Gij kunt ook redelijk goe zeveren, maar allé, d'er staat redelijk wat relevante informatie in uw redelijk uitgebreide post.Danny schreef:ik denk dat dat voor een redelijk prijsje een redelijk overalleke is maar dat het ook redelijk kloten zal zijn om hem aan en uit trekken als ge redelijk wat kledij aan hebt (of ge moest ook ondergoed in overal vorm dragen) aangezien het voorste tiretteke redelijk kort is, het stopt namelijk in 't kruis... aangezien ik nogal redelijk veel overallekes draag weet ik dat dat redelijk moeilijk is om dat over andere kledij over je redelijk brede schouders te krijgen en dan nog al die kledij eronder op een redelijk normale plaats te houden.
ik denk dat dat een redelijke en objectieve beoordeling is...![]()
laat eens wa weten en liefst redelijk rap
Primeur Motoroverall
Moderator: GVN
-
Relax
het zal der voor mij met mijn redelijk smalle schouders vanaf hangen hoe redelijk lang de ritsen aan de, hopelijk redelijk lange broekspijpen, zijn.
Redelekerwijs moogt ge der al vanuit gaan dat voor zo ne redelijke prijs hier en daar wel wat aan te merken zal zijn ... ik zal es gaan passen en dan een redelijk kort maar objectief verslagje zetten

Redelekerwijs moogt ge der al vanuit gaan dat voor zo ne redelijke prijs hier en daar wel wat aan te merken zal zijn ... ik zal es gaan passen en dan een redelijk kort maar objectief verslagje zetten
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
YOO
Redelijk goe gezegd Xavier, zeg wel, redelijk hé
Grtz, Philip!
Redelijk goe gezegd Xavier, zeg wel, redelijk hé
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Husky overall
Ik heb me zo'n overall aangemeten bij Motocity in zwevegem.
Ik meet 1m75 en paste een large.
De eerste vaststelling is dat als je 'in' het pak stapt je de hele thermo binnenvoering samen met de protectoren met je voeten mee naar buiten duwt.
Je verliest snel enkele minuten met die hele handel terug op zijn plaats te trekken.
Eens het pak dichtgesnoerd voelde ik met een beetje als een teletubbie maar dat kan wellicht opgelost worden door een kleinere maat te verkiezen. Medium was niet voorhanden maar de vriendelijke dame stelde onmiddellijk voor deze te bestellen.
....volgende week in een nieuwe spannende aflevering : 'Husky strikes back' - the medium.
Ik meet 1m75 en paste een large.
De eerste vaststelling is dat als je 'in' het pak stapt je de hele thermo binnenvoering samen met de protectoren met je voeten mee naar buiten duwt.
Je verliest snel enkele minuten met die hele handel terug op zijn plaats te trekken.
Eens het pak dichtgesnoerd voelde ik met een beetje als een teletubbie maar dat kan wellicht opgelost worden door een kleinere maat te verkiezen. Medium was niet voorhanden maar de vriendelijke dame stelde onmiddellijk voor deze te bestellen.
....volgende week in een nieuwe spannende aflevering : 'Husky strikes back' - the medium.
K1200 GT ('04) + R1200S ('07) + R 1150 GS (02)
-
Jo De Paepe
Overall...
Hallo,
Ik ben in het bezit van een 'alpinestars drysuit' gekocht bij motorshop VAN DER HEYDEN (dealer Yamaha/Suzuki) te Kontich oftewel de overzijde van EKO. Toen ik mijn overall enkele maanden geleden aanschafte waren er vier verschillende maten voorradig. Dit pak wordt blijkbaar redelijk vlot verkocht, ik draag het dagelijks en vindt het beter aanpassen dan de Aerostitch welke nu werkloos in de kas hangt omwille van 'verre van waterdicht'. Maar ondertussen is deze laatste dan ook meer dan 5 jaar oud. De Aerostitch is makkelijker aan en uit te doen dan de Alpinestars, doch van deze laatste is vooral de waterdichtheid en vooral zijn prijs van ongeveer €500 interessant.
Wilfried.
Ik ben in het bezit van een 'alpinestars drysuit' gekocht bij motorshop VAN DER HEYDEN (dealer Yamaha/Suzuki) te Kontich oftewel de overzijde van EKO. Toen ik mijn overall enkele maanden geleden aanschafte waren er vier verschillende maten voorradig. Dit pak wordt blijkbaar redelijk vlot verkocht, ik draag het dagelijks en vindt het beter aanpassen dan de Aerostitch welke nu werkloos in de kas hangt omwille van 'verre van waterdicht'. Maar ondertussen is deze laatste dan ook meer dan 5 jaar oud. De Aerostitch is makkelijker aan en uit te doen dan de Alpinestars, doch van deze laatste is vooral de waterdichtheid en vooral zijn prijs van ongeveer €500 interessant.
