loskomen van stuurgewicht

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

JohanGS
Berichten: 349
Lid geworden op: 28 mei 2005, 20:45
Locatie: Gent R1200GS met GPS

Bericht door JohanGS »

Martin M. schreef:Vrienden,

Voordat ik was overgeschakeld van Honda VFR naar mijn R1150RT, ben ik de forums afgelopen. Inderdaad, mijn VFR's verbruikten geen druppel maar vóór ik mijn Beier aankocht wist ik dat deze wat olie verbruikten. Dus hoef ik achteraf niet te klagen van dat fenomeen. Het is er, leer ermee te leven. Ik ben heel tevreden van mijn boxer....ook met olieverbruik. :wink:

Groeten.

Ps. Nu jullie het toch over het Japans vernuft hebben. Een vriend rijdt met de nieuwe Pan, model 2004. Solo met topcase geeft nog steeds ernstige problemen aan bepaalde snelheden, ook bij zijn bike :roll:. Geef mij dan maar de stabiele boxer inclusief een klein busje olie 8) .
Zo peis ik der ook over :wink:
Ik wist ook dat BMW boxers olie verbruiken, maar kom ze verbruiken wel veel minder benzine dan men vorige motor een VFR800.

Amai da ding zoop benzine gewoon in vergelijking met men GS :lol: :lol: :lol:

Den deze zal blijven fahren mit BMW, de rijkwaliteiten, afwerking en vooral de service zijn voor mij de beslissende factor :wink:
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
Keeperke
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jun 2005, 15:03
Locatie: Hoboken

Bericht door Keeperke »

Ik snap ook niet dat er zo over gezaagd wordt. Ik dacht wanneer je ne moto koopt dat er sowieso meer werk aan is dan aan een auto inclusief de olie. Dat zij toch juist de charmes van het moto rijden? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
WALTER GSAdventure
Berichten: 372
Lid geworden op: 28 sep 2004, 14:12
Woonplaats: MINDERHOUT
Locatie: MINDERHOUT HOOGSTRATEN

Bericht door WALTER GSAdventure »

he jongens mijne GSA is al vijf keer omgevallen waarvan éne keer met zijn wielen omhoog. Terug rechtgezet en ff gewacht met starten... hij draait nog altijd perfect heeft ondertussen 32.000 km. Olieverbruik, naargelang van 750 cc tot 1.5 liter op 10.000 km, echt naargelang de rijstijl. Ik maak m geen zorgen.
Ni voort vertellen dat er ook goei tussenzitten.
Foto's? Als het moet. :wink:
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
Plaats reactie