moet daar ideaal terrein zijn voor gs'en... ik kijk uit naar die foto's!Lukas schreef:Zeg, mis je je moto niet?
Of hebben jullie er mee?
Hou je heel!
hou het daar veilig
Moderator: GVN
... om over den harald zijn hoofd te smijten ... das eel goe voor zijnen haardosHarald schreef:Ge kunt Xa4 het meest plezier doen met een glaasjeXa4 schreef:pardon : jupiler is het kleine broertje van Stella !!!![]()
![]()
geniet ervan en SANTEE !!!
verse MELK

als ik van hieruit een glas melk moet opsturen, is het zuur tegen dat het bij jullie aankomt.Harald schreef:Ge kunt Xa4 het meest plezier doen met een glaasjeXa4 schreef:pardon : jupiler is het kleine broertje van Stella !!!![]()
![]()
geniet ervan en SANTEE !!!
verse MELK
Vrouwen en uniformen,.... het werkt nog steedsmotorprinsesje schreef:Knap uniform... het heeft wel iets
dedju, heb just al mijn uniformen weggegeven.motorprinsesje schreef:Yep, ga mijn ne man met uniform zoeken... mag hij iedere avond showke opvoeren
Bah, ik heb ook lederen pakje... en de mannen van het forum vinden dit maar niks... eh bartje de prins...YOwan schreef:dedju, heb just al mijn uniformen weggegeven.motorprinsesje schreef:Yep, ga mijn ne man met uniform zoeken... mag hij iedere avond showke opvoeren
Is een lederen racepakje ook goed.![]()
![]()
![]()
cu soon, doeiij
Niet veralgemenen hé. Sommigen vinden een lederen (race)pak niet staan op een beemer maar ik trek mij dat niet aan en ga er toch nog regelmatig eens mee rijden.motorprinsesje schreef:ik heb ook lederen pakje... en de mannen van het forum vinden dit maar niks
We zullen binnenkort eens samen toerke doen, allebei in racepakjeYOwan schreef:Niet veralgemenen hé. Sommigen vinden een lederen (race)pak niet staan op een beemer maar ik trek mij dat niet aan en ga er toch nog regelmatig eens mee rijden.motorprinsesje schreef:ik heb ook lederen pakje... en de mannen van het forum vinden dit maar niks
cu soon, doeiij