vandalisme aan mijn motor !!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

suzuki

niks verrotten

Bericht door suzuki »

niks verrotten hoor ,totaal fout manneke
tmoest jouw broer eens zijn ok ??????
Relax

Bericht door Relax »

Gedraag je dan. Bruno postte sarcastisch (stond ook verder te lezen). Dus lees je in voor je gaat schelden, da's hier not done. Of rot alsnog op.
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Hallo :? spijtig dat iedereen het hier eigenlijk goed bedoelt, maar dat de point van dit topic nu verloren gaat door misverstanden.
Dag Suzuki, welkom hier, kijk maar wat rond en je zal merken dat de overgrote meerderheid vriendelijke mensen zijn. En als je zin om ooit nog een BMW te kopen nu voorgoed voorbij is, er is altijd nog Harley :wink:
suzuki

nee hoor bmw kan altijd nog

Bericht door suzuki »

nee hoor misschien later overstappen op bmw dat kan zeker nog,
samen toeren met mijn broer toerbaard,
ik hoop dat hij dit voorval snel vergeet want zijn bmw ligt m nauw aan t hart

groeten
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

gelukkig heb ik nog niks verkeerd gezegd :D
Anwyway: vandalen, owee als er bezig zie. Die lopen wel degelijk rond :evil:
Maarre, remleiding doorsnijden vind ik al verder gaan dan vandalisme!
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
Relax

Bericht door Relax »

Z'n goeie bedoelingen gingen verloren in z'n gescheld.

Als ie het goed doet, start ik wel opnieuw.
toerbaard

Bericht door toerbaard »

bruno bedoelt dit sarcastisch, dus geen probleem !!
sociale controle is inderdaad ver te zoeken tegenwoordig!
ik weet alleen als ik iemand zie prutsen aan andermans materiaal dat ik daar op af ga !!
Bruno

Re: bruno

Bericht door Bruno »

suzuki schreef:bruno wat voor iemand ben jij seg
je moest t zelf eens voorhebben
of ben je een sukkel ?

heb t even persoonlijk gaan bekijken is wel degelijk 100 %VANDALISME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben een sukkel van 1.90 m met een lelijk bakkes en een zeer slecht karakter. Andere gebreken kan je zelf komen bewonderen vandaag 14 juni vanaf 17.00u. in het Holiday Inn te Diegem tot 20.30u. :)
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Oneshark

Bericht door Oneshark »

HOOO boys, We zijn hier nu wel echt ver van het item :cry:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
jakke

Bericht door jakke »

Bruno schreef:
Ik ben een sukkel van 1.90 m met een lelijk bakkes en een zeer slecht karakter. Andere gebreken kan je zelf komen bewonderen vandaag 14 juni vanaf 17.00u. in het Holiday Inn te Diegem tot 20.30u. :)
Bruno,

Moet er inkom betaald worden of is het gratis voor BMW rijders :?: :?: :P :P :lol: :lol: :lol:

Ps; 'T is plezant bedoeld hé, ge moet nogal oppassen tegenwoordig zulle. :lol: :lol:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Ludo vp

Bericht door Ludo vp »

Bruno schreef:Ik ben een sukkel van 1.90 m met een lelijk bakkes en een zeer slecht karakter. Andere gebreken kan je zelf komen bewonderen vandaag 14 juni vanaf 17.00u. in het Holiday Inn te Diegem tot 20.30u. :)
Ik zal eens komen kijken:roll:

Ludo :wink:
R1150GS
Scotland Rider 2006

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
LOMAX

Bericht door LOMAX »

Fox30 schreef:
Bruno schreef:@toerbaard, je geloofd nu zelf toch niet dat er de een of de ander iets aan je moto zou gedaan hebben. Dat kan gewoon niet en de sociale controle is zo overdonderd groot dat er dan toch iemand iets zal gezegd of gedaan hebben. :evil:
Deze opmerking begrijp ik toch niet zo goed. :shock:
Toerbaard gaat zo een incident toch niet zo maar uit zijn duim zuigen??
De originele tekst van Bruno is inderdaad voor interpretatie vatbaar. Ook ikzelf (toch niet vies van enig sarcasme) heb hem meerdere keren herlezen, zonder enige indicatie van de juiste bedoeling te kunnen ontdekken.
En dat we daarna een potje gaan liggen schelden, getuigt van weinig klasse. Als onbeschoftheid nu al de norm wordt, dan vind ik dat wel heel on-BMW. En als grof zijn ook al tot humor verheven wordt, sorry, maar dan heb ik de mop niet begrepen. :?
jakke

