van het achterwiel, niet los te krijgen. Ik dacht miss aan de velg wat te verwarmen.

Poederlakken moet volgens mij ergens in Hofstade zijn. Probeer het eens te vinden op het net.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door demito »

Koppel!! schreef:Dirk, geen idee. Heb er gisteren 500m mee gereden om te testen of het ABS al dan niet zou flippen, blijkt dus van niet, weer handig om weten dus. Geen ervaring hoe 't rijdt of stuurt dus. Als 't van de week is nekeer niet zijknat is ga 'k is een toerke doen om verder te testen, rellas zal hier wel tevoorschijn komen.

Achteraan staat hij momenteel niet hoger dan standaard, kan misschien enkele cm's pikken met de veervoorspanning te verhogen, maar dat strookt dan weer niet met onverhard rijden, dus daarmee ga 'k zeker niet overdrijven. Of vooraan ietske zachter zetten, weetnie, moe 'k allemaal nog testen.

Adreske voor poederlakken heb ik niet, is via Mat van Boxer Toko gebeurd in NL, daar heb ik de geschikte R100GS velg gevonden, itt wat de Knalpot me verkocht heeft. (die zijn me nooit meer terug :roll: ) Zoek eigenlijk zelf nog een adres in mijn geburen, 't achterwiel moet ooit nog gedaan worden.

Grtz, Philip!

P.S: Stillekes aan komt hij in de buurt van wat ik in gedachten heb :razz: :razz:
Als ge echt het beste van dat voorwiel wilt: steek een kortere of verstelbare trekstang. Uw motor is geometrisch veel meer in balans dan. Ik schuurde met het 21" voorwiel ruim mijn bakken tegen de grond en ging off road als een speer in vergelijking met het 19" voorwiel... Voor een correcte ABS bestaat er een ABS ring met 106 ipv 100 gaatjes. 500 m testen is niet echt een referentie dacht ik zo. Je zal maar een noodstop moeten doen als net die parameters ervoor zorgen dat het systeem fout reageert...
Dat voorspatbord kan nog wel gemonteerd worden mits een beetje inkorten. Met een slijschijfke kan dat perfect en is voor de leek niet eens zichtbaar.
Ik vond mijn 1150 GSA stukken beter met de 21"voorwiel conversie.

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door Koppel!! »

Tom, kunt ge mij is vertellen waar ge die aangepaste ABS-ring hebt gevonden? Kan er één in NL laten maken (ErikRS) maar die kost wel een bom geld. Trouwens, ben je zeker van die 106 gaatjes? Ik meende te horen dat onderzoek (Duursma in NL) had uitgewezen dat 103 gaatjes perfect zijn.

Een verstelbare trekstang staat nog op 't programma, vind ik allen niet bij m'n leveranciers, moe'k dus verder voor zoeken. Of eentje in okkazie op de koop tikken, wie weet?

Hmm, gij soms geen foto van uw spatbord dat ingekort/afgezaagd was. Moet ik al niet meer testen. En nooit ofte nimmer troubles mee gehad?

Ben heel curieus hoe 't ding op onverhard (lees modder en zand) gaat sturen, 't is eigenlijk puur daarvoor dat ik 't gedaan heb. Met den F800GS weg te doen moest ik de GSA wel terug off-road waardig maken, of eigenlijk nu pas off-road waardig krijgen. Met 't 19" voorwiel had ik nooit 't vertrouwen in gladde of naate onverharde omstandigheden.
De mogelijke iets mindere stuureigenschappen op de weg neem ik er met plezier bij, op voorwaarde dat 't op onverhard echt wel een verbetering geeft.

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: Projectje Moto Adv. Store R1150GSA

Bericht door demito »

Koppel!! schreef:Tom, kunt ge mij is vertellen waar ge die aangepaste ABS-ring hebt gevonden? Kan er één in NL laten maken (ErikRS) maar die kost wel een bom geld. Trouwens, ben je zeker van die 106 gaatjes? Ik meende te horen dat onderzoek (Duursma in NL) had uitgewezen dat 103 gaatjes perfect zijn.

Een verstelbare trekstang staat nog op 't programma, vind ik allen niet bij m'n leveranciers, moe'k dus verder voor zoeken. Of eentje in okkazie op de koop tikken, wie weet?

Hmm, gij soms geen foto van uw spatbord dat ingekort/afgezaagd was. Moet ik al niet meer testen. En nooit ofte nimmer troubles mee gehad?

Ben heel curieus hoe 't ding op onverhard (lees modder en zand) gaat sturen, 't is eigenlijk puur daarvoor dat ik 't gedaan heb. Met den F800GS weg te doen moest ik de GSA wel terug off-road waardig maken, of eigenlijk nu pas off-road waardig krijgen. Met 't 19" voorwiel had ik nooit 't vertrouwen in gladde of naate onverharde omstandigheden.
De mogelijke iets mindere stuureigenschappen op de weg neem ik er met plezier bij, op voorwaarde dat 't op onverhard echt wel een verbetering geeft.

Grtz, Philip!
Ring kwam van Erik Bok in NL
Trekstang van Nico Bakker.
Alles via Duursma besteld en geleved. Idd niet goedkoop.
103 of 106 gaatjes, ik weet het niet meer precies. Erik of Bert Duursma kunnen je dit exact vertellen.
Hieronder kan je zien waar je best het spatbord inkort. Verder nooit problemen mee gehad.

Afbeelding

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Plaats reactie