Daar heb ik totnogtoe geen spijt van en ik vermoed (en hoop) dat dit zo zal blijven

Ik gebruik mijn regenpak nu (soms) enkel nog om de motorfiets een kuisbeurt te geven

Moderator: GVN
Ik vind 't spijtig dat je geen geluk hebt met je wandelschoenen (by the way, heb ook een paar Lowa's met Gore-Tex liner, en mocht de zool niet stuk gegaan zijn waren die nu nog altijd waterdicht) maar ik baseer me echt niet op één of andere strategie, en m'n reactie is al evenmin commerciëel bedoeld, ik zou 't niet durven hier.lekkerweg schreef: Verder vind ik de mythe rond Goretex niets anders dan een zorgvuldig in stand gehouden marketingstrategie. Die z.g. testen kunnen ze voor mijn part steken in de lekken die zitten in mijn Goretex Lowa, Eco en Meindl schoenen/laarzen, alsmede de Dainese jassen. Ze zijn gemaakt, en getest, voor onder het afdak.
Op 't risico off-topic te zijn: Lowa (en andere merken ook) schoenen kan je terugsturen naar de fabriek om de zolenKoppel!! schreef: heb ook een paar Lowa's met Gore-Tex liner, en mocht de zool niet stuk gegaan zijn waren die nu nog altijd waterdicht
wat je daar laat zien is geen bergschoen maar gewoon een A schoentje(geeft niks bescherming op de motor) toevallig draag ik deze voor me werk -Lowa- en die zijn na jaren en 1x herzolen nog steeds perfect dicht, net als mijn Meindl Burma en Meindl Island, beide al 2 x herzoold al begint nu de kraag flink te verslijten. tippen in het water of wond mag niet uitmaken. Ik sliep al vaker met mijn Gore tex cover gewoon in een plas ('s ochtends zo wakker geworden) en geen drupje binnenin.lekkerweg schreef:Op een R1150RT zitten de neuzen uit de wind. Als dit type schoen niet veilig is op motorfietsen, zie ik het somber in voor de motorfietsvakhandel, want hun zaken staan vol (zomer) met dit soort schoeisel. Alleen staat daar koeiengrotereklame op omdat velen dat nu eenmaal willen.
Onder geen beding zijn de schoenen op de foto's geschikt voor gebruik op de motorfiets, hetlekkerweg schreef:Als dit type schoen niet veilig is op motorfietsen, zie ik het somber in voor de motorfietsvakhandel, want hun zaken staan vol (zomer) met dit soort schoeisel.
Ik heb danweer een zwarte fluoStappen schreef:Zo hebben ze het mij bij Richa zeker niet uitgelegd.
Wasmachine kon, doch geen wasverzachter.
Je moet weten dat ik de licht grijze versie van de C-change heb.
Dus deze is veel sneller vuil en heeft meer onderhoud nodig.
Allez , propere oplossingZou probleemloos gaan en men verzekerde mij dat ze dan terug voor 6 maand of een jaar waterdicht is. Dat vond ik dan minder goed nieuws. De boss vertelde er doodleuk bij. Dan is uw pak weer zoveel ouder ( met als ondertoon: tijd voor nieuw )
Ik deel uw mening volledig Jo.Jo De Paepe schreef: De tijd dat ze zelf kwalitatieve lederen pakken maakten is al jaren geleden .
nu importeren en producerenze van alles in het verre Oosten en de kwaliteit is ondermaats .
dat is geen service ,Kostprijs 0€, da's wel service.
GSrijder schreef:bommelaar schreef:bij mij lekt de broek ter hoogte van het kruis.
Dit heb ik in Wales na 3 uur in de aanhoudende regen en wind ook ondervonden tot mijn grote spijt. Ik was uitermate tevreden over het pak en zeker de waterdichtheid. Van de rest geen klagen, enkel aan het kruis en dit zou volgens de winkelier komen door het schuren van de billen tijdens het stappen. Volgens hem eens bij Richa binnen brengen en dan leggen ze er een nieuw laminaat op.
Voor de rest Koppel bijtreden en Gore-Tex kopen. Het meest waterdichte is gewoon een regenpakje aantrekken boven de kleding.