Frank foto is genomen van toen ik net van het gs treffen in geel kwam, dus in vergelijking met de andere moto's valt dit nog goed mee. Maar als je al wil oefenen hoe poets ik mijn GSA mag je gerust al eens komen proberenen om te kuisen ook niet precies
R1200GS Adventure
Moderator: GVN
Laatst gewijzigd door luc boxer op 01 nov 2018, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
beautiful freak
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
mooi, een vetgemeste kanarie
waarom wordt hij niet in een soort woestijnbruin uitgebracht.
wit en grijs zijn nu niet echt adventure kleuren.
waarom wordt hij niet in een soort woestijnbruin uitgebracht.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Bruin wordt ie vanzelf wanneer je hem gebruikt waarvoor ie gemaakt is.IRON GONZO schreef: waarom wordt hij niet in een soort woestijnbruin uitgebracht.![]()
Dan maakt de originele kleur waarin je Adventure werd geleverd niet zoveel uit..

Geert Hp2Adv en xtz660 in wordingHoi zwerver, zeer mooie momentopnameZwerver schreef:Bruin wordt ie vanzelf wanneer je hem gebruikt waarvoor ie gemaakt is.IRON GONZO schreef: waarom wordt hij niet in een soort woestijnbruin uitgebracht.![]()
Dan maakt de originele kleur waarin je Adventure werd geleverd niet zoveel uit..![]()
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
R1200Adventure
Net een (te korte...) testrit gedaan met de Adventure, is inderdaad méér dan en niet meer vergelijkbaar met een 1200 GS, rijdt als een tein, je zit hoog, schitterend-soepel in de veren - ook op héél slechte kasseistroken, degelijke windbescherming, géén rammelend scherm, véél minder lawaai en turbulenties, zalig zadel, betere voetsteuntjes, kortom, vertrouwenwekkende motor.
Heb zelf een 1200GS, ben echt gewonnen voor de overstap, overweeg wel mijn laarzen op te hogen met 1 cm, ben ondanks mijn 178 CM schijnbaar net iets te klein om comfortabel aan de grond te komen indien ik alleen op de moto zit met het zadel in de laagste stand.
Vraag mij wel af wat het echte voordeel is van de boordcomputer...
Heb zelf een 1200GS, ben echt gewonnen voor de overstap, overweeg wel mijn laarzen op te hogen met 1 cm, ben ondanks mijn 178 CM schijnbaar net iets te klein om comfortabel aan de grond te komen indien ik alleen op de moto zit met het zadel in de laagste stand.
Vraag mij wel af wat het echte voordeel is van de boordcomputer...
Zwaar?
Heb der ook aan gedacht om Adventure te kopen ipv 1200GS classic, maar toch geopteerd voor de "gewone 1200GS". Als ik al voor langere trips vertrek, heb ik bij Dewaele Camping een soort bidon gevonden, die zeer plat is (lege toestand) en gevuld tot 9L extra fuel meeneemt. Zo kom ik toch ook al aan een respectabele 27 liter autonomie... Voor de overige 335 dagen dat ik niet op "lange omvaart" ben, heb ik liever de wendbare motorfiets die ik nu heb.
Ik ben echt nieuw op deze site, en weet biegot niet hoe ik zou moeten foto's posten. Kan er uiteraard ééntje nemen. Het ding kost hoop en al een 20 Euro, is in transparante PVC en is iets groter dan een oversized A4. Ik ga die bovenop mijn linkerkoffer vastmaken ofwel achteraan, vind wel een plaatsje. Het is een verschrikkelijk handig ding, je kan er ook gewoon drinkwater in doen voor campers...
Wie mij helpt in het plaatsen van fotokes, krijgt het binnenkort op zijn schermpke te zien
Bidon-ville Geraldinho
Wie mij helpt in het plaatsen van fotokes, krijgt het binnenkort op zijn schermpke te zien
Bidon-ville Geraldinho
Hé Geraldiho,Geraldinho schreef:Ik ben echt nieuw op deze site, en weet biegot niet hoe ik zou moeten foto's posten. Kan er uiteraard ééntje nemen. Het ding kost hoop en al een 20 Euro, is in transparante PVC en is iets groter dan een oversized A4. Ik ga die bovenop mijn linkerkoffer vastmaken ofwel achteraan, vind wel een plaatsje. Het is een verschrikkelijk handig ding, je kan er ook gewoon drinkwater in doen voor campers...
Bidon-ville Geraldinho
Klik op onderstaande link.
http://imageshack.us/
Klik op "bladeren" en selecteer de foto die je wil posten.
Als de link naar de foto geladen is klik je op "Host it".
Als de foto in het klein wordt weergegeven scrol je naar onderen tot je bij "hotlink voor forums 1" komt.
Klik dit één keer aan en klik in de bovenste balk "bewerken" aan en "kopiëren".
Dan doet ge een "reply" op de topic waar je de foto wil plaatsen.
Als je dan op plakken klikt
Wat hebben we vandaag geleerd.
1- Iron Gonzo is ne post kwijt.
2- Ik heb er ene bij.
3- Ik heb een pintje verdiend.
Gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Iron Gonzo
