Systeemhelm

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

GSven

Bericht door GSven »

Koppel!! schreef:dat er 500m verder nog ne winkel is in motokledij
Grtz, Philip!
Ben laatst daar eens binnengeweest...
"'t is voor een setje bortseltjes, zoals in het uitstalraam hangt"
"Hein, quoi?"
"Borsteljes"
"comprends pas"
en een bandenherstelkitje
"une pompe??"

Nee, het zal de enige keer geweest zijn...
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Idd, Sven, da's een groot probleem daar :( , tweetaligheid, allé Vlaamstalig is een ontbrekende factor daar maar daarom werkt 't bij V. Z. niet minder als afschrikmiddeltje :wink:

Is er trouwens gene H G dichter bij mij in de buurt, heb d'r eigenlijk nog niet bij stilgestaan :oops:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
GSven

Bericht door GSven »

Koppel!! schreef:
Is er trouwens gene H G dichter bij mij in de buurt, heb d'r eigenlijk nog niet bij stilgestaan :oops:

Grtz, Philip!
http://users.pandora.be/heing/links_HGB.htm
voor alle adressen
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Koppel,
D'er is ne HG in St-Denijs Westrem. Oude baan van Gent naar Deinze.
Ga daar al een paar jaar en ben uiterst tevreden. Doe ze daar van mij maar eens de groeten :wink:

Xavier
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
lerak

Bericht door lerak »

Danny schreef:spaar dan ietske langer zou ik zeggen... beter ietsje meer uitgeven dan achteraf bescheten zitten met een half passende helm... komt meer voor dan je denkt dat men eerst voor de iets goedkopere (niet altijd slechtere) versie gaat maar toch bedrogen uitkomt...
ik ben een erg tevreden Schuberth gebruiker en inbouwmogelijkheden alom... 't heeft weinig met je neus te maken maar in een schuberth is plaats voor alle gevallen ... ook extreme :wink:
Ik heb al verschillende keren een C2 geprobeerd in de winkel, en telkens denk ik... "hmm, nee!" terwijl ik bij mijn Shark S500 Air na twee jaar nog altijd denk "Ah, JA!!!" De C2 is meer dan dubbel zo duur als den S500Air.
Na veel passen heb ik nu eindelijk iets gevonden als alternatief : "Schoei XR1000"
Heel persoonlijk dus!
Ik heb het nu enkel over het comfort he, niet over de geluidsdemping en zo...
K1200RS alias "The Yellow Cab"
Flat Twin Power

Bericht door Flat Twin Power »

Ik persoonlijk ben redelijk tevreden van mijn Shuberth C2. Ik twijfelde tussen een Systeem V en een C2 en ben toch maar voor de C2 gegaan omwille van het zonnevizier. Op mijn GS maakte de Shuberth ook een klereherrie, maar op mijn RT is ie veel stiller.
Ik heb drie jaar met een N101 op het werk gereden en ben er niet over te spreken. Het waaide en regende meer binnen dan buiten.
Momenteel hebben we op het werk Systeem IV en die is nog ietske stiller dan mijn C2.
Rikkes

Bericht door Rikkes »

Ik heb drie jaar met een N101 op het werk gereden en ben er niet over te spreken. Het waaide en regende meer binnen dan buiten
Ja, dat ken ik ook. De Nolan 101 is (voor mij) een fantastische helm, zolang het niet te lang regent ! Anders krijg je meer water aan de binnenkant dan aan de buitenkant. Ik neem er binnenkort met gemengde gevoelens afscheid van, want ik weet echt niet wat te kiezen, ... Misschien de 101 VPS of de N102 ???
R1150RT 10/2004
Danny

Bericht door Danny »

Ik heb al verschillende keren een C2 geprobeerd in de winkel, en telkens denk ik... "hmm, nee!" terwijl ik bij mijn Shark S500 Air na twee jaar nog altijd denk "Ah, JA!!!" De C2 is meer dan dubbel zo duur als den S500Air.
Na veel passen heb ik nu eindelijk iets gevonden als alternatief : "Schoei XR1000"
Heel persoonlijk dus!
nooit een volledig gesloten helm met een systeemhelm vergelijken, dat zijn appelen met peren, een systeemhelm zit nu eenmaal anders op je kop... enneh hoe persoonlijk een helm ook is of moge zijn, ik wil er wel droog in blijven... mijn vroegere RF 700 van shoei deed dat ook - droogblijven - maar er vloog precies continu een heli mee als ik reed... elke helm heeft voor en nadelen...en sommige verwachten nu eenmaal teveel van dat potje op je kop
Plaats reactie