Wilfried.
Lid MCVL - Pluk élke dag - R12RT
Hoi
Even terug naar het topic onderwerp....
Ik mocht vandaag even het nieuwe eko prototype pak gaan passen.
Het ziet er degelijk uit en het design zit ook wel snor. Het is even snel aan en uit te trekken als dat van de amerikanen... er zijn vooral wijzigingen aangebracht aan de waterkeringen achter de ritsen en hierdoor denken de mensen van eko dat dit pak waterdicht is... we zullen zien bij de eerste testen in de regen. Voor de rest moeten er nog wat detailwijzigingen gebeuren.... zoals de rug die wat langer moet en de mouwen die wat langer mogen zijn.... Nu gaan ze een echt maken rekening houdend met mijn wensen en dit zou rond 6 december geleverd moeten worden
Ik hou jullie op de hoogte
Danny
Even terug naar het topic onderwerp....
Ik mocht vandaag even het nieuwe eko prototype pak gaan passen.
Het ziet er degelijk uit en het design zit ook wel snor. Het is even snel aan en uit te trekken als dat van de amerikanen... er zijn vooral wijzigingen aangebracht aan de waterkeringen achter de ritsen en hierdoor denken de mensen van eko dat dit pak waterdicht is... we zullen zien bij de eerste testen in de regen. Voor de rest moeten er nog wat detailwijzigingen gebeuren.... zoals de rug die wat langer moet en de mouwen die wat langer mogen zijn.... Nu gaan ze een echt maken rekening houdend met mijn wensen en dit zou rond 6 december geleverd moeten worden
Ik hou jullie op de hoogte
Danny
heel interessant voor een overall is een elastische rug , anders loop je rond met een teveel aan stof en hangt je achterste precies chimpachtig te bengelen en zit je neer met een naad in je reet.
mischien kan je dat regelen en zoveel mogelijk waterproof ritsen met een goeie waterkering erachter....
mouwen kunnen nooit lang genoeg zijn maar moet ook liefst erg ver open gaan en ruim kunnen gemaakt worden voor de handschoenen erin te stoppen...
ik heb een aardig verlanglijstje klaar voor mijn overall
mischien kan je dat regelen en zoveel mogelijk waterproof ritsen met een goeie waterkering erachter....
mouwen kunnen nooit lang genoeg zijn maar moet ook liefst erg ver open gaan en ruim kunnen gemaakt worden voor de handschoenen erin te stoppen...
ik heb een aardig verlanglijstje klaar voor mijn overall
@Danny
Het is de bedoeling dat eens de overal af is deze gewoon in produktie word genomen denk ik... maar ik weet niet of er persoonlijke aanpassingen zullen kunnen... ik zal het volgende keer ik daar kom eens vragen wat de mogelijkheden zijn.
In ieder geval zijn U opmerkingen zeer terecht en dat zijn ook ongeveer dezelfde welke ik had bij de eerste passessie....
GRTS Danny
Het is de bedoeling dat eens de overal af is deze gewoon in produktie word genomen denk ik... maar ik weet niet of er persoonlijke aanpassingen zullen kunnen... ik zal het volgende keer ik daar kom eens vragen wat de mogelijkheden zijn.
In ieder geval zijn U opmerkingen zeer terecht en dat zijn ook ongeveer dezelfde welke ik had bij de eerste passessie....
GRTS Danny
't is niet zozeer dat ik er eentje met verbouwingen wil, 't zou standaard direct naar een hoog niveau moeten getild worden, zowel qua afwerking als gadgets...@Danny
Beter iets duurder maar doordacht.
Handige ritsen met schuivers die ook met een handschoen te pakken zijn. Een kraag die smal en hoog genoeg is (liefst gedeeltelijk afneembaar dmv rits)
Straps net boven de ellebogen om geen fladderende kledij te hebben id zomer en de protectoren op hun plaats te houden.
Voldoende reflectemateriaal (een beetje a la aerostich is perfect).
Ruim en recht van pijp onderaan doch afsluitbaar met velcro, geen elastiek want dat kruipt omhoog en zakt niet meer uit zichzelf...
Bereikbare zakken als je op de motor zit en niet net op laatsen waar je moet voor rechtstaan.
Mogelijkheid tot het kiezen van enkele basic kleuren ipv schreeuwerige standaard combinaties
Waterproof protectoren langs buiten uitneembaar, vooral aan ellebogen en knieën
ik kan er nog wel een stuk of tien opnoemen...
't zijn er maar een paar die ik graag in een goeie overall terug vind...
ik heb enkele jaren in ontwikkeling, produktie en testsectie van valschermen gewerkt een naaimachine en de ermee gepaard gaande stoffen zijn me niet onbekend en zijn erg vergelijkbaar met motorspullen, ik maakte er zelf ook schuttersoutfitts (broeken en vesten) ik wil dat overallekke eens graag bekijken als 't mag
andere Danny...
