vriend voeren om nieuwe moto af te halen.Droozy schreef:Den Woesten, deze namiddag bij "nen Asseneedsen" dealer (van moto's uiteraard)

Moderator: GVN
vriend voeren om nieuwe moto af te halen.Droozy schreef:Den Woesten, deze namiddag bij "nen Asseneedsen" dealer (van moto's uiteraard)

maar wel een dealer echt buiten categorie... daar kan de rest nog iets van leren...Droozy schreef:bij "nen Asseneedsen" dealer
Vandaag zondag 10 april stond ie daar weer, zelfde tijd, zelfde plaats.p@rick schreef:Zowel gisteren (dinsdag) als vandaag om iets na 20:00 u : 1200GS-LC M-AEG-xxx met vario-topcase en nummerplaathouder van Meeussen, geparkeerd bij de in-/uitrit van AZ Nikolaas te Sint-Niklaas.
Gaan we deze ook spotten in Nazareth?Den Woesten schreef:vriend voeren om nieuwe moto af te halen.Droozy schreef:Den Woesten, deze namiddag bij "nen Asseneedsen" dealer (van moto's uiteraard)
als hij naar zijn bank gaat of bij mij komt .Ralph schreef:Gaan we deze ook spotten in Nazareth?Den Woesten schreef:vriend voeren om nieuwe moto af te halen.Droozy schreef:Den Woesten, deze namiddag bij "nen Asseneedsen" dealer (van moto's uiteraard)
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

En wat ging jij daar doen ?jakke schreef:Deze morgen bij Lex van Starcom, twee vrienden die een Sena lieten installeren.
Met een R1200R en de ander met een K1200S.
Aangename kennismaking mannen.
Grtz, Jakke.
Ik ging daar een set mistlichten kopen!p@rick schreef:En wat ging jij daar doen ?jakke schreef:Deze morgen bij Lex van Starcom, twee vrienden die een Sena lieten installeren.
Met een R1200R en de ander met een K1200S.
Aangename kennismaking mannen.
Grtz, Jakke.