ik moet nog enkele dingen veranderen.

ik heb hem dan ook maar op mijn avatar gezet.
nu ik het toch onder de knie heb hoe je foto's moet plaatsen
Moderator: GVN
Beste Mathé,Mathé schreef: Er is nog één minpuntje door de lange stilstand, kunnen de voorschijven soms wat 'trillen' door een zogehete harde plek, waar de blokjes continue in contact waren met de schijf.
Ik ben bang dat ik hier mee moet leren leven, want het is inmiddels nog niet veel minder geworden.
Neem het graag op de koop toe![]()
Groet, Mathé
Yep,MathéMathé schreef: p.s. Frank: dat "Keep on rocking in a free world" is dat n.a.v. een tekst van Neil Young???!
Gave muziek, joenge
Ik zou eerst eens proberen met wat (niet te fijn) schuurpapier. Voorwiel van de grond, met de hand draaien, en het schuurpapier tegen beide zijden van de schijven houden. Niet hard drukken, gewoon de velletjes schuurpapier tegen de schijf houden. Er bestonden vroeger zelfs speciale remblokjes voor dit doel, maar ik denk niet dat die nog verkrijgbaar zijn.jerre schreef:heb ook een tijd zo'n plek gehad op m'n remschijven vooraan waar de blokjes net iets minder "pakken" dan op de rest van de schijf, met een trillend gevoel bij het remmen...dit is bij mij wel overgegaan, weliswaar na een goede 4000 km (misschien wel meer, maar na 2 weken Alpen was 't toch bijna gedaan)
Weet ik echt niet Mathé Ik heb de moto gekocht met ong.100.000 KM op de teller!!Mathé schreef: Zijn dat de eerste schijven Frank, met 130.000 km?
Gr. Mathé ("While my guitar gently weeps" ..... kon ik het maar)