Ik mocht van Jo op kop rijden en had geen problemen met de route. Het is te zeggen, ik moest niet "in the middle of nowhere" me keren of zo. Wel zei Jo dat mijn gekozen wegen niet altijd overeenkwamen met zijn gps. Och, dorpje zus of zo rijden zal niet veel veranderen aan het feit dat het daar leuk rijden was
04/08/2013 3 landenrit 2013
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: 04/08/2013 3 landenrit 2013
Ik had de route ingeladen die ik vorig jaar al had herberekend.
Ik mocht van Jo op kop rijden en had geen problemen met de route. Het is te zeggen, ik moest niet "in the middle of nowhere" me keren of zo. Wel zei Jo dat mijn gekozen wegen niet altijd overeenkwamen met zijn gps. Och, dorpje zus of zo rijden zal niet veel veranderen aan het feit dat het daar leuk rijden was
R1200RT, again 

Re: 04/08/2013 3 landenrit 2013
sabke69 schreef:Beste beamers, ik snap het allemaal niet echt goed, de ene had problemen met gps route en de andere totaal niet, misschien is het wel nodig dat ik alles volgende keer in basecamp maak, zal me er eens in verdiepen? hopelijk toch allemaal een leuke dag gehad![]()
grts sabke
een heeeeeeeel leuke dag gehad Sabke!