Bericht door jakke »

Ik begrijp de tekst wel. Bruno mag mij tegenspreken, maar
wat hij waarschijnlijk bedoeld is, dat de regering en de overheid het altijd maar afdoet dat de criminaliteit afneemt en de sociale controle op en top is.
Als iemand dan zegt dat er aan zijn of haar goederen geprutst is, wordt het door de ordediensten soms ook wel eens afgedaan als "zijt ge wel zeker " en met een air van "wat komt gij nu vertellen". En wordt er vanuit deze diensten soms met enige argwaan gereageerd. Ook zelf al meegemaakt.
Wat niet wil zeggen dat het altijd en overal zo is.
Maar dat er iemand dan onmiddelijk in het verweer gaat met een scheldpartij ! Die beter eerst de vraag had gesteld wat de schrijver bedoelde. :roll: :oops: Ik heb het al eerder geschreven dat een manier van uitleggen hier op het forum niet altijd met de nodige emotie als een gesproken woord overkomt.
Dus leer wat ziften AUB en maak het niet erger.
Iedereen die met zoiets geconfronteerd is daar pissig om.

We zijn er op de wereld voor elkaar, om te helpen nietwaar !!!! :wink:
Afbeelding
Relax

Bericht door Relax »

LOMAX schreef:De originele tekst van Bruno is inderdaad voor interpretatie vatbaar. Ook ikzelf (toch niet vies van enig sarcasme) heb hem meerdere keren herlezen, zonder enige indicatie van de juiste bedoeling te kunnen ontdekken.
En dat we daarna een potje gaan liggen schelden, getuigt van weinig klasse. Als onbeschoftheid nu al de norm wordt, dan vind ik dat wel heel on-BMW. En als grof zijn ook al tot humor verheven wordt, sorry, maar dan heb ik de mop niet begrepen. :?
Vond die tekst best duidelijk, maar zoals ik hiervoor al stelde: iets met context en tussen de regels.

Jij zegt dus net hetzelfde als ik, maar omfloerst... Of heb je't nou net op mij?
toerbaard

Bericht door toerbaard »

zopas langs geweest bij de garage
motor gaat dinsdag binnen voor reparatie van de remleiding en de cardan ( toevallig nu samen stuk )
( waarschijnlijk lager stuk )
Laatst gewijzigd door toerbaard op 11 dec 2008, 21:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Alain GS

Juist hetzelfde

Bericht door Alain GS »

LOMAX schreef:En wie doet zo iets? Ja meneer, de staat moet de jongeren beter begeleiden, ze hebben toch zo weinig kansen nietwaar... Ja meneer, repressief optreden haalt niets uit, we moeten naar een globale mentaliteitswijziging, en dat vraagt tijd en inspanningen van de hele gemeenschap. Ja meneer, er is toch te weinig plaats en personeel voor al die jeugd-en andere criminelen op een menswaardige wijze op te vangen en weer klaar te stomen voor hun spoedige vrijlating :twisted: :evil:
En als Toerbaard de rest van zijn leven in een rolstoel had moeten doorbrengen, terwijl de dader(s) op een gepikte motor lekker rondcruisen? Ben ik even blij dat ie het op tijd gemerkt heeft, en ik kan me de woede en onmacht perfect voorstellen.
Bont en blauw knuppelen, en een paar kilometer aan een ketting achter de motor laten strompelen lijkt mij een betere remedie voor dit soort krapuul. Of laat ik mij weer te veel gaan?
Lomax, je mag je laten gaan, want ik denk net hetzelfde zoals jij. Daarbij, al zouden ze dat krapuul kunnen identificeren, echt gestraft wordt er niet meer in dit belgenlandje ! Jammer, maar we zijn machteloos.
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... :))
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
toerbaard

Bericht door toerbaard »

ik heb de motor terug !
remleiding gerepareerd en twee lagers vervangen in cardan
( 33800 km :x )
hopelijk blijven ze er nu met hun fikken vanaf !!
jakke

Bericht door jakke »

TOERBAARD schreef:ik heb de motor terug !
remleiding gerepareerd en twee lagers vervangen in cardan
( 33800 km :x )
hopelijk blijven ze er nu met hun fikken vanaf !!
Ik denk dat we dat allemaal samen met u hopen !!!!
Afbeelding
Plaats reactie