Zo is ook iedereen verondersteld elke dag het "staatsblad" te lezen... ja hallo Bakker...LucVH schreef:JüRgen schreef:
Wie gaat er nu een ADR wetgeving nalezen als je je grasmaaiertje wil bijvullen... typisch Belgisch
Heb ooit eens gelezen dat iedere Belg geacht is de wet te kennen
Benzine vervoeren
Moderator: GVN
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Idd Relax, hier in de omgeving is het ook een persoon die iets probeert te weten te komen... een nieuwsgierig iemand zeg maar.. of iemand die een visje uitgooitRelax schreef:
Nooit geweten dat het woordje nog ergens gebruikt werd.
Maar... back to topic, mijn excuses
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007

JüRgen schreef:Zo is ook iedereen verondersteld elke dag het "staatsblad" te lezen... ja hallo Bakker...LucVH schreef:JüRgen schreef:
Wie gaat er nu een ADR wetgeving nalezen als je je grasmaaiertje wil bijvullen... typisch Belgisch
Heb ooit eens gelezen dat iedere Belg geacht is de wet te kennen
Pssst, ik ben genen bakker
ONE LIFE.....LIVE IT!!
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
Luc,
BMW R1200GSA LC - R100RT
Wel, dat van die LPG. Ik riek dat ook, de geur van gas. Niet dat die slecht zijn afgesteld ofzo, maar dat reukproduct komt er blijkbaar mee uit. Soms riek ik al vanop 50m dat er ene met LPG rijdt voor mij.Bisschop schreef:Tja, bij sommige voertuigen is toch ook een gastank ingebouwd ( LPG ). Blijkt ook redelijk ongevaarlijk te zijn.
Stinkt alleen maar wa als je achter zo'n ketel rijdt met uw Beemer...![]()
Greetz Bisschop
Beste,
De wetgeving buiten beschouwing gelaten:- bedenk dat je daar een niet te overwegen risico neemt om dat goedje in uw voertuig te vervoeren om een paar oude francs te besparen.
Bij 't minste mankement zit je plots in een levensbedreigende situatie.
Tijdens interventies heb ik een paar huiveringwekkende resultaten gezien te wijten aan incidenten met brandstoffen en/of hun vrijgekomen dampen.
Groetjes
Pol
De wetgeving buiten beschouwing gelaten:- bedenk dat je daar een niet te overwegen risico neemt om dat goedje in uw voertuig te vervoeren om een paar oude francs te besparen.
Bij 't minste mankement zit je plots in een levensbedreigende situatie.
Tijdens interventies heb ik een paar huiveringwekkende resultaten gezien te wijten aan incidenten met brandstoffen en/of hun vrijgekomen dampen.
Groetjes
Pol