Het is iemand die in Eeklo van de route weggereden was, ik dacht om te gaan eten, die geflitst is.one-one schreef:Heb de herfstrit ook gereden en vond hem fijn, wel veel volk maar je kon toch goed doorrijden.
Vraagje, heeft iemand een flitsauto gezien want op de site van de hartrijders praat daar iemand over.
Herfstrit Moerzeke...
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
lucsa
- Contacteer:
Het flitsen gebeurde op de rondrit zelf in de Kriekmoerstraat.
Zo'n 110 overtredingen vastgesteld (max 50km/u).
Enkele Panrijders zijn er aan ontsnapt door juist van het parkoer aftewijken om iets te gaan eten.
Enkele Panrijders zijn er aan ontsnapt door juist van het parkoer aftewijken om iets te gaan eten.
Laatst gewijzigd door lucsa op 05 nov 2006, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
is een wreed berucht baantje voor de flitspost.lucsa schreef:Het flitsen gebeurde op de rondrit zelf in de Kriekmoerstraat.
Enkel Panrijders zijn er aan ontsnapt door juist van het parkoer aftewijken om iets te gaan eten.
daar staan ze wekelijks
die baan is breed en kaarsrecht dus ideaal om een bord 50Km/u te plaatsen en de kas te spijsen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Highlander
Graag gedaan !!Highlander schreef:Vandaag ook de herfstrit gereden, hoop dat die wagen nergens stond.
Prachtige rit en nogmaals bedankt aan Jakke.
Ik ben eens tot in Moerzeke gebeemerd om iets te gaan drinken.
Natuurlijk een toerke van ongeveer 120 km aangemeten nadien.

Ik rij op zulke stukken zowiezo niet te hard.avrider schreef:Flitswagen: naar het schijnt ergens bij het binnenrijden van Eeklo, heb hem zelf niet zien staan (zijn daar relatief vroeg al toegekomen in Eeklo).
Ik ben ten opzichte van dat soort baantjes nogal voorzichtig in het algemeen.
Een rechte en drukbereden straat juist voor een bebouwde kom, waar over het algemeen vrij vlot (lees te hard) gereden wordt.
Een geliefkoosde plek voor het vaststellen van snelheidsovertredingen.
Beter voorzichtige pier dan platzakpier.