Tja dat bekijken zal op het moment niet gaan daar ik het niet in mijn bezit heb... maar zo snel ik er eentje thuis heb laat ik iets weten en breng ik het wel eens mee naar één of andere onthaalavond...'t is niet zozeer dat ik er eentje met verbouwingen wil, 't zou standaard direct naar een hoog niveau moeten getild worden, zowel qua afwerking als gadgets...
Beter iets duurder maar doordacht.
Handige ritsen met schuivers die ook met een handschoen te pakken zijn. Een kraag die smal en hoog genoeg is (liefst gedeeltelijk afneembaar dmv rits)
Straps net boven de ellebogen om geen fladderende kledij te hebben id zomer en de protectoren op hun plaats te houden.
Voldoende reflectemateriaal (een beetje a la aerostich is perfect).
Ruim en recht van pijp onderaan doch afsluitbaar met velcro, geen elastiek want dat kruipt omhoog en zakt niet meer uit zichzelf...
Bereikbare zakken als je op de motor zit en niet net op laatsen waar je moet voor rechtstaan.
Mogelijkheid tot het kiezen van enkele basic kleuren ipv schreeuwerige standaard combinaties
Waterproof protectoren langs buiten uitneembaar, vooral aan ellebogen en knieën
ik kan er nog wel een stuk of tien opnoemen...
't zijn er maar een paar die ik graag in een goeie overall terug vind... en als je dan toch de kans hebt om de mensen te begeleiden en verbeteringen kan aanbrengen of suggereren dan is 't de moment
ik heb enkele jaren in ontwikkeling, produktie en testsectie van valschermen gewerkt een naaimachine en de ermee gepaard gaande stoffen zijn me niet onbekend en zijn erg vergelijkbaar met motorspullen, ik maakte er zelf ook schuttersoutfitts (broeken en vesten) ik wil dat overallekke eens graag bekijken als 't mag
Over het reflectered matriaal kan je rustig zeggen dat het in de richting van de Amerikanen gaat... En de pijpen zijn ook recht en met een velcro te verstellen.... Over kleuren kan ik nog niet veel zeggen maar aan de uitleg te horen zal het zeker niet schreeuwerig zijn...
We houden U op de hoogte
GRTS Danny
HoiHoi Danny,
hebben ze een planning betreffende productie en levering, of kijken ze eerst de kat uit de boom om je test af te wachten?
Zoals je al wist heb ik veel interesse in zulk een pak, en wacht ik op je bevindingen hier op't forum.
Greetz,
Peter
Eindelijk nog eens nieuws van de overal... Waarschijnlijk komt dit door de vele reaktie van clubleden op de stand van salon
Hieronder het schrijven van EKO
GRTS Danny
Eindelijk nog eens nieuws van de overal... Waarschijnlijk komt dit door de vele reaktie van clubleden op de stand van salon
Hieronder het schrijven van EKO
Ik hou jullie op de hoogteDanny,
Hierbij wil ik je even laten weten dat die bewuste overall waarschijnlijk volgende week
bij ons zal zijn.
Wij hebben op de beurs reeds verscheidene vrienden van je op onze stand gehad die
naar deze overall kwamen kijken, maar zoals je misschien reeds vernomen hebt, is
deze in het transport verloren gegaan en hebben wij een nieuw model moeten laten
maken.
We houden je in ieder geval op de hoogte.
Groetjes
GRTS Danny
Nikske Grrrr... , als jullie dat gaarne hebben vraag ik aan mijne baas ne GSA om dat pakske in Pakistan gaan te halen.....Stefken schreef:Past op, of George moet seffens weer een "grrrrrr..." doenDanny schreef:in de post verloren gegaan... is dus weer made in Pakistan of zoiets
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Hoi
Het is inderdaad wel in eigen beheer gemaakt maar de atelier is niet waar de patronen worden getekend.
De proefpersoon is dan blijkbaar een andere dan die jullie kenn
Maar na maanden stilte is er toch weer eens een reaktie en komt het misschien toch nog in orde... Dank aan iedereen die erachter heeft geinformeerd... nu weten ze tenminste dat ik vrienden heb
GRTS Danny
Het is inderdaad wel in eigen beheer gemaakt maar de atelier is niet waar de patronen worden getekend.
De proefpersoon is dan blijkbaar een andere dan die jullie kenn
Maar na maanden stilte is er toch weer eens een reaktie en komt het misschien toch nog in orde... Dank aan iedereen die erachter heeft geinformeerd... nu weten ze tenminste dat ik vrienden heb
GRTS Danny