De nieuwe K1200gt?!
Moderator: GVN
quote:
Die K1200GT soll nun 152 PS bzw. 112KW bei 9500 U/min,
130 Nm bei 7750 U/min
einen 24 Liter Tank
120/70 und 180/55 Reifen.
Lieferbare Extras sollen sein:
beheizbare Sitze, RT-Koffer, elektr. Scheibe, Tempomat.
Ferner sollen die Fussrasten auch tiefer angebracht sein.
Die K1200GT soll zum Frühjahr 2006, ich schätze mal Mitte März vorgestellt werden, falls das neue ABS dann schon lieferbar ist. Sonst kommt Sie erst zum Modelljahr 2007, also August/September 2006
Greetings
Jeroen
Die K1200GT soll nun 152 PS bzw. 112KW bei 9500 U/min,
130 Nm bei 7750 U/min
einen 24 Liter Tank
120/70 und 180/55 Reifen.
Lieferbare Extras sollen sein:
beheizbare Sitze, RT-Koffer, elektr. Scheibe, Tempomat.
Ferner sollen die Fussrasten auch tiefer angebracht sein.
Die K1200GT soll zum Frühjahr 2006, ich schätze mal Mitte März vorgestellt werden, falls das neue ABS dann schon lieferbar ist. Sonst kommt Sie erst zum Modelljahr 2007, also August/September 2006
Greetings
Jeroen
K100rs werd K1100rs werd K1200rs
-
Iron Gonzo
MEPHarald schreef:In't wit met de nodige toeters en bellen
Zal mijne chef al is bij zijne kraag pakken en overhalen![]()
Amaai dat zal een kaakslag voor de Jappen zijn deze keer![]()
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
brit
idd xavier, mijn broer heeft recent een k1200s als vervangmotor gekregen voor zijn r1150gs die op onderhoud was en dat ding 'zuipt als de beesten' zoals hij het spastisch uit drukte. als je niet te ver moet rijden qua woon-werkafstand gaat het nog... meer dan 150 km / dag en je kijkt beter niet naar de pomp en naar het algemene benzineafschrift van je bank op het einde van de maand.
pk's swingen nog wat van hoog naar iets hoger, voorstellingsdatum is ook nog niet zeker.
quote:
"Latest news from source in BMW-dealernetwork
The new tourer will be the K 1200 GT (not RT)
Colours: gray, black and a new blue colour
Motor: 157 hp
Extra possibilities: Xenon-light, pressure-measurement of tyres, extra large screen, heated grips and heated seats, ESA
Expected introduction end 2005 and will be shown in february 2006 at the Motorai in the Netherlands "
Misschien worden we morgenochtend toch leuk verrast want dan opent het motorsalon van milaan (15-20 nov.) Om 2:00pm (14:00u) is er een event op de BMW-stand. De betere Sinterklaas-suspens!
Deze ochtend op Italiaanse bmw-site:
"BMW Motorrad presenterà, in uno stand di oltre 600 mq., la R 1200 GS Adventure in anteprima nazionale ed altri quattro nuovi modelli in anteprima mondiale, tra cui l'innovativa F 800 S e la sportiva R 1200 S."
Mijn Italiaans is niet zo best, maar ik denk te begrijpen dat de 1200 Adventure wordt voorgesteld, samen met 4 andere nieuwe modellen in wereldprimeur, waaronder f800s en R1200s. Rara welke zijn de andere 2?
Jahaaaaaaaaaaa!!!

De primeurs zijn dus "F800S, F800ST, R1200S and K1200GT"
Greetings
Jeroen
quote:
"Latest news from source in BMW-dealernetwork
The new tourer will be the K 1200 GT (not RT)
Colours: gray, black and a new blue colour
Motor: 157 hp
Extra possibilities: Xenon-light, pressure-measurement of tyres, extra large screen, heated grips and heated seats, ESA
Expected introduction end 2005 and will be shown in february 2006 at the Motorai in the Netherlands "
Misschien worden we morgenochtend toch leuk verrast want dan opent het motorsalon van milaan (15-20 nov.) Om 2:00pm (14:00u) is er een event op de BMW-stand. De betere Sinterklaas-suspens!
Deze ochtend op Italiaanse bmw-site:
"BMW Motorrad presenterà, in uno stand di oltre 600 mq., la R 1200 GS Adventure in anteprima nazionale ed altri quattro nuovi modelli in anteprima mondiale, tra cui l'innovativa F 800 S e la sportiva R 1200 S."
Mijn Italiaans is niet zo best, maar ik denk te begrijpen dat de 1200 Adventure wordt voorgesteld, samen met 4 andere nieuwe modellen in wereldprimeur, waaronder f800s en R1200s. Rara welke zijn de andere 2?
Jahaaaaaaaaaaa!!!

De primeurs zijn dus "F800S, F800ST, R1200S and K1200GT"
Greetings
Jeroen
K100rs werd K1100rs werd K1200rs
Nog wat blauwe strepen en een paar zwaailichten en Harald zijn nieuw werkpaard staat klaarJeroen M schreef:VERY VERY NICE! (doet me wat denken aan een grote vfr)
Greetings
Jeroen
Ieder zijn gedacht maar WIT is niet echt mijn kleur, maar voor de rest kanp machien als je het mij vraagt.
Als ik het goed begrijp zal Brussel niet veel primeurs moeten voorstellen want andere landen lopen ermee weg.
Stoffel
-
Iron Gonzo
Pvde schreef:Yep,
Bart,
Er is werk aan de winkel (soepen diene foto)![]()
Harald wacht op zijne nieuwe dienstmoto![]()
Houdoe

in de rapte ene verbouwd.
groetjes
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
pvde
- Contacteer:
Yep,R1100RS schreef:Pvde schreef:Yep,
Bart,
Er is werk aan de winkel (soepen diene foto)![]()
Harald wacht op zijne nieuwe dienstmoto![]()
Houdoe
in de rapte ene verbouwd.
groetjes
Bart, de soepprins heeft weer toegeslagen
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Komt dat ene vriendinneke zaterdag mee? Want anders zal ze haar Damarke serieus kunnen verdragen, ze voorspellen tussen de 3-8 graden.John schreef:Euuuhh...Ik kan veel verdragen maar beleeft blijven héGe hebt het hier wél over één van mijn vriendinnekes hé (denk ik toch want met al dat Althzeimer gedoe ben ik een beetje het noorden kwijt) Maar soit, schoon wicht hé?
Stoffel
voor degene die interesse moest hebben ... ik verkoop mijne blackline !!!!
(als ik die madam bij mijne nieuwe GT ga krijgen tenminste)
ik sta te popelen om dat beest (de moto dus) es te kunnen bestijgen ... woehoe ! laat maar komen die handel
ik sta te popelen om dat beest (de moto dus) es te kunnen bestijgen ... woehoe ! laat maar komen die handel
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member