Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Ben hier ook blij dat je er bij bent Hugo
En ik help het wel mee dat het allemaal op geraakt
Platte vis & de zeeuwse oesterman komen ook, ik zal dus maar een beetje leffe over houden voor op de
Als ik mijnen brommer gestart krijg (na een jaartje stilstand, dus al zeker een nief batterieke steken) mag ik dan ook den hoop vergroten? Of liever ni? (Dirk?)
Die Bbq-parking daar, is dat op de E19/E40 afrit 10 'Groot Bijgaarden' , als je van Antwerpen komt?
't Zou kunnen dat ik het niveau daar mee wat kom omlaag halen... alhoewel, Boxer komt ook en dan is het niveau al op zijn dieptepunt
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Jan en Greet schreef:Die Bbq-parking daar, is dat op de E19/E40 afrit 10 'Groot Bijgaarden' , als je van Antwerpen komt?
't Zou kunnen dat ik het niveau daar mee wat kom omlaag halen... alhoewel, Boxer komt ook en dan is het niveau al op zijn dieptepunt
Is op de parking van het Texaco station op de E 40 in Groot Bijgaarde, richting Brussel.
Als ge voor de pompen staat, zitten wij helemaal rechts tegen het grasveld
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Aan welk uur hadden jullie gedacht, 19.00u? . Vroeger of later,laat effen weten hier. Heb nog ribbetjes van een
everzijn ,vers van dardenen.breng verder nog wat plastiek bekers en borden mee.10 kilo houtskool en 8 kilo kokos,
kruiden,aanmaakblokjes,de bbq en nog wat klein prullen.
Jan en Greet schreef:Die Bbq-parking daar, is dat op de E19/E40 afrit 10 'Groot Bijgaarden' , als je van Antwerpen komt?
Komende van Antwerpen, kom je dus eerst de pomp richting Gent tegen.
Neem de afrit naar de pomp en volg de pijltjes naar de PizzaHut.
Die leiden je naar een brug (vroeger een baantje "plaatselijk verkeer").
Daar vind je het wel.
Tegen een goei 18u30 flaneren wij ook de parking op.
Kort bezoekje brengen, iets drinken en weer weg, want wij hebben nadien nog een 'date' op het motorsalon.
Tot morgen
De P-dochter en de P-man
Tot welk uur trekken jullie dat daar?
Ik passeer daar ergens tussen 20 en 21 uur en kan dus evengoed ne keer stoppen. Al is het maar voor de gezelligheid
Om dat uur is 't daar just vollen bak, stopt maar nekeer
Karinneke, dacht al dat 't zonder u zou zijn, tof dat ge er bij gaat zijn. Al de anderen, vanaf 18u30 dus (want anders gaat de P-man daar wreed alleen staan) zijt ge welkom
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Ik vermoed dat er geen bbq meer moet voorzien worden door mij?
Heb ook nog een vuurkorf die we kunnen gebruiken maar dat zal te veel risico inhouden zekers?