heeft je overbuur 't ding al kunnen herstellen, ons gaat het hem om de plaat en de stekker die er aan bengelt...Een overbuur gaat proberen deze te herstellen (kent iets van elektronica enzo he)

Moderator: GVN
heeft je overbuur 't ding al kunnen herstellen, ons gaat het hem om de plaat en de stekker die er aan bengelt...Een overbuur gaat proberen deze te herstellen (kent iets van elektronica enzo he)
heb er nog 150 teveel voor een andere kandidaat.Den Woesten schreef:ik heb hier wat foto-papier te veel iemand interesse, afhalen.
Steven.
Deze wil ik wel Steven.Den Woesten schreef:
heb er nog 150 teveel voor een andere kandidaat.
dit is genoteerd, ik werk voor Bulvano die nu samen is met Bulo en rij dus alle dagen van Mechelen naar Nazareth , meestal over Antwerpen ,'k wil wel eens afrijden in Wilrijk als dit een oplossing is.RBee schreef:Deze wil ik wel Steven.
Awel:John schreef:Enheuuu...wat heeft dit te maken met "weg geven"????
Gratis, maar veel lucht.toeternietoe schreef:Snake oil
Is carisfire@hotmail.com je eigen e-mailadres, alfa?alfa schreef:Gratis tip weggeven.
Met simpele ingrepen op uw installatie kan je uw stookkosten reduceren met 20 à 30%.
Met een win/win situatie blijven uw stookkosten vanaf nu hetzelfde.(renovatie of nieuwbouw)
Uw oude dubbele glasramen 33% beter isoleren met +-25 euro?
Dat kan !! http://isolatieglaszelfvullenmetargon.blogspot.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sommige maandelijkse energiekosten een vorm van pensioensparen ?
U vragen mag je sturen via postbus , topic apart aanmaken zal waarschijnlijk niet mogen .
Of via carisfire@hotmail.com
Het geweldige eraan is dat info niets kost![]()
Buiten een moto is energie en techniek gewoon een hobby van mij.
Groeten
Chris
Relax schreef:Nee.
Op Youtube is bij sommigen je commentaar er uit geflikkerd als Spam. Op andere fora dan weer *gecensureerd*.Ik word zo ziek van al die charlatans of fantasten die nog niet eens het verstand hebben om charlatan te zijn. En niet alleen op dit forum. Dankje Cp, dat je ze op jouw prikkelende manier op hun nummer zet.