Ja, zelfs met mijnen duo op haar plaats zie ik meer dan mij lief isRelax schreef:De spiegels van een RT zijn volgens jou veel te klein. Subtiel verschil.Seven schreef:Die spiegels van een RT zijn gewoon veel te klein.
Voor zo een dure moto, mocht het een paar cm meer geweest zijn.
Is zeer onveilig.
Nu wel mooier dan de nieuwe op de nieuwe FJR, zeker het model van de politie is ...
Ik vind ze best groot genoeg.
Dode-hoek-spiegel?
Moderator: GVN
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Motoroosje en Erteeke
Re: Dode-hoek-spiegel?
Bedankt voor de reacties gasten!
Genoeg stof om op zoek te gaan, denk ik.
Ik weet uit ervaring dat je steeds alert moet blijven en je spiegels goed in de gaten moet houden. Doe ik ook, zelfs in m'n wagen, maar blijkbaar had ik gisteren een zwak momentje!
Genoeg stof om op zoek te gaan, denk ik.
Ik weet uit ervaring dat je steeds alert moet blijven en je spiegels goed in de gaten moet houden. Doe ik ook, zelfs in m'n wagen, maar blijkbaar had ik gisteren een zwak momentje!
Re: Dode-hoek-spiegel?
Hei Lomax,
Mijn K75S heb ik in Frankrijk verkocht en mijn calson zeker niet aan gescheurd.
Spijtig dat je RT verkocht is.
Groetjes
Arthur.
Mijn K75S heb ik in Frankrijk verkocht en mijn calson zeker niet aan gescheurd.
Spijtig dat je RT verkocht is.
Groetjes
Arthur.