Hey Wim opnieuw proficiat he en eeuuuhh ken ik dat gebouw op de achtergrondConsigliori Wim schreef:Sinds woensdag in mijn bezit![]()
Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto, is met mijn telefoon genomen ..
Toon uw K !
Moderator: GVN
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
proficiat en nog veel plezier
kan je ook bellen met die telefoon
trekt precies toch nog redelijk mooie fotos
of is dat omdat er een bmw opstaat
kan je ook bellen met die telefoon
trekt precies toch nog redelijk mooie fotos
of is dat omdat er een bmw opstaat
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
rockit k75s
-
rockit k75s
ja idd ik ben begonnen met een k75s, was daar zeer content van maar die moto had enkele cruciale gebreken waardoor ik hem heb weggedaan met pijn in het hart hoor, daarna ne scarver gekocht maar die vond ik te licht en had er elektronische problemen mee en leek men nie zo sterk als ne k.....ik wou terug een k dus en dat is em dan geworden en ben er heel erg blij mee heb er nu ondertussen een tienduizend km mee gereden en het bevalt me enorm, toen ik 20 was vond ik da de max van ne moto en kijk ik rij er nu mee rond....in het begin was het idd een beetje wennen ma da maakt het extra leuk! Kortom ik ben er meer dan tevreden over en ik hoop er nog heeeeeeeeeeeeeeel lang mee te kunnen bollen...
Greetz
Greetz
Aan alle K12R rijders uit oost vlaanderen
(Ik denk aan Consigliori Wim en Baco):
Is er interesse om een exclusief k12r tripje te rijden in Oost Vlaanderen? Ik heb nog nooit het genoegen gehad om naast een andere k12r te rijden; misschien is een van de komende zonnige zaterdagen of zondagen een gelegenheid om eens al onze beestjes naast elkaar te zetten...
greetings,
k12r
Is er interesse om een exclusief k12r tripje te rijden in Oost Vlaanderen? Ik heb nog nooit het genoegen gehad om naast een andere k12r te rijden; misschien is een van de komende zonnige zaterdagen of zondagen een gelegenheid om eens al onze beestjes naast elkaar te zetten...
greetings,
k12r
Baco schreef:Vandaag nog eens wat fotookes van de Beemer genomen:
Volgende is terug een GPS systeemke voor op de motor, ben nog aan het twijfelen tss een Zumo 550 en een 278...
Ik zie dat wel eens zitten, ja. Het zou kunnen dat ik zaterdag of zondag de Kickstart rondrit ga doenk12r schreef:Aan alle K12R rijders uit oost vlaanderen
greetings,
k12r
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
Voorstel:
zaterdag 28 april van 9u tot 12u, afspraak ergens in de buurt van Gent (vb parking voor Topsporthal aan de Watersportbaan)
Zouden er nog andere geinteresseerde k12r rijders zijn? Ik herinner mij nog iemand op dit forum van wie de naam mij ontglipt...
groeten,
k12r
zaterdag 28 april van 9u tot 12u, afspraak ergens in de buurt van Gent (vb parking voor Topsporthal aan de Watersportbaan)
Zouden er nog andere geinteresseerde k12r rijders zijn? Ik herinner mij nog iemand op dit forum van wie de naam mij ontglipt...
groeten,
k12r
Consigliori Wim schreef:Ik sta daar ook wel open voor .. Sorry voor het late antwoord, ben net terug uit de DominicaanseBaco schreef:Ik zie dat wel eens zitten, ja. Het zou kunnen dat ik zaterdag of zondag de Kickstart rondrit ga doen
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
[quote="k12r"]Voorstel:
groeten,
k12r
Jow beste K12R,
'k doe m'n best om ook af te komen
greetz
groeten,
k12r
Jow beste K12R,
greetz
Voorlopig zijn we met 4 deelnemers voor de k12r rit:
Consigliori Wim
Baco
Rockinfil
mezelf
Ik stel voor om vrijdagavond voor 20 uur de definitieve bevestiging op dit forum te zetten (ifv weersvoorspelling...)
Andere k12r rijders gelieve u nog aan te melden!
CU
k12r
Consigliori Wim
Baco
Rockinfil
mezelf
Ik stel voor om vrijdagavond voor 20 uur de definitieve bevestiging op dit forum te zetten (ifv weersvoorspelling...)
CU
k12r
Rockinfil schreef:k12r schreef:Voorstel:
groeten,
k12r
Jow beste K12R,
greetz
Ik moet nr het communiefeestje van mijn neefje, zal daar wel niet onderuit kunnen, dat begrijpen jullie welk12r schreef:Voorlopig zijn we met 4 deelnemers voor de k12r rit:
Consigliori Wim
Baco
Rockinfil
mezelf
CU
k12r
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
Consigliori Wim schreef:Ik zal vrijdagavond bevestigen ( maar dat kan laat zijn - kom die avond nog terug van Budapest ).
Laatst gewijzigd door Wingman X op 11 mar 2017, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.