20/04/08 - vaBéNé-rit

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Tazke
Contacteer:

Re: 20/04/08 - vaBéNé-rit

Bericht door Tazke »

Mannen ik ben net thuis afgeleverd door de takeldienst en dindsagmorgen komen ze mijn motor halen.
Nu naar het ziekenhuis voor nen check-up want mijnen kop begint toch zeer te doen.

En voor de mannen van gent: ik heb hier thuis nog wat kikkerbilletjes gevonden :-?
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

oeie ben je tegen dek gegaan of zo :?:
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
John
Contacteer:

Bericht door John »

Tegen het dek?? Bocht gemist en twee meter lager met brommer en al ondersteboven de gracht in ja.
Het was nu wel een zonnige dag maar om nu al direct te willen gaan zwemmen?

In ieder geval, ik hoop voor jou dat het allemaal nog een beetje meevalt. Alhoewel ik denk dat je motor meer mankeert dan die koppijn en wat opgelopen schaafwonden.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

Tazke schreef:Nu naar het ziekenhuis voor nen check-up want mijnen kop begint toch zeer te doen.
:-?

kom mor hier naast mij liggen... bed is nog vrij en weten we direct waarover te tetteren :grin:
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Sven 12RT

Bericht door Sven 12RT »

Idd...

Tazke reed 2-3 moto's voor me.
Ineens geen Tazke meer :?: :?:

In zeven haasten gestopt en gaan kijken

Tazke lag wat lager, en de moto lag naast haar

Afbeelding

Ze stond gelukkig al recht tegen dat ik beneden was.

Haar persoonlijke spullen in de tanktas hebben wel waterschade opgelopen :cry:

Het tempo was rustig, maar wat er precies is misgegaan zal later duidelijk worden.
De bocht was mooi overzichtelijk, maar ja.

Je ziet het spoor lopen, daar waar de helm op grond ligt (helm is er nadien gelegd)
Afbeelding

Ik had enkel wat last van water in de laarzen
Afbeelding

Maar mijn tijdelijk ongemak valt in het niets bij wat Tazke moet voelen.
LudwiGSA

Bericht door LudwiGSA »

Hi Tazke,

Hopelijk ziet het er slechter uit dan het in werkelijkheid is en valt de schade voor jezelf en de motor nogal mee zodat we je snel terug mogen zien.

Sterkte en tot binnenkort.

Erika en Ludwig
*ChArRaKe*

Bericht door *ChArRaKe* »

Tazke,

Bij de eerste stop hebben we het nog gehad over de eerste bijna gemiste bocht, ik reed achter u en zat te denken verdomme die gaat de bocht uit... da is nog goedgekomen, maar wa ge nu uitgestoken hebt da had ik nie verwacht , we (chriske en ik ) hebben je nog complimenten gegeven over je rijstijl !
Waarschijnlijk heb je het voorgehad door losse steentjes op het wegdek, er waren serieus wa venijnige stukken weg bezaaid met kiezelsteentjes.
in ieder geval het beste gewenst en zeker niet opgeven, terug die motor op !!!
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Ik hoop dat jullie allemaal hebben genoten van de rit.
Ik in ieder geval wel!
Jullie mogen weten dat ik onderweg best trots was... jullie met zulke getalen daar over de Zeeuwse wegen te zien rijden. :-)

Tazke, jammer dat je dag zo heeft moeten eindigen. Hopelijk valt de schade (lichaam en motor) mee...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
*ChArRaKe*

Bericht door *ChArRaKe* »

Nog efkes de mannen en madammen en ons eencylinderke bedanken voor de companie en voor de prachtige dag !
Naar da restaurantje moeten we zeker nog ne ker gaan, krijgde geen eten, ge kunt er in ieder geval tot tranens toe uwen honger weglachen :grin: merci gasten !

Mannen van de organisatie , dikke Proficiat !! Volgende keer zijn we er zeker terug bij !
BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
KLT-SE

Bericht door KLT-SE »

Moh-fan, (s)campi, Snappy en andere van de rit-organisatie: bedankt het was een leuke rit, lekker zonnetje ,lekker terrasje! prachtige locatie.
Het eten duurde wat lang, maar dat lag zeker niet aan de rit-organisatie. (Snappy werd spontaan hulpkelner)
@tazke: jammer van de ongeplande duik, ik hoop dat de schade aan jezelf en de motor meevalt!, zodat je beiden weer snel hersteld zijn.

Ik lees net op teletekst van de plaatselijke omroep dat er om 16.10 uur op de dijk tussen Vrouwenpolder en Veere helaas een collega motorrijder dodelijk is verongelukt. Verder details ontbreken nog.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL
Afbeelding
edargpu

Bericht door edargpu »

Voila zie, net terug thuis na een toch mooie dag,jammer van die domper(Tazke).
Maar ik denk dat we Tazke een groot plezier hebben gedaan om haar verder compagnie te houden tot de sleepdienst :-? daar was,ik kan me goed inbeelden dat je daar ten velde druipnat, GSM,papieren etc.......onder water dus geen communicatie dat je daar niet aan je lot wordt overgelaten.
Gelukkig kregen we als laatste toch nog iets te eten :lol:,want blijkbaar moesten jullie zo lang wachten als wij op de takeldienst :mrgreen: :lol: :mrgreen:
@ Tazke,laat iets weten wnr je terug bent v/d kliniek en hopelijk geen ernstige kwetsuren.
och ja dank aan de organisatoren :thumleft:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

@ Taske, ben blij te zien dat alles -relatief- ok is, als organisatoren is dit iets waar we steeds angst voor hebben, gelukkig is het hoofdzakelijk materiële schade, dat kan hersteld/vervangen worden.

