Betaalbaar muziek beluisteren

Heb je een tip hoe je je velgen kan doen blinken als een spiegel?
Of de restjes van doodgereden insecten eenvoudig kan verwijderen?
Deel deze met ons op dit forum.

Moderator: GVN

Xa4
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

John schreef:Dat méér vermogen maakt allemaal niet veel uit. Als je met dat probleem zit maak je heel simpel een vaste verbinding met je brommer. Een beetje electronica en je bent er. Maar nu het hier toch gaat over muziek beluisteren...vergeet al die prullen om in je helm te bouwen.
Neem een degelijke koptelefoon en bouw die in je helm. Dan kan je pas spreken over muziek beluisteren terwijl je onderweg bent. Die schelpen sluiten als je het goed doet je oortjes volledig af (dus véél minder windgeruis) en je hebt eens eindelijk een beetje bass dat de kwaliteit van het muziek beluisteren alleen maar ten goede komt. In al mijn helmen zitten koptelefoons. Dat is pas af!
awel John, met die idee speel ik ook al langer. Luister altijd muziek en daarbij verslijt ik die ellendige oortjes aan een razend tempo ! Zelfs de beste zijn prul eens je ze inbouwt :?
welke koptelefoon gebruik jij eigenlijk ? De speaker mag namelijk niet té dik zijn ... :wink:
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
John
Contacteer:

Bericht door John »

De laatste die ik heb ingebouwd waren van Phillips. Maar dat merk doet er weinig toe. Belangrijker is dat de oorkussens mooi aansluiten. Dan gaat er een wereld van verschil open. En inderdaad, de dikte is zeer belangrijk want die laatste koptelefoons heb ik in dikte moeten aanpassen omdat ze iets te veel tegen mijn bolleke drukten.
George Michael

Bericht door George Michael »

Ik heb een Nokia telefoon met o.a. FM-radio. Oordopjes in, telefoon in mijn jaszak al klaar. Hoor je ook meteen of je telefoon'SMS krijgt.
Heb expres voor deze Nokia gekozen voor de FM-radio.
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
Beemer

Bericht door Beemer »

John schreef:De laatste die ik heb ingebouwd waren van Phillips. Maar dat merk doet er weinig toe. Belangrijker is dat de oorkussens mooi aansluiten. Dan gaat er een wereld van verschil open. En inderdaad, de dikte is zeer belangrijk want die laatste koptelefoons heb ik in dikte moeten aanpassen omdat ze iets te veel tegen mijn bolleke drukten.
Hoe bouw je de koptelefoon in je helm in? (eventueel foto's). Ikzelf heb een evo4
Shulty

Bericht door Shulty »

Beemer schreef:
John schreef:De laatste die ik heb ingebouwd waren van Phillips. Maar dat merk doet er weinig toe. Belangrijker is dat de oorkussens mooi aansluiten. Dan gaat er een wereld van verschil open. En inderdaad, de dikte is zeer belangrijk want die laatste koptelefoons heb ik in dikte moeten aanpassen omdat ze iets te veel tegen mijn bolleke drukten.
Hoe bouw je de koptelefoon in je helm in? (eventueel foto's). Ikzelf heb een evo4
Kijk ff hier...
http://www.schiedi.de/bmw/

en dan naar "Baehr Sprechset in BMW EVO Helm" gaan!

http://www.schiedi.de/bmw/berichte/evo4/evo.htm

:wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
Beemer

Bericht door Beemer »

Dirk 9700

Bericht door Dirk 9700 »

Afbeelding Vanaf 5 april in de Aldi

Draagbare MP3/WMA Player 512 MB
tot 32 uren muziekgenot (ca. 500 songs bij WMA 64 Kbps)

512 MB, OLED display
DRM compatibel om legaal MP3's te downloaden, opladen van Li-ion batterij via USB-aansluiting of netstroomadapter
2 koptelefoonaansluitingen, ingebouwde luidsprekers,
SD/MMC-geheugenkaartlezer (geheugenkaart niet inbegrepen), incl. USB-kabel, software CD, stereo oortelefoon en netstroomadapter, verschillende kleuren

3 jaar garantie,
79,99€
incl. 0,50 EUR Recupel

http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_14/OFF02.HTM

Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
Plaats reactie