5E INTERNATIONALE GS-TREFFEN PASEN 2007
Moderator: GVN
HavannaGS schreef:Zijn er nog mannen die vanuit de regio Kortrijk , Roeselare of Ieper eventueel naar het GS treffen in Valburg zouden gaan ?
Yep, Havanna op het ritme van de salsa tot ginder
de start zal waarschijnlijk de zaterdagmorgen zijn ? verdere info volgt,
grts.
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
Gezellig dat jullie allemaal komen. Op de nederlandse site zie je in de startposting een lijst met alle deelnemers en hun herkomst. Er hebben zich al 7 verschillende nationaliteiten ingeschreven ! Waaronder al veel Belgen. Leuk.
Nog een verrassing.
Op het GS treffen kunnen jullie ook de die nieuwe BMW G650 modellen bewonderen. De X-moto, X-Challenge en X-Country. EN NATUURLIJK PROEFRIJDEN !!!!
BMW Nederland en onze hoofdsponsor Bert Duursma Motoren uit Apeldoorn stellen deze ter beschikking.
Nog een verrassing.
Op het GS treffen kunnen jullie ook de die nieuwe BMW G650 modellen bewonderen. De X-moto, X-Challenge en X-Country. EN NATUURLIJK PROEFRIJDEN !!!!
BMW Nederland en onze hoofdsponsor Bert Duursma Motoren uit Apeldoorn stellen deze ter beschikking.
-
MiGSel
- Contacteer:
Noppen zijn altijd plezanter als je van het asfalt afrijdt.
Straatbanden kan ook, maar je gaat rapper glibberen en er minder plezier aan beleven.
Rustiger aan en with a little help from your friends gaat het ook met straatbanden.
De gradatie hangt sterk af van het weer de weken ervoor.
Veel regen = veel blubber, lang geen regen = los zand, ...
Als het je eerste kennismaking is met off-road rijden, zou ik niet meteen andere banden gaan leggen.
Ik ga over twee weken het roadbook proefrijden, dan kan ik wellicht meer zeggen.
Salut,
Michel
Straatbanden kan ook, maar je gaat rapper glibberen en er minder plezier aan beleven.
Rustiger aan en with a little help from your friends gaat het ook met straatbanden.
De gradatie hangt sterk af van het weer de weken ervoor.
Veel regen = veel blubber, lang geen regen = los zand, ...
Als het je eerste kennismaking is met off-road rijden, zou ik niet meteen andere banden gaan leggen.
Ik ga over twee weken het roadbook proefrijden, dan kan ik wellicht meer zeggen.
Salut,
Michel
-
MiGSel
- Contacteer:
Voor wie het nog niet wist: hier liggen de Paaseieren!

Coördinaten:
N51 53.943 E5 46.375 (hddd.ddddd')
N51.89905 E5.77292 (hddd°mm.mmm')
N51 53 56.6 E5 46 22.5 (hddd°mm'ss.s")
Tot daar & dan,
Michel

Coördinaten:
N51 53.943 E5 46.375 (hddd.ddddd')
N51.89905 E5.77292 (hddd°mm.mmm')
N51 53 56.6 E5 46 22.5 (hddd°mm'ss.s")
Tot daar & dan,
Michel
Het is wederom gedaan, 't was leuk en een reuze compagnie.
Thanks aan Oneshark, Daniel en HavannaGS en ook aan de rest van de bende die we zijn tegen gekomen voor het gezelschap, leute, ritjes en babbels.
Alle foto's vind je HIER
Stoffel
Thanks aan Oneshark, Daniel en HavannaGS en ook aan de rest van de bende die we zijn tegen gekomen voor het gezelschap, leute, ritjes en babbels.
Alle foto's vind je HIER
Stoffel
RUSOR schreef:
Ik denk dat we te snel zijn.... maar een uur later krijg ik nog steeds hetzelfde bericht.... dat uploaden gaat zo snel als zijn nickname laat vermoeden...Hoi Stoffel
Der is iets mis met de foto's denk ik.....
This is a brand new gallery with no photos.
Dit is wat ik te lezen krijg
GRTS Danny

Toffe foto's Stoffel...Stoffel schreef:Het is wederom gedaan, 't was leuk en een reuze compagnie.
Alle foto's vind je HIER
Stoffel
Heb je offroad gereden of enkel de asfalt ritten
En ik wil met u ook wel eens gaan kamperen.....

GRTS Danny
Laatst gewijzigd door RUSOR op 09 apr 2007, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.