Gelieve mij via PB of E-mail verder op de hoogte te houden ivm de evolutie van je fysische toestand.

Aan diegenen die Taske hebben bijgestaan wens ik een uitdrukkelijk woord van dank te uiten, SvenRT, Edargpu, Marc (Silver en de Bomma) en enkele anderen van wie ik de naam hélaas niet ken - hulde voor jullie help :thumleft:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Kenny
Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS

Bericht door Kenny »

Beste Club Vlanderen,

Vandaag was een ervaring die niet gouw vergeten zou worden.
Mijn dochter en ik hebben allerbei volop genoten van de hele gezellige sfeer en een super leuk rit :wink:

Mijn hartelijke dank :grin: :grin: :grin:

Kenny
Laatst gewijzigd door Kenny op 21 apr 2008, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Always watch out for the other guy!
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Vandaag een prachtige rit gedaan , een welverdiende :thumright: voor de organisatie . :thumleft: voor het lekkere eten, :thumbdown: voor de snelle service van het eten! Coit zand erover is bij ons goedgemaakt door de scampi :wink:
Godverdomme tazke wat een tegenvaller ,ik hoop dat je rap terug op de been bent en snel terug kan beemeren.
Heb vernomen dat het voornamelijk materiele schade is en hopelijk blijf dat zo (materiaal is vervangbaar uw leven niet).Veel sterkte :wink: !
Met verdere dank aan het aangenaam gezelschap van charrake en zijn vrouwke, wally en madam des huize, knees + passagierster en den Eric. Mocht ik nog ene vergeten zijn waar ik tranen heb mee gelachen vandaag, ook bedankt!
Onze keine ligt ook net in zijn bed, nog wat bochtjes te pakken in zijn slaap want zijn pijp is uit.Op zijn Gents gezeit (t'schop es de preute af).

gr het 1/2/3cilindergezin :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

'T Ja, 'k kan daar niet veel aan toevoegen: organistie was top, de rit was leuk en alle clubleden waren weer allemaal hun opperbeste zelf dus wat wil een mens nog meer op een zonnige zondag :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Marc451814882

Bericht door Marc451814882 »

@ Tazke

Ik dacht echt dat je voor vandaag al genoeg kikkerbillekes gezien hebt toch....Hou het verder maar rustig want ik vrees dat je morgen een beet(se) veel spierpijn gaat hebben.
Hoop dat het verder bij materiële schade blijft.

@ (s)Campi
niet teveel hulde, heb vandaag enkel maar een paar van de zeven werken van barmhartigheid beoefend.
Zoals daar zijn:
-de hongerigen spijzen (met overlevingskoeken uit WO I) Just Knees had dat natuurlijk door dat ze al een paar oorlogen meegemaakt hadden. Maar de leeperd heeft wel gewacht om kritiek te geven tot zijne koek op was :lol: :lol:
-de naakten kleden (we konden Christien daar toch niet nat geweg laten verekken van de kou hé)

Chapeau voor de Sven die uiterst koel en bloedig tot aan zijn oksels in het bloed....euh...drab sprong om nen verzopen GSM te reanimeren.... :lol:
Ondertussen weet ge ook, Sven, dat nen uitlaat heet kan zijn hé (hoop dat ge der geen blaren aan overhoudt) en dat brandnetels verdomme hard kunnen bijten hé...'k heb er nog deugd van....

Ondanks dit ongelukkige ongeluk was het toch een fijne rit en doordat we stukken later aan tafel waren waren we echt niet rapper bediend maar dat kon de pret niet drukken.

Chappeau voor de organisatoren....nog van dattem...

Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Allé, ondanks dat ik moe ben en binnen enkele uren ons Ma kan afzetten op Brussels Airport goan ik toch enkele piccies plaatsen...'t is vlug vlug gedaan moar 't is veur de mensheid hé... :clown:

't Vertrek in Brasschoat...
Afbeelding

't Organiserend comité zonder de garnaal...
Afbeelding

Zoek de skrijv faudt...
Afbeelding

Collage van vanalles...waaronder het eten en...
Afbeelding

U wordt warm ontvangen in Veere :lol:
Afbeelding

Postkaartje...
Afbeelding

De baas had z'n weide ter beschikking gesteld...Beemers only :pirat:
Afbeelding

Ik heb ook nog de k*nt van S****a maar da's voor later... :pig:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Hahahaha... die vaNéBé besloten lunch is goed! :lol:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
DaddyCool
Contacteer:

Bericht door DaddyCool »

@organisatoren van deze vaBéNé of vaNéBé (zoals op uithangbord in Veere stond) een welverdiende proficiat.
Prachtige rit! Puik werk. En zit er niet teveel mee in van de middagstop... jullie hebben gedaan wat mogelijk was, dat telt!

