Ik was vorige zomer het slachtoffer van vandalisme aan mijn motor in SAN SEBASTIAN. Enkele snoodaards hadden 's nachts mijn RT omver geduwd en hij lag op zijn linkeroor. Gelukkig waren de zijbakken eraf gehaald. Enkel de linkerspiegel, knipperlicht en behuizing waren in de prak. Ik heb dan nog een 2.000 Km gereden zonder spiegel tot in Garmisch-Partenkirchen, hetgeen wat echt niet te doen is. Daar heb ik in de werkplaats gevraagd of het mogelijk was een beroep op henn te doen voor herstelling. De dag erop mocht ik 's morgens de motor binnenbrengen en na een halfuurtje reed ik er terug weg met twee nieuwe cilinderbeschermers geplaatst en een nieuwe spiegel-knipperlicht in koetswerkkleur. Prijskaartje plaatsing inbegrepen: 300 €.
Ik was tevreden en toch nog razend op die spaanse vandalen tegelijk.
tis gebeurt ... moto voor de eerste keer omgevallen !
Moderator: GVN
je vraagt je idd af wat zulke no-brainers bezielt ! Hebben die nu echt het verstand van een grbuikte luier of misschien het verantwoordelijkheidsgevoel van een overjaarse politicus ... onvoorstelbaar ! Ze beseffen in de verste verte niet de consequenties van hun daden en in jouw geval zullen ze dat ook nooit beseffen ... triest en wraakroepend tegelijk.
ik vrees voor de dag dat ik getuige ga zijn van zulke daden ... dat stukje vandaal gaat er echt wel niet echt makkelijk vanaf komen denk ik. En wie zal er dan gestraft worden ??? ... ikke natuurlijk 
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Past, volgens mij, niet bij dit onderwerp. 't Is niet eens grappig. We laten ons weer eens kennen van ons kleinste kantjeXa4 schreef:verantwoordelijkheidsgevoel van een overjaarse politicus ... ?
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
bob, het is niet mijn bedoeling bepaalde mensen te viseren of dergelijke ... als jij dit zo aanvoelt, dan mijn excuses ...bdemeyer schreef:Past, volgens mij, niet bij dit onderwerp. 't Is niet eens grappig. We laten ons weer eens kennen van ons kleinste kantjeXa4 schreef:verantwoordelijkheidsgevoel van een overjaarse politicus ... ?
het was vooral een beeldspraak van de politicus die door zijn lange staat van dienst als een onwetende over "zijn" volkje kijkt en beslissingen neemt die niet echt steek houden met de noden van de bevolking ... hetgeen vandaag de dag nog steeds teveel voorvalt.
Dus : mijn excuses voor de beeldspraak, maar het is dan ook niet meer dan dat
(kzal mijne woordenboek eens doorlichten en wat andere zaken vinden, want geloof me, ik besef heel goed hoe misplaatst beeldspraak kan zijn ... maar ja, we maken allemaal domme fouten ... zie het onderwerp van deze topic
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
GOLDEN 5 member