timvan schreef:Deze morgen op de ring geexcorteerd geweest door 2 agenten van Geraardsbergen met een GS.
Daar kan ik er ene van, hij heeft nog een viertal jaar bij ons in de zone gewerkt, toffe gast.
Moderator: GVN
timvan schreef:Deze morgen op de ring geexcorteerd geweest door 2 agenten van Geraardsbergen met een GS.

pzbiker schreef:timvan schreef:Deze morgen op de ring geexcorteerd geweest door 2 agenten van Geraardsbergen met een GS.
Daar kan ik er ene van, hij heeft nog een viertal jaar bij ons in de zone gewerkt, toffe gast.
GS? Dan zijn die varadero's al weg blijkbaar.timvan schreef:Deze morgen op de ring geexcorteerd geweest door 2 agenten van Geraardsbergen met een GS.
Klopt, 'kheb daar nen dief gepaktmjy009 schreef:De plies van Mercht'n aan frituur Rob, zo rond een uur of 1, met de RT.
Ikzelf nog steeds Vespagewijs...
Lukas schreef:En? Laten inpakken of direkt opgegeten?
Harald schreef:Lukas schreef:En? Laten inpakken of direkt opgegeten?
Geen van beiden, opgepakt , afgevoerd en terug naar land van herkomst
WOLVERTEM - Vincent Vanderhasselt (27) uit Wolvertem is de nieuwe uitbater van de handelszaak waar tot enkele maanden geleden het gekende restaurant 'Manke Vos' was gevestigd. De zaak zal worden omgevormd tot een loungebar met deejay en kleine snacks.adjuvo schreef:Bestaat dat museum nog ?mjy009 schreef:Manke Vos ...
Dienen 1300 GT is van Rudi van den bloemenwinkel.Harald schreef:Nog vergeten, in de Kattestraat in Merchtem een K 1300GT
En daar zat kik toch wel neffest zekerpatrick k100 schreef:paar bmw rijders deze namiddag bij rad drongen en een blij weerzien van een oude schoolvriend die ook met een bmw rijdt en hier amper 2 km van mij woont.en deze middag aan't kruispunt r4 wondelgem nen zwart gele gs