@Tazke, hopelijk niet te veel fysische last van de duikpartij (je was jaloers op die talrijke duikers die we tegengekomen zijn onderweg hé, dat was het!). Zo gauw als kan, terug op die motor... dat is de beste remedie... je weet er zijn maar twee soorten motorrijders... zij die al gevallen zijn en zij die nog moeten vallen... Ik zou zeggen welkom in die eerste club!

Tot één van de volgende
Grtz
R 1200 GSA '11 Rider
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
dvchriske

Bericht door dvchriske »

helloooo :alien:

man man, een entrecôte zal nooit meer hetzelfde zijn.... :mrgreen:
Frietjes bekijk ik nooit meer op dezelfde manier.... :mrgreen:
En het kliekske waar we mee op baan waren, 1,2 en 3-cillinderke, wally en inge, knees en Babs en Eric, tja wat moeten we daar nu van zeggen.... 1 ding, we hebben ons enorm geamuseerd en gralijk gelachen, jullie zijn een toffe bende.

Ik heb enkel moeten vastellen dat er wat moeilijkheden waren ivm kleuren ...
2 cillinderke die efkes moeite had met de kleuren van de belgische vlag ..... :wink:
En wally, die nog niet goed weet dat een groene pijl naar rechts niet dient om dan links af te draaien :wink:
Maar niet wanhopen dat komt allemaal goe.... :clown:

Want jullie hebben nog meer gemeen, jullie kunnen zelfs synchroon motorijden kijk maar ....

Afbeelding

Schoooooon he :lol:
Hopelijk hebbek mij voor de rest gedragen en maggek de volgende ker terug mee :drunken:
Laatst gewijzigd door dvchriske op 20 apr 2008, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

Nen update van mijnen ziekenhuisbezoek: Foto's genomen van nek en linkerbovenarm : niks op te zien. Gelukkig maar
Dus heb alleen schaafwonden aan hoofd (door mijnen bril) en overal wat blauwe blekken.
En aan mijn knie waarschijnlijk kneuzingen ofwel mijn ligamenten uitgerokken.

Mag 2 dagen thuis blijven als ik wil, maar ik zal zien hoe ik me morgenvroeg voel.

Em bedankt aan iedereen die me heeft geholpen en bij mij is gebleven !!!!!!!!
Ik zal jullie de volgende keer trakteren !!!
En van wie ik het regenpak heb gekregen: ik zal het volgende keer meebrengen naar de oase.
svenrt: bedankt voor de gsm te lenen ...

En het is inderdaad spijtig en als we hier thuis de schade bekijken : krassen vooraan en achteraan, licht vooraan volledig naar de vaantjes en dat stuk.
En dan is het nog kijken naar de electronica dat onder water heeft gelegen.
Helm ook voor de vuilbak. We zullen zien wat de offerte brengt, want als het teveel is, is het wel nog de moeite ...
En of we dan al nen nieuwe kunnen kopen. Want de centjes zijn er niet meer :-|

Ach en mijnen bril die is ook naar de zak of misschien kunnen ze hem herstellen maar ik vrees ervoor.
Neusbeentje afgebroken.

En inderdaad eerste bocht gemist maar kunnen corrigen.
Maar daar niet meer, en zal inderdaad aan de kiezeltje gelegen hebben.
En was zo vier op mij, maar ja daar ging het dus mis.

En nu even off-ongeval: ik had dus 's middags scampi's besteld en ik heb ze dus daarnet gegeten: pizza met scampi's gaan halen.

Alle nu ga ik in mijnen luie zetel kruipen !!!!
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

DaddyCool schreef:zij die al gevallen zijn en zij die nog moeten vallen... Ik zou zeggen welkom in die eerste club!
Ik heb dat al eens gedaan op de rijschool maar toen met minder erge gevolgen
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

vlug weer on the road Tazke!!!
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Tazke
Contacteer:

Bericht door Tazke »

Vanals mijn motor hersteld is zal ik zeker terug rijden.
Als hij nog te herstellen is natuurlijk :-(
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Een dikke proficiat aan de organisatoren, de rit was prachtig en het eten was lekker.
Zoals bij elk begin van een motorseizoen heb ik het genoegen gehad weer een hele hoop bekenden tegengekomen te hebben evenals een aantal nieuwe gezichten.
Zo ook Tazke, die zich in "Ter Heide" aan ons voorstelde en gezellig bij ons aan tafel kwam zitten.
Toen was er nog niets gebeurd, maar tijdens de middagmaaltijd hoorden we van jou ongeval en bij deze wens ik je veel beterschap en hopelijk valt de schade aan de beemer wel mee.
Kenny en dochter bedankt voor de gezellige kennismaking tijdens de lunch.
Houdoe
Plaats reactie