niet volledig goedironjakke schreef:Hé Geraldiho,Geraldinho schreef:Ik ben echt nieuw op deze site, en weet biegot niet hoe ik zou moeten foto's posten. Kan er uiteraard ééntje nemen. Het ding kost hoop en al een 20 Euro, is in transparante PVC en is iets groter dan een oversized A4. Ik ga die bovenop mijn linkerkoffer vastmaken ofwel achteraan, vind wel een plaatsje. Het is een verschrikkelijk handig ding, je kan er ook gewoon drinkwater in doen voor campers...
Bidon-ville Geraldinho
Klik op onderstaande link.
http://imageshack.us/
Klik op "bladeren" en selecteer de foto die je wil posten.
Als de link naar de foto geladen is klik je op "Host it".
Als de foto in het klein wordt weergegeven scrol je naar onderen tot je bij "hotlink voor forums 1" komt.
Klik dit één keer aan en klik in de bovenste balk "bewerken" aan en "kopiëren".
Dan doet ge een "reply" op de topic waar je de foto wil plaatsen.
Als je dan op plakken kliktBingo.
Wat hebben we vandaag geleerd.
1- Iron Gonzo is ne post kwijt.![]()
2- Ik heb er ene bij.![]()
3- Ik heb een pintje verdiend.![]()
Gr, Jakke.
je plaatst 1 een foto op internet.
de weergegeven link (van jakke) is een goede site daarvoor.
eens geregistreert op die site kan je beginnen fotos uploaden.
let op de groote van uw foto!!!!!!
eens je uw fotos hebt geupload, vind je de url terug bij uw respectivelijke foto.
die kopieer je en plak je in uw antwoordt venster
voor en na de url zet je [img]......url.....[/img]
klik op ok (niet op voorbeeld klikken)
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
dan zijn de problemen met voorbeeld verdwenen.mdc schreef:En waarom niet op voorbeeld klikken![]()
![]()
Is toch de beste manier om te zien als het lukt
Marc
vroeger werkte dat niet
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
J-P
- Contacteer:
Awel, ik mocht mij een motor uitkiezen van de baas om mijn werk mee te doen. Ik wou het liefst de 1150Adv maar aangezien deze amper nieuw te leveren zijn en mijn baas een erg goede deal kreeg op een nieuwe 1200ADV wordt het de 1200.
Hij wordt eind juni geleverd in Alpineweissssss, met alu koffers, breedstralers, 12v. aansluiting cockpit en extra corbin zadel. Mogelijk gaan we nog een extra set gietwielen kopen van de 1200 GS zodat de wielen in de winter ook proper blijven...
Ik heb er afgelopen maandag 200 km mee gereden (en ook Ria heeft `m een kleine 100 km geprobeerd, die vond `m wel lekker) en ik moet erg wennen aan de rembekrachtiging en de reaktie die gas dicht/terugschakelen geeft in vergelijking met de 1150. Ik vind `m ook erg lelijk met die opgeplakte zwarte kunstofdelen maar goed, als ik erop zit gaat het wel want dan zie ik er niets van. Hij rijdt als een echte GS, dat is zeker.
Hij wordt eind juni geleverd in Alpineweissssss, met alu koffers, breedstralers, 12v. aansluiting cockpit en extra corbin zadel. Mogelijk gaan we nog een extra set gietwielen kopen van de 1200 GS zodat de wielen in de winter ook proper blijven...
Ik heb er afgelopen maandag 200 km mee gereden (en ook Ria heeft `m een kleine 100 km geprobeerd, die vond `m wel lekker) en ik moet erg wennen aan de rembekrachtiging en de reaktie die gas dicht/terugschakelen geeft in vergelijking met de 1150. Ik vind `m ook erg lelijk met die opgeplakte zwarte kunstofdelen maar goed, als ik erop zit gaat het wel want dan zie ik er niets van. Hij rijdt als een echte GS, dat is zeker.
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
J-P
- Contacteer:
Aan mij moet je het niet vragen, blijkbaar heeft de dealer een hotline naar beieren....Harald schreef:Hoe kan dat allemaalFrank K schreef:Niet slecht J-P, nu bestellen en al geleverd in juni.
Ik heb bijna 2 maanden wachttijd opzitten, nog 3 te gaan.![]()
J-P
R1200GS ADVENTURE
Heb het dus toch niet kunnen laten, de knoop doorgehakt en ga mijn nagelnieuwe GS1200 inruilen (!) voor een gloednieuwe ADVENTURE - full option - inclusief GPS, maar zonder die afschuwelijke koffers, ik laat de koffers van mijn "oude" GS overplaatsen. Levering mogelijk half augustus, dat wordt dus lang wachten.
-
Iron Gonzo
allee
dikke proficiat en nog veel avonturen gewenst
dikke proficiat en nog veel avonturen gewenst

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
haté:

Dit was ik ook van plan maar zat met een serieus financieel verlies opgezadeld. Heb jij daar ergens goede voorwaarden voor gekregen of is het financiële niet zo belangrijk ? Als de vragen indiscreet zijn kan je ze gewoon negenren.Heb het dus toch niet kunnen laten, de knoop doorgehakt en ga mijn nagelnieuwe GS1200 inruilen (!) voor een gloednieuwe ADVENTURE - full option - inclusief GPS, maar zonder die afschuwelijke koffers, ik laat de koffers van mijn "oude" GS overplaatsen. Levering mogelijk half augustus, dat wordt dus lang wachten.
R1200GSA: Never ride faster than your guardian angel can fly!!